Ja dat klopt, Voor ons toch net zo goed?quote:Op zondag 30 mei 2010 18:39 schreef Fortitude het volgende:
En daarbij is een woning ook nog eens een primaire levensbehoefte.
quote:Op zondag 30 mei 2010 18:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
wat is er zo anders aan dan? dat het om grotere bedragen gaat?
Daar gaat het dus totaal niet om.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als je ergens verstand van hebt kan je dat verhandelen. Dus ook een huis.
Maar je hebt wel een dak boven je hoofd. Hetgeen wat jij wilt is dus meer een luxeprobleem.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:42 schreef snakelady het volgende:
Ja dat klopt, Voor ons toch net zo goed?
Waar we nu wonen is niet ideaal, boven een bedrijf, op een bedrijventerein, voor een jong koppeltje zou het ideaal zijn, je hebt veel vrijheid en ook een ruime woning.
voor een gezin met kinderen is het wat minder ideaal, vandaar dus dat we een andere koopwoning willen met ruimte waar we ons beroep in kunnen uitoefenen en een tuintje.
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:54 schreef Fortitude het volgende:
Overigens snakelady wat haal jij er een onzin bij. Dit is niet de enige manier om een droomhuis te krijgen. Dat dit de enige manier is voor jullie is jullie eigen schuld.
quote:Op zondag 30 mei 2010 02:24 schreef Logical het volgende:
Ik hoop voor het jonge stel dat ze hun financiering rond weten te krijgen...
Dit dus.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:48 schreef Nikmans het volgende:
Man wat een gezeur.
Je ziet een kans om geld te verdienen > je wil geld dus je grijpt hem. Daar is niets mis mee.
Maar sociaal is het niet. Dat was toch je vraag?
Geef gewoon toe dat je geld wil, daar is niks mis mee hoorMaar ga er niet 8 pagina's lang omheen liggen lullen.
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:56 schreef Fortitude het volgende:
Zij zullen waarschijnlijk geen andere optie hebben. Niet voordat ze beter carrière maken althans.
Wat een domme opmerkingen. Dus nu zijn TS en haar partner verantwoordelijk voor de financiele situatie van dat jonge stel? Als ze het niet kunnen betalen hebben ze dikke vette pech! Wat een stel zeikwijven zitten hier zeg.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:10 schreef Fortitude het volgende:
Jij snapt zeker ook niet wat er asociaal is aan scheefwonen.
Moeilijk hè lezen:quote:Op zondag 30 mei 2010 19:05 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
[..]
Wat een domme opmerkingen. Dus nu zijn TS en haar partner verantwoordelijk voor de financiele situatie van dat jonge stel? Als ze het niet kunnen betalen hebben ze dikke vette pech! Wat een stel zeikwijven zitten hier zeg.
En zoals TS al zei, ze gaan er zelf wonen of ze verkopen het door dus het is niet zo dat er ineens een huis van de markt verdwijnt. Ik zou me niks van al dat gezever hier aantrekken TS. Gewoon kopen, opknappen en met zoveel mogelijk winst doorverkopen. Degene die het kan betalen die koopt het wel en anderen hebben gewoon pech, die zoeken maar iets dat ze zich wel kunnen veroorloven.
Overigens zou ik het sowieso doen. Te mooie kans om te laten gaan.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:54 schreef Fortitude het volgende:
Zolang je het huis maar niet al te lang in je bezit houdt zie ik ook niet wat hier asociaal aan is. Iemand gaat hier sowieso hard op verdienen. Als dat jonge stel het huis koopt dan doen zij dat wanneer ze een groter huis gaan kopen.
Daarom, en wie zegt overigens dat dat jonge koppeltje niet exact hetzelfde van plan is, en dat ze het financieel niet zouden kunnen dragen is toch niet onze schuld?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:11 schreef thespindoctor het volgende:
@ TS, gewoon doen, waarom niet? Dit soort kansen krijg je niet vaak en als je dan de mogelijkheid hebt..
Als jullie het niet doen zijn er wel anderen die het doen.
quote:Op zondag 30 mei 2010 18:48 schreef Nikmans het volgende:
Man wat een gezeur.
Je ziet een kans om geld te verdienen > je wil geld dus je grijpt hem. Daar is niets mis mee.
Maar sociaal is het niet. Dat was toch je vraag?
Geef gewoon toe dat je geld wil, daar is niks mis mee hoorMaar ga er niet 8 pagina's lang omheen liggen lullen.
Nee, wanty in het ene geval hebben zij 1 huis en jullie 1 huis. In het andere geval hebben zij geen huis en jullie 2.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:39 schreef snakelady het volgende:
Maar als dit koppel het koopt, en een jaar in gaat wonen en het dan weer verkoopt om ergens anders te gaan wonen.
Dan is dat toch hetzelfde principe?
Dat doet mijn man al, ik blijf bij SPquote:Op zondag 30 mei 2010 19:17 schreef Fortitude het volgende:
Nu je officieel een egotisme bent moet je natuurlijk wel op de VVD stemmen.
Joh, als het zo zou zijn dat niemand zich meer ergens druk om zou mogen maken zou het rustig zijn in klaagbaak.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:17 schreef ShadyLane het volgende:
Ik snap niet waar je je druk om maakt. Lees dit nog eens, spijker op de kop:
[..]
opgelost dusquote:Op zondag 30 mei 2010 19:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daarom, en wie zegt overigens dat dat jonge koppeltje niet exact hetzelfde van plan is, en dat ze het financieel niet zouden kunnen dragen is toch niet onze schuld?
Maar hoe dan ook, ik zou er inderdaad niet minder om slapen, ja, misschien van de spanning.
Nee, in het ene geval hebben hun een huis en wij een huis, in het andere geval hebben wij een ander koophuis, iemand het verbouwde koophuis en iemand kan in onze huurwoning.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:18 schreef moomoo het volgende:
[..]
Nee, wanty in het ene geval hebben zij 1 huis en jullie 1 huis. In het andere geval hebben zij geen huis en jullie 2.
hehe, dat rijmt dan weer niet helemaal met elkaar natuurlijkquote:Op zondag 30 mei 2010 19:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat doet mijn man al, ik blijf bij SP
Verhuren hebben we het vanochtend nog eens goed over gehad en dat gaan we niet doen, mocht het niet verkocht worden dan gaan we er zelf wonen.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:21 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
ik lees overigens dat je het eventueel wilt gaan verhuren.. dat is wel een andere tak van sport waar je je heeeeeel goed in moet verdiepen
Hahaha, nee, moet eerlijk zeggen dat ik voorgaande jaren altijd SP heb gestemd en nu een zwevende kiezer ben die er maar niet uit komt.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:22 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
hehe, dat rijmt dan weer niet helemaal met elkaar natuurlijk
verdiep je ook daar maar eens in, dan kom je erachter dat wanneer je straks eigenaar bent en het verhuurt de SP zeker niet de beste partij is voor je
Was eigenlijk gewoon benieuwd naar de meningen van anderen, had ook niet verwacht dat er zoveel reacties zouden komen!quote:Op zondag 30 mei 2010 19:25 schreef Omniej het volgende:
Maar Snakelady, wat je ook doet, ik zou hoe dan ook geen tijd steken in het verdedigen van je uiteindelijke keuze in een topic als dit... De meeste figuren die er in dit topic zo fel op tegen zijn en het asociaal vinden, zouden een dergelijke kans zelf waarschijnlijk net zo goed grijpen als ze ertoe in staat waren.
Er zijn genoeg mensen die leven van de doorverkoop (en de eventueel voorafgaande verbouwing) van dit soort huizen... Niets mis mee.
Nu mag je dus opeens nog maar 1 huis bezitten? Wat je nu doet is TS verantwoordelijk maken voor de woonruimte van dat jonge stel. Zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:18 schreef moomoo het volgende:
[..]
Nee, wanty in het ene geval hebben zij 1 huis en jullie 1 huis. In het andere geval hebben zij geen huis en jullie 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |