abonnement Unibet Coolblue
pi_82574013
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef Spoortie het volgende:

[..]

Haha ja, als je ff wilt bijpraten, kom maar op IRC
Ik kom er niet meer op. Mijn IP is geblokt
pi_82574472
Eh, MSN/Ander IRC kanaal?
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
pi_82581462
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:36 schreef francis998 het volgende:

[..]

Ik kom er niet meer op. Mijn IP is geblokt
IP adressen liggen voor het oprapen.. MAC adres spoofen en gaan!
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_82584053
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:50 schreef Autidude het volgende:

[..]

IP adressen liggen voor het oprapen.. MAC adres spoofen en gaan!
Ach..ik heb blijkbaar net weer een ander ip gekregen...en ik mag er weer op
pi_82603686
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef Spoortie het volgende:
Eh, MSN/Ander IRC kanaal?
Hi, (ont)Spoortie! gij lurkert!

@francis
Waarom heb je zo'n ubervette dino achter je naam staan? DIE WIL IK OOK! (Dinogek )
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_82605697
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 09:38 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Hi, (ont)Spoortie! gij lurkert!

@francis
Waarom heb je zo'n ubervette dino achter je naam staan? DIE WIL IK OOK! (Dinogek )
Dino??????? heh.ik weet niet waar je het over hebt..enige uitleg graag
pi_82605788
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:37 schreef francis998 het volgende:

[..]

Dino??????? heh.ik weet niet waar je het over hebt..enige uitleg graag
Mensen die nog een oude Fok! Layout gebruiken, bijvoorbeeld Fok!silver, hebben sinds gisteren een dino icoontje achter hun nickname staan. Die zie jij niet omdat je dus nog een oude layout gebruikt. Mensen die de nieuwe layout gebruiken die zien die dino wel.

FF wat anders;

http://www.geenstijl.nl/m(...)na_rut.html#comments

Dat is Perico!!
Respect man, dat je zo op joeptjoep staat. Ik zou het niet durven.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_82606075
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:37 schreef francis998 het volgende:

[..]

Dino??????? heh.ik weet niet waar je het over hebt..enige uitleg graag
pi_82631657
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:47 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ow...zon dino..zijn eigenlijk best leuk

Trouwens wat stil hier de laatste tijd

Hier gaat het duidelijk wat minder. Begin echt te stressen met wat te doen. Ik heb nog 2 weken tot de vakantie en na de vakantie moet ik toch echt een besluit hebben..en het gaat echt ipv. vooruit achteruit. En ik kan nu echt niet stoppen met piekeren, ook al ben ik bezig met andere dingen.
Wel een voordeel ik heb voor 1 weekje een soort baantje achtig iets kunnen krijgen bij het bedrijfje van een bekende...maar dat gaat gewoon niet..heb echt 0 concentratie, omdat ik met gedachten telkens bij mijn evt. keuzemogelijkheden zit..maar wat extra centjes en een daginvulling kunnen zeker geen kwaad
pi_82635917
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:47 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik wil ook een dino

Maandag functioneringsgesprek op mijn werk. Ik verwacht eigenlijk wel dat het een goed gesprek gaat worden.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 10 juni 2010 @ 21:46:40 #211
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_82639415
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik wil ook een dino

Maandag functioneringsgesprek op mijn werk. Ik verwacht eigenlijk wel dat het een goed gesprek gaat worden.
Dan moet je je Layout veranderen
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_82639461
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:46 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Dan moet je je Layout veranderen
Oke
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_82639748
wat fijn dat vertrouwen tijn! Komt goed gesprek maandag!
pi_82640584
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:53 schreef Cassandra87 het volgende:
wat fijn dat vertrouwen tijn! Komt goed gesprek maandag!
Tuurlijk ik doe mijn werk goed dus er is ook geen reden om anders te denken.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_82677252
Zo, even met de botte bijl wat posts weggehaald. Graag ontopic en kappen met trollen .
pi_82677330
EUH.. Wie of wat doet en gebeurt hier allemaal...??? Ik raak helemaal in de war
Het gaat helemaal fout, jeetje.. en ik mis heel veel.. en als het niet mag staan kan dan aub wat weggehaald is van mij naar mijn PM? Want dit klopt niet helemaal hoor, het gaat echt fout.. terwijl juist heel goed ging en EG het ook begrijpt, maar dat is achter de schermen.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 18:40:45 #217
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_82677416
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 18:37 schreef Mordreth het volgende:
Zo, even met de botte bijl wat posts weggehaald. Graag ontopic en kappen met trollen .
Een deel was ontopic
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_82677460
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een deel was ontopic

Laatste gedeelte wel ja (ook trouwens maar op 1 hand te tellen btw). Maar deed per ongeluk een pagina refresh waardoor ik het niet meer terug kon zetten. Een klein moment. Ga ht even fixen.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 18:42:59 #219
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_82677507
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 18:41 schreef Mordreth het volgende:

[..]


Laatste gedeelte wel ja . Maar deed per ongeluk een pagina refresh waardoor ik het niet meer terug kon zetten. Een klein moment. Ga ht even fixen.
Mijn insteek was om EG een keer duidelijk te maken dat zijn tirade over werk, maatschappij en politiek een beetje vervelend wordt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_82677885
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 18:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mijn insteek was om EG een keer duidelijk te maken dat zijn tirade over werk, maatschappij en politiek een beetje vervelend wordt.
Dat is ieders insteek geweest, al ging het op soms ietsjes te ver.. maar dat wist ik dan, imho, weer te nuanceren.. vandaar mijn wannabemod post.. Het liep allemaal prima en was nog vrij ontopic ook.
Er zullen altijd meningsverschillen en generatieverschillen bestaan, vergeet dat laatste niet..
Maar.. zoals in mijn verwijderde posts was te lezen, ben ik het ook eens dat je te ver kan gaan en dat je
altijd op zoek moet gaan of jagen naar je doel in het leven en bla bla bla bla..
Jammer dat het weg is, de boodschap is overigens ook meer dan duidelijk overgekomen.. Dus het gejank om het gejank is ook niet meer nodig.

Amen, aldus God
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 18:52:30 #221
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_82677937
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 18:51 schreef Autidude het volgende:

[..]

Dat is ieders insteek geweest, al ging het op soms ietsjes te ver.. maar dat wist ik dan, imho, weer te nuanceren.. vandaar mijn wannabemod post.. Het liep allemaal prima en was nog vrij ontopic ook.
Er zullen altijd meningsverschillen en generatieverschillen bestaan, vergeet dat laatste niet..
Maar.. zoals in mijn verwijderde posts was te lezen, ben ik het ook eens dat je te ver kan gaan en dat je
altijd op zoek moet gaan of jagen naar je doel in het leven en bla bla bla bla..
Jammer dat het weg is, de boodschap is overigens ook meer dan duidelijk overgekomen.. Dus het gejank om het gejank is ook niet meer nodig.

Amen, aldus God
Mee eens
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_82679848
trouwens, het lijkt me redelijk ontopic om te melden dat de psycholoog nu weer wilt afzien van het betrekken van een psychiater.
Want op dit moment kan door haar veel van mijn "problemen" veroorzaakt worden door de moeite met beslissen. Dus wil ze ff afwachten en miss op het moment dat ik een keuze heb, en miss. hier blijf er een psychiater bijhalen, aangezien een psychiater en met 2 gesprekken ook niet veel duidelijkheid over kan krijgen.
EN ik over 2 weken op vakantie ga, en tussendoor nog 1 gesprek bij de psych heb, en dan na de vakantie pas.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 19:37:34 #223
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_82679941
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:34 schreef francis998 het volgende:
trouwens, het lijkt me redelijk ontopic om te melden dat de psycholoog nu weer wilt afzien van het betrekken van een psychiater.
Want op dit moment kan door haar veel van mijn "problemen" veroorzaakt worden door de moeite met beslissen. Dus wil ze ff afwachten en miss op het moment dat ik een keuze heb, en miss. hier blijf er een psychiater bijhalen, aangezien een psychiater en met 2 gesprekken ook niet veel duidelijkheid over kan krijgen.
EN ik over 2 weken op vakantie ga, en tussendoor nog 1 gesprek bij de psych heb, en dan na de vakantie pas.
Dus je hebt nog steeds geen beslissing kunnen nemen. Dat lijkt mij lastig die besluitloosheid.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_82680120
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dus je hebt nog steeds geen beslissing kunnen nemen. Dat lijkt mij lastig die besluitloosheid.
nope, en dat gespreksonderwerp no.1 met de psych...omdat ik echt begin te stressen...en dat nog nadeliger is. doordat ik weer depressief begin te worden
  vrijdag 11 juni 2010 @ 19:45:04 #225
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_82680279
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:41 schreef francis998 het volgende:

[..]

nope, en dat gespreksonderwerp no.1 met de psych...omdat ik echt begin te stressen...en dat nog nadeliger is. doordat ik weer depressief begin te worden
Gelukkig heb je iets leuks om naar uit te kijken je vakantie.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_82680699
Trouwens auti, nuttige bijdrage of niet,ik geloof dat ik zat nuttige bijdrage lever! Ging mij erom dat er in dit topic voor t eerst op de man werd gespeeld. Gelukkig is eea nu opgeschoond. Desondanks ga ik tòch op vakantie en ben ik over 2 weken terug.maar aan je reactie te zien is dat geen gemis
pi_82693234
-edit-

[ Bericht 55% gewijzigd door Mordreth op 12-06-2010 00:19:16 (doe dit even ergens anders) ]
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_82700277
@ cas
Dus...
Ben je nou al weg?

@ all
enniehoe, ja, ik trolde. excuus. hij maakte me het erg makkelijk, ja. Voor de rest sluit ik me aan bij de visie van tijn, dat ik gewoon zijn gezeur zat ben en daar op reageer.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_82702283
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Trouwens auti, nuttige bijdrage of niet,ik geloof dat ik zat nuttige bijdrage lever! Ging mij erom dat er in dit topic voor t eerst op de man werd gespeeld. Gelukkig is eea nu opgeschoond. Desondanks ga ik tòch op vakantie en ben ik over 2 weken terug.maar aan je reactie te zien is dat geen gemis
Prettig vakantie kan ik niet stiekum mee?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_82702506
Een topic waar je ongemak niet mag posten is geen knip voor de neus waard.

Prima, ik wens jullie veel succes.

[ Bericht 25% gewijzigd door EchtGaaf op 12-06-2010 13:01:25 ]
pi_82724458
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Een topic waar je ongemak niet mag posten is geen knip voor de neus waard.

Prima, ik wens jullie veel succes.
Wat heb ik gemist?
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
pi_82724667
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:30 schreef Spoortie het volgende:

[..]

Wat heb ik gemist?
Niets
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_82725716
Nou d'r is anders wel veel ophef over dat "niets"... Maar goed, het zal allemaal wel.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  zaterdag 12 juni 2010 @ 23:10:33 #234
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_82725867
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:05 schreef Pandora73 het volgende:
Nou d'r is anders wel veel ophef over dat "niets"... Maar goed, het zal allemaal wel.
Tijn, ik & Robuust gingen in op Echtgaaf en de dingen die hij altijd post, zoals dit land gaat naar de klote/ik ga emigreren. En Echtgaaf reageerde daarop.

Auti steunde Echtgaaf & Cassandra, Francis...... vonden het een "gezellige sfeer".

Robuust was aant trollen, Tijn wilde een punt maken.
That's it.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_82725965
Tsja, ik heb het een beetje gehad met dit topic. Als iemand me zoekt, dan ben ik er niet. Veel plezier met dat negatieve gezanik hier.

@Ferrobarr en @Robuust you know where to find me als daar behoefte aan is
pi_82726118
Robuust ik ga morgen weg. En tijn je mag mee hoor Alleen is er geen plek op de boot dus moet je zwemmen
Auti steunde mij niet. Auti maakte zelfs nog een belachelijke opmerking, die weggehaald is door Mordreth.
Ik zal hem niet herhalen, heb auti een mail gestuurd en ik zie wel hoe er op gereageerd wordt. Ik wens echter niet zo te kijk gezet te worden.
En verder ben ik t met Satsuma eens. Sfeer keldert enorm. Hopelijk is t over 2 weken beter.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 23:24:14 #237
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_82726344
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Robuust ik ga morgen weg. En tijn je mag mee hoor Alleen is er geen plek op de boot dus moet je zwemmen
Auti steunde mij niet. Auti maakte zelfs nog een belachelijke opmerking, die weggehaald is door Mordreth.
Ik zal hem niet herhalen, heb auti een mail gestuurd en ik zie wel hoe er op gereageerd wordt. Ik wens echter niet zo te kijk gezet te worden.
En verder ben ik t met Satsuma eens. Sfeer keldert enorm. Hopelijk is t over 2 weken beter.
Ga er maar niet van uit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een leuke vakantie
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_82726536
Oke nja, in ieder geval veel plezier op vakantie Cassandra
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
pi_82726629
Als je hoopt op het beste is niet iedere verbetering een mijlpaal. Want dan ligt verbetering in de lijn der verwachting en valt alles wat niet het beste is alleen maar tegen.
Als je absoluut niets verwacht, dán is elke verbetering een mijlpaal.
Maar dit terzijde

* Pandora73 heeft taalfiep
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  zaterdag 12 juni 2010 @ 23:37:19 #240
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_82726729
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:33 schreef Pandora73 het volgende:
Als je hoopt op het beste is niet iedere verbetering een mijlpaal. Want dan ligt verbetering in de lijn der verwachting en valt alles wat niet het beste is alleen maar tegen.
Als je absoluut niets verwacht, dán is elke verbetering een mijlpaal.
Maar dit terzijde

* Pandora73 heeft taalfiep
Maar ik bedoelde het helemaal niet taalkundig

En ik ben in het Nederlands niet zo vaardig.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_82728238
Nee ik snap ook wel wat je bedoelt denk ik, maar als je hoopt op het beste, valt het alleen maar tegen als dat beste er niet altijd helemaal uitkomt. Dus hopen op het beste is vragen om teleurstelling.
Je kan maar beter niets verwachten, dan valt het altijd mee als het eens een keer niet tegenzit.

"Hope is simply denying reality"

O had ik al gezegd dat ik niet een heel optimistisch persoon ben?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  zondag 13 juni 2010 @ 00:25:14 #242
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_82728302
Het valt op

Uuh maar als je verwacht dat het niet beter wordt maar hoopt van wel. Dan verwacht je toch helemaal niet het best ^^
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_82728362
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:25 schreef ikke043 het volgende:
Het valt op

Uuh maar als je verwacht dat het niet beter wordt maar hoopt van wel. Dan verwacht je toch helemaal niet het best ^^
Nee maar daarom moet je dus ook niet hopen
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  zondag 13 juni 2010 @ 00:29:18 #244
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_82728423
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:27 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Nee maar daarom moet je dus ook niet hopen
Of hopen maaaaaar een lage verwachting hebben
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
  zondag 13 juni 2010 @ 10:57:09 #245
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_82734498
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:23 schreef Pandora73 het volgende:
Nee ik snap ook wel wat je bedoelt denk ik, maar als je hoopt op het beste, valt het alleen maar tegen als dat beste er niet altijd helemaal uitkomt. Dus hopen op het beste is vragen om teleurstelling.
Je kan maar beter niets verwachten, dan valt het altijd mee als het eens een keer niet tegenzit.

"Hope is simply denying reality"

O had ik al gezegd dat ik niet een heel optimistisch persoon ben?
Jij bent gewoon een realist

Verder is dit topic een beetje dood aan het gaan door al dat gezeik
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 13 juni 2010 @ 12:34:12 #246
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_82736944
quote:
Op zondag 13 juni 2010 10:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jij bent gewoon een realist

Verder is dit topic een beetje dood aan het gaan door al dat gezeik
Daarom maar eens een nieuwsdump i.p.v. slow(?)chat:
quote:
Misverstand over autisme genetisch verklaard
Uitgegeven: 11 juni 2010 15:01 /// Laatst gewijzigd: 11 juni 2010 15:36
DEN HAAG - Sommige genen die al langer in verband worden gebracht met verstandelijke handicaps, spelen ook een rol bij autisme.

Dat heeft de in Nederland opgeleide onderzoekster Dalila Pinto ontdekt, zo meldde de Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek (NWO) vrijdag. De ontdekking zou kunnen verklaren waarom, mede op basis van een overlap in symptomen, tot voor kort vaak werd gedacht dat autismepatiënten automatisch een verstandelijke handicap hebben.

Intelligent
In werkelijkheid is dat in minder de helft van de gevallen zo, terwijl andere autisten juist normaal of zelfs bovengemiddeld intelligent zijn. Pinto deed haar ontdekking in het kader van een groot genetisch onderzoek naar autisme in Canada, waarbij 120 onderzoekers en meer dan 1500 gezinnen betrokken zijn. Haar deelname aan de studie is mede mogelijk gemaakt door een financiële bijdrage van de NWO.

Genetische defecten
De onderzoekers hebben een reeks nieuwe genetische defecten ontdekt die een rol spelen bij autisme en aanverwante stoornissen. Die defecten ontstaan doordat bij de aanmaak van nieuwe cellen een 'kopieerfout' wordt gemaakt in het DNA, en leiden ertoe dat de cellen hun werk niet goed kunnen doen. De wetenschappers ontdekten ook genetische factoren die een vroegere diagnose mogelijk kunnen maken. Dat is volgens Pinto belangrijk omdat het de kwaliteit van leven van autismepatiënten kan helpen verbeteren. ,,Het is aangetoond dat een eerdere behandeling in sommige gevallen de gevolgen van de aandoening kan verminderen.''

Honderden genen
Duidelijk is nu dat er honderden genen zijn die een rol spelen bij het ontstaan van autisme. ,,Veel meer dan we dachten'', aldus Pinto. Maar de studie heeft ook aangetoond dat veel van die genen gemeenschappelijke functies hebben. Dat biedt volgens de onderzoekster nieuwe aanknopingpunten voor de ontwikkeling van medicijnen.

Eén op de 110
Ongeveer één op de 110 kinderen heeft een autistische stoornis. De aandoening openbaart zich rond het derde levensjaar en is niet te genezen. Patiënten hebben moeite met sociale interactie en communicatie en blijven vaak hangen in zich steeds herhalend gedrag.
© ANP
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_82759762
quote:
Op zondag 13 juni 2010 12:34 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Daarom maar eens een nieuwsdump i.p.v. slow(?)chat:
[..]
Awesome! Me DNA is dus fucked up, en cellen worden daardoor verkeerd gekopieerd, met dank aan honderden genen

@Satsuma
is goed tot spreeks, perhaps
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_82765572
hmmm...net dat artikel gelezen en is wel interesant.
Ga zo ff een paar dingen eruit opzoeken.
  zondag 13 juni 2010 @ 22:38:16 #249
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_82765745
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_82778147
Collectieve gekte ten top.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')