abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82574013
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef Spoortie het volgende:

[..]

Haha ja, als je ff wilt bijpraten, kom maar op IRC
Ik kom er niet meer op. Mijn IP is geblokt
pi_82574472
Eh, MSN/Ander IRC kanaal?
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
pi_82581462
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:36 schreef francis998 het volgende:

[..]

Ik kom er niet meer op. Mijn IP is geblokt
IP adressen liggen voor het oprapen.. MAC adres spoofen en gaan!
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_82584053
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:50 schreef Autidude het volgende:

[..]

IP adressen liggen voor het oprapen.. MAC adres spoofen en gaan!
Ach..ik heb blijkbaar net weer een ander ip gekregen...en ik mag er weer op
pi_82603686
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef Spoortie het volgende:
Eh, MSN/Ander IRC kanaal?
Hi, (ont)Spoortie! gij lurkert!

@francis
Waarom heb je zo'n ubervette dino achter je naam staan? DIE WIL IK OOK! (Dinogek )
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_82605697
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 09:38 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Hi, (ont)Spoortie! gij lurkert!

@francis
Waarom heb je zo'n ubervette dino achter je naam staan? DIE WIL IK OOK! (Dinogek )
Dino??????? heh.ik weet niet waar je het over hebt..enige uitleg graag
pi_82605788
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:37 schreef francis998 het volgende:

[..]

Mensen die nog een oude Fok! Layout gebruiken, bijvoorbeeld Fok!silver, hebben sinds gisteren een dino icoontje achter hun nickname staan. Die zie jij niet omdat je dus nog een oude layout gebruikt. Mensen die de nieuwe layout gebruiken die zien die dino wel.

FF wat anders;

http://www.geenstijl.nl/m(...)na_rut.html#comments

Dat is Perico!!
Respect man, dat je zo op joeptjoep staat. Ik zou het niet durven.
pi_82606075
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:37 schreef francis998 het volgende:

[..]

pi_82631657
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:47 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ow...zon dino..zijn eigenlijk best leuk

Trouwens wat stil hier de laatste tijd

Hier gaat het duidelijk wat minder. Begin echt te stressen met wat te doen. Ik heb nog 2 weken tot de vakantie en na de vakantie moet ik toch echt een besluit hebben..en het gaat echt ipv. vooruit achteruit. En ik kan nu echt niet stoppen met piekeren, ook al ben ik bezig met andere dingen.
Wel een voordeel ik heb voor 1 weekje een soort baantje achtig iets kunnen krijgen bij het bedrijfje van een bekende...maar dat gaat gewoon niet..heb echt 0 concentratie, omdat ik met gedachten telkens bij mijn evt. keuzemogelijkheden zit..maar wat extra centjes en een daginvulling kunnen zeker geen kwaad
pi_82635917
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:47 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik wil ook een dino

Maandag functioneringsgesprek op mijn werk. Ik verwacht eigenlijk wel dat het een goed gesprek gaat worden.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 10 juni 2010 @ 21:46:40 #211
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_82639415
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik wil ook een dino

Maandag functioneringsgesprek op mijn werk. Ik verwacht eigenlijk wel dat het een goed gesprek gaat worden.
Dan moet je je Layout veranderen
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_82639461
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:46 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Dan moet je je Layout veranderen
Oke
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_82639748
wat fijn dat vertrouwen tijn! Komt goed gesprek maandag!
pi_82640584
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:53 schreef Cassandra87 het volgende:
wat fijn dat vertrouwen tijn! Komt goed gesprek maandag!
Tuurlijk ik doe mijn werk goed dus er is ook geen reden om anders te denken.
14 SHADES OF GREY
pi_82677252
Zo, even met de botte bijl wat posts weggehaald. Graag ontopic en kappen met trollen .
pi_82677330
EUH.. Wie of wat doet en gebeurt hier allemaal...??? Ik raak helemaal in de war
Het gaat helemaal fout, jeetje.. en ik mis heel veel.. en als het niet mag staan kan dan aub wat weggehaald is van mij naar mijn PM? Want dit klopt niet helemaal hoor, het gaat echt fout.. terwijl juist heel goed ging en EG het ook begrijpt, maar dat is achter de schermen.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 18:40:45 #217
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_82677416
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 18:37 schreef Mordreth het volgende:
Zo, even met de botte bijl wat posts weggehaald. Graag ontopic en kappen met trollen .
Een deel was ontopic
14 SHADES OF GREY
pi_82677460
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een deel was ontopic

Laatste gedeelte wel ja (ook trouwens maar op 1 hand te tellen btw). Maar deed per ongeluk een pagina refresh waardoor ik het niet meer terug kon zetten. Een klein moment. Ga ht even fixen.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 18:42:59 #219
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_82677507
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 18:41 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Laatste gedeelte wel ja . Maar deed per ongeluk een pagina refresh waardoor ik het niet meer terug kon zetten. Een klein moment. Ga ht even fixen.
Mijn insteek was om EG een keer duidelijk te maken dat zijn tirade over werk, maatschappij en politiek een beetje vervelend wordt.
14 SHADES OF GREY
pi_82677885
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 18:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mijn insteek was om EG een keer duidelijk te maken dat zijn tirade over werk, maatschappij en politiek een beetje vervelend wordt.
Dat is ieders insteek geweest, al ging het op soms ietsjes te ver.. maar dat wist ik dan, imho, weer te nuanceren.. vandaar mijn wannabemod post.. Het liep allemaal prima en was nog vrij ontopic ook.
Er zullen altijd meningsverschillen en generatieverschillen bestaan, vergeet dat laatste niet..
Maar.. zoals in mijn verwijderde posts was te lezen, ben ik het ook eens dat je te ver kan gaan en dat je
altijd op zoek moet gaan of jagen naar je doel in het leven en bla bla bla bla..
Jammer dat het weg is, de boodschap is overigens ook meer dan duidelijk overgekomen.. Dus het gejank om het gejank is ook niet meer nodig.

Amen, aldus God
  vrijdag 11 juni 2010 @ 18:52:30 #221
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_82677937
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 18:51 schreef Autidude het volgende:

[..]

Dat is ieders insteek geweest, al ging het op soms ietsjes te ver.. maar dat wist ik dan, imho, weer te nuanceren.. vandaar mijn wannabemod post.. Het liep allemaal prima en was nog vrij ontopic ook.
Er zullen altijd meningsverschillen en generatieverschillen bestaan, vergeet dat laatste niet..
Maar.. zoals in mijn verwijderde posts was te lezen, ben ik het ook eens dat je te ver kan gaan en dat je
altijd op zoek moet gaan of jagen naar je doel in het leven en bla bla bla bla..
Jammer dat het weg is, de boodschap is overigens ook meer dan duidelijk overgekomen.. Dus het gejank om het gejank is ook niet meer nodig.

Amen, aldus God
Mee eens
14 SHADES OF GREY
pi_82679848
trouwens, het lijkt me redelijk ontopic om te melden dat de psycholoog nu weer wilt afzien van het betrekken van een psychiater.
Want op dit moment kan door haar veel van mijn "problemen" veroorzaakt worden door de moeite met beslissen. Dus wil ze ff afwachten en miss op het moment dat ik een keuze heb, en miss. hier blijf er een psychiater bijhalen, aangezien een psychiater en met 2 gesprekken ook niet veel duidelijkheid over kan krijgen.
EN ik over 2 weken op vakantie ga, en tussendoor nog 1 gesprek bij de psych heb, en dan na de vakantie pas.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 19:37:34 #223
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_82679941
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:34 schreef francis998 het volgende:
trouwens, het lijkt me redelijk ontopic om te melden dat de psycholoog nu weer wilt afzien van het betrekken van een psychiater.
Want op dit moment kan door haar veel van mijn "problemen" veroorzaakt worden door de moeite met beslissen. Dus wil ze ff afwachten en miss op het moment dat ik een keuze heb, en miss. hier blijf er een psychiater bijhalen, aangezien een psychiater en met 2 gesprekken ook niet veel duidelijkheid over kan krijgen.
EN ik over 2 weken op vakantie ga, en tussendoor nog 1 gesprek bij de psych heb, en dan na de vakantie pas.
Dus je hebt nog steeds geen beslissing kunnen nemen. Dat lijkt mij lastig die besluitloosheid.
14 SHADES OF GREY
pi_82680120
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dus je hebt nog steeds geen beslissing kunnen nemen. Dat lijkt mij lastig die besluitloosheid.
nope, en dat gespreksonderwerp no.1 met de psych...omdat ik echt begin te stressen...en dat nog nadeliger is. doordat ik weer depressief begin te worden
  vrijdag 11 juni 2010 @ 19:45:04 #225
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_82680279
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:41 schreef francis998 het volgende:

[..]

nope, en dat gespreksonderwerp no.1 met de psych...omdat ik echt begin te stressen...en dat nog nadeliger is. doordat ik weer depressief begin te worden
Gelukkig heb je iets leuks om naar uit te kijken je vakantie.
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')