Maar jij bent ook zo gespierdquote:Op zondag 30 mei 2010 15:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Echt hè. Ik ken genoeg papi's die 25 cm langer zijn en dan nog lichter
Vast geen 1 meter breed.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten hoe breed ik ben.
Zal wel niet te meten zijn.
Mijn lengte, alleen dan 90 tot 95 kilo.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:45 schreef Lakitu het volgende:
Van die slungels die 1.98 zijn en 58 kilo wegen![]()
![]()
hihi je maakt me geil.quote:
Zie die Pi.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan zou er een '?' achter je woorden moeten komen.
Dat is toch een Jodenneus?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ken een meisje met zo'n kraaienneus.
Rijst en water bedoel jequote:
Tevens kun je met zo'n neus wel lekker in haar kutje ruiken.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ken een meisje met zo'n kraaienneus.
Ik ga toch niet meten, ben toch geen homo. Ik hoek gewoon iedereen neer die op mijn pad komt en kut doet.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zie die Pi.
Maar wat is de omtrek van je borstkas?
En alsof ik echt van m'n computer afga. Offline weergeven bedoel jequote:
Hoe wil ze aan haar eigen punani ruiken?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:48 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Tevens kun je met zo'n neus wel lekker in haar kutje ruiken.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ga toch niet meten, ben toch geen homo. Ik hoek gewoon iedereen neer die op mijn pad komt en kut doet.
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:48 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga eventjes naar een chick.
Zien wij er uit alsof we dit gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Er zijn meiden met een paar ribben eruit die dat kunnen.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hoe wil ze aan haar eigen punani ruiken?
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:48 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga eventjes naar een chick.
HosselverhalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gast alsjeblieft niemand gelooft je.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Haha.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ga toch niet meten, ben toch geen homo. Ik hoek gewoon iedereen neer die op mijn pad komt en kut doet.
Of als een man zo'n neus heeft kan hij lekker ruiken.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hoe wil ze aan haar eigen punani ruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |