Als ik TS was dan had ik het weer eruit gehaald.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee ik ben ook bezig dus ik ga nog niet pm'en maar ik vind het gewoon fucking irritant.
Kan niet, ze locken je post.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als ik TS was dan had ik het weer eruit gehaald.
Niemand leest het en niemand care't. Plus ik ga die quote echt niet de hele tijd opzoeken en erin zetten. En dan dreigen met notes als je het niet doetquote:
Notes boeien me toch niet. Ik zet hem er zelf niet in maar als zij het doen prima.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niemand leest het en niemand care't. Plus ik ga die quote echt niet de hele tijd opzoeken en erin zetten. En dan dreigen met notes als je het niet doet![]()
Oh, laat maar zitten.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ga ook eens kijken wat er allemaal op televisie komt vanavond.
Mij ook niet maar dan moeten ze niet gaan zeiken dat er consequenties komen als we het niet doen.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Notes boeien me toch niet. Ik zet hem er zelf niet in maar als zij het doen prima.
Het gaat ze vanzelf vervelen.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Notes boeien me toch niet. Ik zet hem er zelf niet in maar als zij het doen prima.
Kan dat met zo'n abonnement eigenlijk ook?quote:Op zondag 30 mei 2010 17:24 schreef Mozy het volgende:
Ik ga mod worden, dan hoef ik niet te betalen om mijn notes te lezen.
Betalen voor fok_!
Wie?quote:Op zondag 30 mei 2010 17:24 schreef Lakitu het volgende:
Hey Sky had je die picca gezien van die sma in dat pub-topic?
Ja.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kan dat met zo'n abonnement eigenlijk ook?
Ik heb gewoon een paar notes gekregen tijd terug omdat ik zei dat alleen mongolen betalen om te zien wat anderen over hun typen over hun posts op een fucking internetforum. THE IRONYquote:Op zondag 30 mei 2010 17:24 schreef Mozy het volgende:
Ik ga mod worden, dan hoef ik niet te betalen om mijn notes te lezen.
Betalen voor fok_!
WIP.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:24 schreef Lakitu het volgende:
Hey Sky had je die picca gezien van die sma in dat pub-topic?
PM DIE SHITquote:
Ja, eerst hier.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Lange meiden/vrouwen
Er stond kennelijk een foto in.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |