4.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:47 schreef Isabeau het volgende:
Hebben we Duitsland ook punten gegeven en zo ja hoeveel dan?
Hmm, dat ziet er bijna uit als 'sociale buurland-punten' Vonden we het niet mooi?quote:
En dat vond ik dan weer wel een leuk liedje!quote:
Ja ik ook..quote:Op zondag 30 mei 2010 00:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat vond ik dan weer wel een leuk liedje!
Je legt de klemtoon op de 'de' bij zowel 'derde' als 'vierde'. Vertel anders eens wat je hebt geschreven.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee hoor goed lezen wat ik schrijf..
Armenie had een prima liedjequote:Op zondag 30 mei 2010 01:29 schreef Boldface het volgende:
Zolang de punten van Nederland nog steeds zo massaal naar Turkije en Armenië gaan, is het probleem van diaspora-voting niet uitgeroeid en is de invloed van de vakjury niet groot genoeg.
Oekraïne was goed.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:58 schreef ItaloDancer het volgende:
Het overzicht dan maar
1 punt -------- Servië
2 punten ----- Denemarken
3 punten ----- Griekenland
4 punten ----- Duitsland
5 punten ----- Roemenië
6 punten ----- België
7 punten ----- Oekraïne
8 punten ----- Turkije
10 punten --- Israël
12 punten --- Armenië
Waarom zoveel voor Oekraïne?
Ik ben blij dat mijn stemmen voor Roemenië geholpen hebben![]()
Helemaal met je eensquote:Op zondag 30 mei 2010 14:59 schreef BOPE het volgende:
ik vind het schandalig dat nederland geen 1 punt heeft gegeven aan Azerbijan!!
Omdat dat gewoon een heel goed nummer was dat ook nog eens heel overtuigend werd neergezet, misschien? Scoorde bij mij ook hoog, dat nummer. Net als België.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:58 schreef ItaloDancer het volgende:
Al sinds 2003 geeft Nederland massaal punten aan Turkije. Meestal zijn er dat 12, deze keer "slechts" 8. Turkse migranten bellen massaal voor hun thuisland. Precies hetzelfde gebeurt in landen als Duitsland, België en Frankrijk. En naast Turkije profiteert ook Armenië hier elk jaar fors van.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:10 schreef Pixie. het volgende:
Turkije 8 punten
Godverdomme hun waren het slechtst van dat hele festival
Ja maar in nederland zijn er echt niet zoveel armeense migranten dat ze daardoor dan 12 punten krijgen.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:19 schreef Boldface het volgende:
[..]
Al sinds 2003 geeft Nederland massaal punten aan Turkije. Meestal zijn er dat 12, deze keer "slechts" 8. Turkse migranten bellen massaal voor hun thuisland. Precies hetzelfde gebeurt in landen als Duitsland, België en Frankrijk. En naast Turkije profiteert ook Armenië hier elk jaar fors van.
Je kan meerdere keren stemmen met 1 telefoonnummer.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:09 schreef BOPE het volgende:
[..]
Ja maar in nederland zijn er echt niet zoveel armeense migranten dat ze daardoor dan 12 punten krijgen.
Ik snap het corrupte systeem nog steeds niet..
Joh... Nee meen je dat echt???quote:Op zondag 30 mei 2010 16:14 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Je kan meerdere keren stemmen met 1 telefoonnummer.
Je moet ook meewegen dat de finale in Nederland minder bekijks trekt omdat Nederland al in de halve finale was uitgeschakeld. Dat heeft invloed op de kijkcijfers en ook op het aantal mensen dat actief een stem uitbrengt.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:09 schreef BOPE het volgende:
Ja maar in nederland zijn er echt niet zoveel armeense migranten dat ze daardoor dan 12 punten krijgen.
Ik snap het corrupte systeem nog steeds niet..
Ja, de jury zal er ook punten voor over hebben gehad. Wat ik nog niet zo gek vindquote:Op zondag 30 mei 2010 16:28 schreef Fred_B het volgende:
Dat verklaart nog niet de 12 punten voor Armenie, want de vakjury geeft immers ook 50% van de punten.
Omdat het een tof nummer is.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:58 schreef ItaloDancer het volgende:
Eurovision Song Contest 2010 Finalquote:Op zondag 30 mei 2010 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft iemand misschien nog het lijstje van de eindscore van alle landen? (dit topic gaat toch over punten, dus ik plant de vraag even hier)
En weet iemand ook hoeveelste NL Donderdag is geëindigd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |