SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okéquote:Op zondag 30 mei 2010 11:36 schreef Socios het volgende:
[..]
We komen hier toch niet voor pics van balaka´s!
Geile zangeressen willen we zien.
Ja!quote:Op zondag 30 mei 2010 11:36 schreef Socios het volgende:
[..]
We komen hier toch niet voor pics van balaka´s!
Geile zangeressen willen we zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht dat het een oude clip was, en het topic was weer een tijdje stil, dus nu weer nieuw levenquote:
Yepquote:Op zondag 30 mei 2010 12:25 schreef Crutch het volgende:
Desree of Desirée van 2 brothers on the 4th floor?
Je bedoelt die slet van Lipstick? Nee...quote:Op zondag 30 mei 2010 12:48 schreef HowAreYouDoing het volgende:
da wijf van ''i'am so raven'' ofzo?
Denk niet dat ie die bedoeldequote:Op zondag 30 mei 2010 12:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Je bedoelt die slet van Lipstick? Nee...
Nou, hoe heet ze ook alweer....quote:Op zondag 30 mei 2010 12:53 schreef Crutch het volgende:
[..]
Damn in die clip "When you look at me"
![]()
![]()
![]()
Next:
[ afbeelding ]
Warm. Ik haalde ze ook steeds doorelkaar.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:23 schreef bioloogje het volgende:
Niet vannessa carlton toch? Maar die andere met een soortgelijke hit in dezelfde tijd...
My bad, was al aan 't uploaden voordat ik 't laatste bericht las.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:40 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Als je nu eerst een goed antwoord geeft, voordat je plaatjes gaat posten....
quote:
Jullie moeten gewoon sportief meespelen en niet cheaten, maar zal hem volgende keer wel via tp doen.quote:
toen was ik.. 9quote:Op zondag 30 mei 2010 14:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heeft één grote hit in Nederland gehad en dat was in 1998
For the record, ik had Amy Lee al herkend voordat ik de post las over de rechtermuisknop.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:01 schreef Franneh het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon sportief meespelen en niet cheaten, maar zal hem volgende keer wel via tp doen.
Ja dat zag ik, ik zeg toch ook niet van niet?quote:Op zondag 30 mei 2010 14:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
For the record, ik had Amy Lee al herkend voordat ik de post las over de rechtermuisknop.
Nee, dit was puur om even stoer te laten zien hoe goed ik was.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:30 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja dat zag ik, ik zeg toch ook niet van niet?
Het was geen aanval hoor.
Dat is natuurlijk gelukt.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee, dit was puur om even stoer te laten zien hoe goed ik was.
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:19 schreef JustinK het volgende:
Een hint dan maar?Kelly Clarkson dan maar heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:23 schreef Crutch het volgende:
Ik moest even goed kijken, maar Kelly Clarkson?
[ afbeelding ]
He? Als ik het op google intyp is dit de eerste foto die ik krijg...quote:Op zondag 30 mei 2010 15:27 schreef Franneh het volgende:
godver, daar dacht ik dus eerst aan.. zelfs nog plaatjes opgezocht ter vergelijking, maar dacht dat het haar vast niet was.
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:33 schreef bioloogje het volgende:
[..]
He? Als ik het op google intyp is dit de eerste foto die ik krijg...
Ja ik ook meteen googlen, maar het leek niet echt op haar. Zag wel het allereerste zoekresultaat over het hoofd welke dus eigenlijk dezelfde foto wasquote:Op zondag 30 mei 2010 15:27 schreef Franneh het volgende:
godver, daar dacht ik dus eerst aan.. zelfs nog plaatjes opgezocht ter vergelijking, maar dacht dat het haar vast niet was.
Whaha, iedereen blijkbaar.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:34 schreef Franneh het volgende:
[..]
verdomd.. daar heb ik dus gewoon overheen gekeken zie ik nu.
Zullen we gewoon zangeressen posten en geen Heroes actrice? Hayden Pennetire of zoietsquote:
Yep, hayden panettierequote:
Doe mij eens een link waarin ze zingt dan? Want volgens mij zingt ze helemaal niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:52 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Yep, hayden panettiereAl is ze in Nederland niet bekend, van het zingen maar voornamelijk van haar rol in Heroes...
Beetje gemeen van me
Geen zangeres????quote:Op zondag 30 mei 2010 15:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zullen we gewoon zangeressen posten en geen Heroes actrice? Hayden Pennetire of zoiets
Ja je zegt net zelf dat je uit moet gaan van je 1e ingevingquote:Op zondag 30 mei 2010 15:53 schreef PatriQue89 het volgende:
ALWEERR... ik dacht: ze lijkt op hayden panettiere, maar die zingt niet..
grrr...
Ghehequote:Op zondag 30 mei 2010 15:53 schreef Crutch het volgende:
[..]
Doe mij eens een link waarin ze zingt dan? Want volgens mij zingt ze helemaal niet.
Gewoon geluid uit zetten, en het is geweldigquote:Op zondag 30 mei 2010 15:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Okay, ze doet het wel. maar kan het niet.
okquote:Op zondag 30 mei 2010 15:57 schreef PatriQue89 het volgende:
ik wil raad de zanger wel starten!
Geen idee...quote:Op zondag 30 mei 2010 16:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar ja, wie is die redhead?
en raad de zanger is gestart!
naam?quote:Op zondag 30 mei 2010 16:10 schreef Franneh het volgende:
Is 't die ene van de sugababes vroeger? Geen idee..
Zo ver was ik al, maar ze had echt zo'n kutnaam.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Hint... hmmm..
ze is zo zoet als suiker...
Ik doe met je meequote:Op zondag 30 mei 2010 16:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Geen idee...
Ik hou het bij de zangeressen
haha iddquote:Op zondag 30 mei 2010 16:15 schreef Crutch het volgende:
Ze heeft echt net zo'n rare kop als dat ze een rare naam heeft
Deze ene keer kom je er mee weg, maar de volgende keer moet je voor straf op date met de meest kansloze KLB-er die er is.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:16 schreef Franneh het volgende:
Je hebt gelijk, dat is ook valsspelen.. ik doe het niet meer.
Ik stop alquote:Op zondag 30 mei 2010 16:18 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Deze ene keer kom je er mee weg, maar de volgende keer moet je voor straf op date met de meest kansloze KLB-er die er is.
primaquote:Op zondag 30 mei 2010 18:11 schreef JustinK het volgende:
Ik post anders wel vast een nieuwe om de snelheid erin te houden. Dan kan PatriQue89 een hint geven als ie wakker is...
Ik heb werkelijk geen flauw idee...quote:Op zondag 30 mei 2010 18:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh sorry, ikw as afgeleid en ging daarna eten..
nederlandse zangeres..een vrouw gaat her proberen..
Pffff.. die had ik niet geradenquote:
Ik zou haar doen.quote:
Moeilijk is maar relatief natuurlijk.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:15 schreef Crutch het volgende:
Wut? Zo snel?
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:46 schreef JustinK het volgende:
Nou dan geef ik 'm maar weg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moeder is een hamster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |