Ik heb een nieuwe aansluiting op het gemeenteriool aangevraagd, dat ligt onder de straat. Dan moet ik zelf tot aan de erfgrens de buis aanleggen en de gemeente sluit het stuk in hun grond aan. Maar dan moet ik dus wel weten hoe diep dat riool ligt, want als ik te diep aankom heb ik een probleem. Ik heb namelijk nog nooit stront vrijwillig omhoog zien stromenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:52 schreef B.ertha het volgende:
Wat bedoel je precies met het aanbieden van de riolering?
Wel fijn dat je nu antwoorden hebt!
Ik ken de verhalen, mijn broer heeft een aannemersbedrijf in de zelfde stad en soms duurt het werkelijk enorm lang voordat je een beslissing hebtquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Gister heb ik een gesprek gehad met de gemeente, heb een uur op het stadskantoor gezeten en inmiddels heb ik eindelijk antwoord op 3 vragen waar ik al maanden mee liep.
2 weken geleden heb ik een aangetekende brief gestuurd aan de burgemeester en dit heeft dus z'n vruchten afgeworpen, alleen jammer dat het zo moet en dat ze niet gewoon antwoord kunnen geven
Ze staan er idd om bekend daar, maar ik ben nu voorlopig niet meer afhankelijk van zequote:Op dinsdag 21 september 2010 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik ken de verhalen, mijn broer heeft een aannemersbedrijf in de zelfde stad en soms duurt het werkelijk enorm lang voordat je een beslissing hebt
Gniffelquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe aansluiting op het gemeenteriool aangevraagd, dat ligt onder de straat. Dan moet ik zelf tot aan de erfgrens de buis aanleggen en de gemeente sluit het stuk in hun grond aan. Maar dan moet ik dus wel weten hoe diep dat riool ligt, want als ik te diep aankom heb ik een probleem. Ik heb namelijk nog nooit stront vrijwillig omhoog zien stromen
Dank u, het volgende feest is op de locatie waar dit topic over gaatquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:09 schreef iamredleader het volgende:
TradeMarkie gefeliciteerd met je verjaardag
Oei, da's onhandig, een tel zonder scherm!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag heb ik alle verwarmingsleidingen door de wanden en het plafond aangebracht. Er volgen alleen wat minder foto updates want het scherm van m'n telefoon is overleden, waarschijnlijk hardhandig in aanraking gekomen met een ladder vanochtend...
Ik heb wel een camera, maar die moet ik dan bewust meenemen, met een camera op je telefoon maak je tussendoor makkelijk even een foto.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:37 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Bummer geen foto's meerdas voor het nageslacht ook niet leuk..
Heb je geen camera?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dank u, het volgende feest is op de locatie waar dit topic over gaat
Vanavond zal ik eens kijken of ik met m'n nieuwe telefoon redelijke fotos kan maken, dan volgt er deze week weer eens een foto update.quote:
Dit bedoel ik MMquote:Op donderdag 18 november 2010 16:05 schreef MadMaster het volgende:
Spijkerflensdekens
Verder verdien je wat mij betreft nu al gewoon de Gouden Hamer 2010...
O, dat zou ik isolatiedekens noemen...quote:Op donderdag 18 november 2010 21:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dit bedoel ik MM
[ afbeelding ]
Dat komt op hetzelfde neerquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, dat zou ik isolatiedekens noemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |