Quark? Mogen we meegenieten?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:23 schreef QuarK het volgende:
Ik ben ook bezig om een jaren 0 (1906) woning geheel op te knappen.
Heb deze ook volledig tot de buitenmuren gestript (inc. oude betonvloer eruit, afgraven etc, dakje uitbouw vervangen).
Ik leef met je mee! Heel veel werk te gaan, maar geeft je straks erg veel voldoening als het gelukt is en als je weer kunt opbouwen.
Meest gebruikt gereedschap in de sloopperiode: koevoet + hamer.
Succes!
Hahaha, sure. Ik heb nog massa's foto's van het hele proces (voor mezelf, naslag, waar liggen de leidingen ook alweer etc).quote:
Dar hou ik je aanquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:32 schreef QuarK het volgende:
[..]
Hahaha, sure. Ik heb nog massa's foto's van het hele proces (voor mezelf, naslag, waar liggen de leidingen ook alweer etc).
Uiteraard alles op foto vastgelegd.
Alleen heb ik nog geen tijd om alles uit te zoeken, de stucadoor komt over 2 weken en dan moet alles afgegipst zijn. Wordt nog ff flink doorwerken, maar gaat wel lukken.
Als de stucadoor erin is zal ik eens een mooie foto rapportage maken, dan kan (wil) ik tijdens de droogtijd toch even niets in huis doen.
Mijn jeugd, wat doe je? Ik was toen 16 of 17quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Deze kwam net van zolder naar beneden vallen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Volgens mij zat ik toen nog in de min qua leeftijd
Kopen?
Beneden is het ongeveer 7 bij 5.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:05 schreef Gripper het volgende:
Ik kijk ook mee. De voorgevel ziet er in ieder geval al heel goed sfeervol uit. Hoe groot (of klein) is het huis?
De buitenmuren, daken en vloerenquote:
Iddquote:
Daar ben ik nog niet helemaal uit, maar boven wil ik 2 slaapkamers en een badkamer, beneden een open keuken, dus dat wandje komt niet terug.quote:
Ahaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Daar wil ik de eethoek maken, en de woonkamer aan de voorkant houden
Ja, dat is zeker zo, misschien dat de trap toch iets verder naar achter moet dan.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:34 schreef Xiphos het volgende:
Je toilet is wel heel laag zo op de begane grond.
Rechts bedoel je? dat was al geopperd idd, is geen slechte plek voor een wasmachinequote:Op maandag 7 juni 2010 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
Kan het wasmachine niet links naast de kast achter de trap? Of zeg ik iets geks
Het handigste vind ik het als ik het bij iemand in kan leveren en dan weer schoon en gevouwen/gestreken terugkrijgquote:Op maandag 7 juni 2010 21:19 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
1 van die 2 vakjeswat je zelf handig vind.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het handigste vind ik het als ik het bij iemand in kan leveren en dan weer schoon en gevouwen/gestreken terugkrijg
Staat gewoon bij mij in het etiketquote:Op maandag 7 juni 2010 21:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Het handigste vind ik het als ik het bij iemand in kan leveren en dan weer schoon en gevouwen/gestreken terugkrijg![]()
Toen dat wandje beneden eruit was had ik idd meteen het idee dat de ruimte veel groter isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kom ook nu pas achter het bestaan van dit topic!
Lief huisje TM, en wat hadden de vorige bewoners het klein gemaakt!![]()
Ben benieuwd hoe het wordt als je alles afwerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |