Ja, daar een steen uithalen en je zit bij de buurvrouwquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is gewoon de kale binnenmuur of niet?? Het schiet lekker op!!
Pics?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja, daar een steen uithalen en je zit bij de buurvrouw
--> Diaanquote:Op maandag 7 juni 2010 21:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het handigste vind ik het als ik het bij iemand in kan leveren en dan weer schoon en gevouwen/gestreken terugkrijg
Het is hier geen SCquote:
Is that a good thing or a bad thing?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, daar een steen uithalen en je zit bij de buurvrouw
Bad zou ik zeggen, isolerenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is that a good thing or a bad thing?
Je kent zijn buuf? Of je BENT zijn buuf?quote:
Daarom ook sorry.... ik wist dat er een reactie zou komen.quote:
Heb geen burenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kent zijn buuf? Of je BENT zijn buuf?
Hoe?quote:
Ik ga er voorzetwanden plaatsen, maar welke isolatie ik ga gebruiken weet ik nog niet, heb ik me nog niet in verdiept.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:47 schreef heartwork het volgende:
[..]
Hoe?
Ik heb ook muren die best veel geluid doorgeven. Zij horen mij niet (zeggen ze), maar ik hoor wel hun muziek.
90 % van hun muziek kan ik meer dan waarderen, maar de overige 10% bestaat uit Jan Smit en Skihut/dance.
Dat zijn momenten dat ik het niet leuk vind.
Je hebt daar toch tegenwoordig dunne platen voor?
Oeiiii, tja waar gehakt wordt, vallen spaanders...quote:Op zondag 20 juni 2010 11:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ga er voorzetwanden plaatsen, maar welke isolatie ik ga gebruiken weet ik nog niet, heb ik me nog niet in verdiept.
Suggesties zijn welkom
En oeps, gister iets gesloopt wat niet gesloopt had moeten worden
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |