Oh je hebt 'm niet. Waarom praten DANG? Wie zegt dat ze lekker is?quote:Op zondag 30 mei 2010 17:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben bezig JONGhe, kijk dan in die topic jwt. Als ik heb PM ik wel.
Als ik zeg dat ze lelijk is krijg ik hem nooit.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh je hebt 'm niet. Waarom praten DANG? Wie zegt dat ze lekker is?
wat. En je laat niks vantevoren weten? TR gedaanquote:Op zondag 30 mei 2010 17:27 schreef tliciouz het volgende:
Jullie vieze rukkers hadden gister avond met mij mee moeten gaan, er zou een wereld voor jullie open zijn gegaan. Allemaal dronken 14 jarige meisjes
WAARquote:Op zondag 30 mei 2010 17:27 schreef tliciouz het volgende:
Jullie vieze rukkers hadden gister avond met mij mee moeten gaan, er zou een wereld voor jullie open zijn gegaan. Allemaal dronken 14 jarige meisjes
Nee ik dacht dat jij die picca in dat topic al had gezien. Vandaawr.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ze lelijk is krijg ik hem nooit.
Dat heb ik gisteren ook nog gezien toen we van discotheek 1 naar discotheek 2 gingen.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:27 schreef tliciouz het volgende:
Wij vieze rukkers?quote:Op zondag 30 mei 2010 17:27 schreef tliciouz het volgende:
Heb je hem gebosst?quote:Op zondag 30 mei 2010 17:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren ook nog gezien toen we van discotheek 1 naar discotheek 2 gingen.
Daar was het net een peuterspeelzaal.
Vraag ik aan zo'n Pool om op te schuiven, want hij reed tegen me aan, trekt hij mijn overhemd kapot.
Haar WWW van vandaag.quote:
quote:HALLO LIEVE HYVES VRIENDEN WAT IS HET WEER SLECHT HE MAAR IK VIND HET NIET ZO ERG HOOR KAN IK MIJ NIEUWE LAPTOP UITPROBEREN HEB HEM GISTEREN GEKREGEN STAAN ALLEMAAL NIEUWE DINGEN OP EN KAN OOK DVD KIJEN EN EEN BRANDER EROP EN MUZIEK DOWNLOADEN DUS KAN HEM LEKKER UITPROBEREN WENS JULLIE EEN FIJNE ZONDAG TOE ONDANKS HET SLECHTE WEER EEN FIJNE DAG TOE VEEL LIEFS VAN CORINA @ THUIS OP DE NIEUWE LAPTOP
Nee man, ik heb net mijn Verklaring van Goed Gedrag binnen.quote:
Ohja, die ken ik dan niet. PM!quote:Op zondag 30 mei 2010 17:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wij vieze rukkers?
Jij vraagt er gewoon om, met je uitdagende foto's
quote:Op zondag 30 mei 2010 17:30 schreef tliciouz het volgende:
In Druten, mijn oude woonplaats. Was Drutens festival, en aangezien elke leeftijd er komen mag waren er echt tig kleine koters die stom dronken waren. 3 meisjes probeerde elkaar steeds maar overeind te krijgen en dan viel de een weer toen de ander, zo leuk
Ik heb het over 14 jarige lieve schat.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wij vieze rukkers?
Jij vraagt er gewoon om, met je uitdagende foto's
Ik weet alles al.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan nu lekker leren, als ik moe ben niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |