Bij een top notering ook volgensmijquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Als dit wint gaan er in Zweden doden vallen denk ik
Hij heeft echt nooit meer het niveau gehaald van tijdens hun nationale voorronde.quote:
En hij zingt zo onzuiver als de pest..quote:
amenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:48 schreef henrydg het volgende:
Ik vind de punten geven altijd het leukste
dare I say, zelfs een beetje ABBA'esque?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:50 schreef Greys het volgende:
Het refrein is echt ontzettend ESF. Dat wel.
Maar jammer dat die vent elke keer het begin zo vals zingt.
het refrein komt uit de muizenshow van Koninging Juliana Torenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:50 schreef Greys het volgende:
Het refrein is echt ontzettend ESF. Dat wel.
Maar jammer dat die vent elke keer het begin zo vals zingt.
Die zijn anders nu, 14 jaar later, nog steeds beste vrienden en zingen nog steeds samen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:50 schreef Cat22 het volgende:
Net zo spontaan en aan elkaar gehecht als Franklin en Maxime.
Ditquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:51 schreef raptorix het volgende:
Zou zo maar een vooropgezet plan kunnen zijn geweest, in de hoop de sympathie van het publiek te winnen.
Op het podium spettert dat er niet vanaf vind ik. Al heb ik ze nu een poos niet meer gezien.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zijn anders nu, 14 jaar later, nog steeds beste vrienden en zingen nog steeds samen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:51 schreef El_jefe07 het volgende:
Kom net thuis.. wat is er gebeurd? Filmpje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |