SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okéquote:Op zondag 30 mei 2010 11:36 schreef Socios het volgende:
[..]
We komen hier toch niet voor pics van balaka´s!
Geile zangeressen willen we zien.
Ja!quote:Op zondag 30 mei 2010 11:36 schreef Socios het volgende:
[..]
We komen hier toch niet voor pics van balaka´s!
Geile zangeressen willen we zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht dat het een oude clip was, en het topic was weer een tijdje stil, dus nu weer nieuw levenquote:
Yepquote:Op zondag 30 mei 2010 12:25 schreef Crutch het volgende:
Desree of Desirée van 2 brothers on the 4th floor?
Je bedoelt die slet van Lipstick? Nee...quote:Op zondag 30 mei 2010 12:48 schreef HowAreYouDoing het volgende:
da wijf van ''i'am so raven'' ofzo?
Denk niet dat ie die bedoeldequote:Op zondag 30 mei 2010 12:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Je bedoelt die slet van Lipstick? Nee...
Nou, hoe heet ze ook alweer....quote:Op zondag 30 mei 2010 12:53 schreef Crutch het volgende:
[..]
Damn in die clip "When you look at me"
![]()
![]()
![]()
Next:
[ afbeelding ]
Warm. Ik haalde ze ook steeds doorelkaar.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:23 schreef bioloogje het volgende:
Niet vannessa carlton toch? Maar die andere met een soortgelijke hit in dezelfde tijd...
My bad, was al aan 't uploaden voordat ik 't laatste bericht las.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:40 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Als je nu eerst een goed antwoord geeft, voordat je plaatjes gaat posten....
quote:
Jullie moeten gewoon sportief meespelen en niet cheaten, maar zal hem volgende keer wel via tp doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |