Toch wel de Ruyter mag ik hopen?quote:
Hagel ook nog? Hier is het op het moment weer droog en de zon breekt zelfs door. Zo maar even een frisse neus halen, de hele dag aan een onderzoeksverslag werken is ook niksquote:
's ochtends regen, toen klaarde het op en nu hagel, regen en onweer hierquote:Op zondag 30 mei 2010 16:19 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hagel ook nog? Hier is het op het moment weer droog en de zon breekt zelfs door. Zo maar even een frisse neus halen, de hele dag aan een onderzoeksverslag werken is ook niks
ik heb een buitendag van scouting. vanmorgen tijdens het opbouwen was het rotweer, tijdens de qctiviteiten zelf was het droog en zelfs nog zon, en het is afgelopen en het barst weer losquote:Op zondag 30 mei 2010 16:23 schreef Tain het volgende:
[..]
's ochtends regen, toen klaarde het op en nu hagel, regen en onweer hier
Jammer van het opbouwen wel, maar toch de beste combi dit!quote:Op zondag 30 mei 2010 16:26 schreef koei het volgende:
[..]
ik heb een buitendag van scouting. vanmorgen tijdens het opbouwen was het rotweer, tijdens de qctiviteiten zelf was het droog en zelfs nog zon, en het is afgelopen en het barst weer los
erg goede timing dus!
Hier in Breda begon ook de zon door te breken, nu richting Rotterdam lijkt het steeds bewolkter te worden...quote:Op zondag 30 mei 2010 16:19 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hagel ook nog? Hier is het op het moment weer droog en de zon breekt zelfs door. Zo maar even een frisse neus halen, de hele dag aan een onderzoeksverslag werken is ook niks
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:52 schreef Flodder450 het volgende:
wat een rare bedoening
ben ik zo'n beetje de hele dag niet op FOK!,wordt dr niet gepost in de SC
Het regent hier inmiddels ook weer. Klassieke zondag vandaagquote:Op zondag 30 mei 2010 16:23 schreef Tain het volgende:
[..]
's ochtends regen, toen klaarde het op en nu hagel, regen en onweer hier
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:48 schreef Tain het volgende:
Over onweer gesproken: bij onweer moet je tellen. Dan moet je tellen vanaf het moment waarop je de flits ziet tot het moment waarop je de donder hoort. En als je dan het aantal tellen deelt door de afstand waarop het onweer van je verwijderd is, weet je precies hoe snel je geteld hebt!
quote:Op zondag 30 mei 2010 17:02 schreef Morthill het volgende:
Kat is in de rui en vindt het nog steeds niet leuk als ik haar borstel
Ja, mijn kat is raarquote:Op zondag 30 mei 2010 17:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]je kat klopt niet, ze horen het juist lekker te vinden om geborsteld te worden!
Herman Finkers!!quote:Op zondag 30 mei 2010 16:48 schreef Tain het volgende:
Over onweer gesproken: bij onweer moet je tellen. Dan moet je tellen vanaf het moment waarop je de flits ziet tot het moment waarop je de donder hoort. En als je dan het aantal tellen deelt door de afstand waarop het onweer van je verwijderd is, weet je precies hoe snel je geteld hebt!
Het is echt weer om op de bank te hangen en te knuffelenquote:Op zondag 30 mei 2010 17:00 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het regent hier inmiddels ook weer. Klassieke zondag vandaag
Ik heb nog niemand om mee te knuffelenquote:Op zondag 30 mei 2010 17:17 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het is echt weer om op de bank te hangen en te knuffelen![]()
Net een stemwijzer gedaan, nu weet ik het nog minder
Ja die vermeed ik ook altijd tot nu toe. De 2 partijen die ik capabel genoeg vind komen ongeveer gelijk, dus daar heb ik weer niets aan. Nu kijken bij welke van de twee partijen de kans het groots is op een kabinet zonder PvdA en PVV...quote:Op zondag 30 mei 2010 17:21 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand om mee te knuffelen![]()
Ik ga ook maar eens een stemwijzer doen, heb die dingen tot nu toe vermeden
Heb de stemwijzer gedaan en ik kom op een wat verrassende uitslag. De D66 staat helemaal onderaan bij mijquote:Op zondag 30 mei 2010 17:23 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ja die vermeed ik ook altijd tot nu toe. De 2 partijen die ik capabel genoeg vind komen ongeveer gelijk, dus daar heb ik weer niets aan. Nu kijken bij welke van de twee partijen de kans het groots is op een kabinet zonder PvdA en PVV...
En snel een knuffelvriendinnetje zoeken dan![]()
Hier nu ookquote:
Bedoening? Dat is hetzelfde als gebakken trapleuningquote:Op zondag 30 mei 2010 16:52 schreef Flodder450 het volgende:
wat een rare bedoening
ben ik zo'n beetje de hele dag niet op FOK!,wordt dr niet gepost in de SC
Pssstquote:Op zondag 30 mei 2010 17:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bedoening? Dat is hetzelfde als gebakken trapleuning?
quote:Op zondag 30 mei 2010 17:17 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het is echt weer om op de bank te hangen en te knuffelen![]()
Van jou had ik meer verwacht Gamebabe...quote:
Jep, altijd supergezellig op de grote marktquote:Op zondag 30 mei 2010 16:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hier in Breda begon ook de zon door te breken, nu richting Rotterdam lijkt het steeds bewolkter te worden...
Best een leuke stad trouwens Ross, dat plein bij de kerk is denk ik best wel toffig als het lekker weer is
Herman Finkersquote:Op zondag 30 mei 2010 16:48 schreef Tain het volgende:
Zo herkenbaarquote:Op zondag 30 mei 2010 18:08 schreef koei het volgende:
[..]
Van jou had ik meer verwacht Gamebabe...
En ik ben weer droog thuis! En ik ben nu erg jaloers op de waterscouts waar ik vanmiddag geweest ben. Echt een groot nieuwbouw eigen clubhuis hebben zij en dan ook nog een flinke lading staf en leiding. Zo luxe als je dat allemaal hebt
Kom op, je zit in Groningen. Zoveel kun je daar sowieso niet verwachten... En wat voor faciliteiten heb je uberhaupt nodig? Foldermateriaal en alles krijg je aangeleverd lijkt me en verder moet je gewoon de straat op natuurlijk!quote:Op zondag 30 mei 2010 18:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zo herkenbaarCampagne voeren hier voor D66 is ook echt treurig. Het pand is niet groter dan de gemiddelde studentenkamer, de enige voorziening is een oude koelkast en daarom een senseo. Het zit in een semi-kelder en het uitzich is dus ruk. Volgens mij heeft de VVD heel wat betere mogelijkheden
Het was flodder he, nja AQ dan, oh nee het was BBNquote:
Dat is best wel tof.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:22 schreef Sigmund666 het volgende:
Een 1 gamerscore omdat ik Ned heb gemold
Die zag je vast niet aankomen of wel?quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:02 schreef AQuila360 het volgende:
Divine Divity 2 had dat ook zo gaar met 1 GS en 99 GS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |