Ja, ik heb met kerst 2 weken vrij, dus dan moet het boven gewoon klaarquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ohjee, nu gaat het snel
Binnenkort lijkt het al gelijk een woonbaar huis
Moet lukkenquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, ik heb met kerst 2 weken vrij, dus dan moet het boven gewoon klaar
dat wil zeggen, al het gips moet erop
En dan kan ik gewoon eindelijk beneden beginnen met opbouwenquote:
Wij willen ook een trap maken naar een andere verdieping. Is dit ook een doehetzelftrap? Waar heb je die vandaan? Wat zijn de afmetingen van je trapgat. Ik vind de trap erg mooi.quote:Op maandag 13 september 2010 17:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Even een foto update
Gipsplaten liggen alvast boven, want nu konden ze nog door het trapgat omhoog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de isolatie voor de verdieping is ook binnen
[ afbeelding ]
Want de trap staat erin![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie PMquote:Op zondag 12 december 2010 00:22 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Wij willen ook een trap maken naar een andere verdieping. Is dit ook een doehetzelftrap? Waar heb je die vandaan? Wat zijn de afmetingen van je trapgat. Ik vind de trap erg mooi.
bedankt.
Gelukkig is mijn kruipruimte zo droog als een sahara. Alleen bij de keuken is hij vochtig, maar dat komt omdat de vorige eigenaar de hwa gewoon op een gat in de grond uit laat komen, dus dit slaat lekker door. Maar die sluit ik binnenkort op de riolering aan en dan is dat ook opgelost.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:17 schreef Gurb het volgende:
Ziet er goed uit, pas je trouwens de volgende keer wel uit met een bouwlamp onder de vloer, kruipruimtes zijn erg vochtig en je zal niet de eerste zijn die door een bouwlamp in de kruipruimte geelektrocuteerd wordt.
Kom volgende week maar helpen...quote:
Daarom heb ik de vloer alweer bijna helemaal dicht en hoop ik er nooit meer onder te hoevenquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:01 schreef Xiphos het volgende:
En daarom heb ik ook een (zwaar geisoleerde) bouwlamp op een accu. Geen last van geen stroom en electrocutie
precies Markie, de beste stuurlui....quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Kom volgende week maar helpen...
Klopt, met daaronder de wasmachine en droger, dus 2 groepen elektra en th.draad rechts, gas, water en cv links met een houtje om tijdelijk de boel heel en op de juiste afstand te houdenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:22 schreef Vonkenboer het volgende:
Aha daar komt de cv ketel te hangen ? Aan alle aansluitingen te zien
2 groepen elektra voor wasmachine en droger, ik mis nog wel de wcd voor de 230V van de cvquote:Op donderdag 23 december 2010 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Klopt, met daaronder de wasmachine en droger, dus 2 groepen elektra en th.draad rechts, gas, water en cv links met een houtje om tijdelijk de boel heel en op de juiste afstand te houden
die kan wel mee op een van die groepenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:50 schreef exlurker het volgende:
[..]
2 groepen elektra voor wasmachine en droger, ik mis nog wel de wcd voor de 230V van de cv
Is dan niet volgens de voorschriftenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die kan wel mee op een van die groepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |