_Led_ voor je het niet weet, er speelt al langer wat tussen mij een Amos_, meneer heeft het zelfs voor elkaar gekregen om diverse malen bij de mods te klagen over wat ik allemaal wel niet zei, en dat hij fok! zou verlaten als ik doorging met de discussie zijn kant op te voeren.quote:
Revenge of the trolls!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:33 schreef Ticker het volgende:
[..]
_Led_ voor je het niet weet, er speelt al langer wat tussen mij een Amos_, meneer heeft het zelfs voor elkaar gekregen om diverse malen bij de mods te klagen over wat ik allemaal wel niet zei, en dat hij fok! zou verlaten als ik doorging met de discussie zijn kant op te voeren.
Het is dus meer dan frappant dat er van dit soort opmerking, die heeeeeeel toevallig over iets gaan wat ik hebt gebruikt, alsnog boven water komen. Voornamelijk omdat ik hiervoor een ban heb gehad die puur en alleen ging om de situatie tussen hem en mij.
Ofwel, waarom zoekt hij dit op? Ga nu niet net doen alsof het toevallig is.. water met gouddeeltjes..
Jaa dat is net zoiets als elke ander niet werkend product opnoemen.':')
Als jij niet hier gereageerd had op de anonieme verwijzing van Amos dan had er geen haan naar gekraaid. De vergelijking was daar gewoon een goede en jij hebt deze hele discussie dan ook geheel aanjezelf te danken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:33 schreef Ticker het volgende:
[..]
_Led_ voor je het niet weet, er speelt al langer wat tussen mij een Amos_, meneer heeft het zelfs voor elkaar gekregen om diverse malen bij de mods te klagen over wat ik allemaal wel niet zei, en dat hij fok! zou verlaten als ik doorging met de discussie zijn kant op te voeren.
Het is dus meer dan frappant dat er van dit soort opmerking, die heeeeeeel toevallig over iets gaan wat ik hebt gebruikt, alsnog boven water komen. Voornamelijk omdat ik hiervoor een ban heb gehad die puur en alleen ging om de situatie tussen hem en mij.
Ofwel, waarom zoekt hij dit op? Ga nu niet net doen alsof het toevallig is.. water met gouddeeltjes..
Jaa dat is net zoiets als elke ander niet werkend product opnoemen.':')
En jij maakt een andere user en zijn hele familie plus al zijn voorvaderen uit voor idioot. En dat mag wel?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:35 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Revenge of the trolls!
maar waar zijn de mods Ticker? weet je dat toevallig?
Die _Del_ loopt gewoon te schelden tegenwoordig!
Denk je dat mij heel die situatie boeid? Al zou ik liters van die zooi drinken, lekker boeiend.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:35 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Als jij niet hier gereageerd had op de anonieme verwijzing van Amos dan had er geen haan naar gekraaid. De vergelijking was daar gewoon een goede en jij hebt deze hele discussie dan ook geheel aanjezelf te danken.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:38 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, is iedereen zijn gal weer kwijt?
Zullen we dan nu weer normaal feedback geven?
*dit was een dienstmededeling
Dan zeg je toch niks? Heeft hij niks te zeiken en niemand die jou raar aankijkt mbt opgelicht worden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:39 schreef Ticker het volgende:
[..]
Denk je dat mij heel die situatie boeid? Al zou ik liters van die zooi drinken, lekker boeiend.
Het gaat om de zielige manier van posten van Amos_ en als ik direct hem erop aanspreek gaan de Mods weer pm'tjes krijgen dat ik hem lastig val en dat hij 'echt niet weet waarom'.
Dat dus.
Had je weer een feedback, post-drang?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:38 schreef Flammie het volgende:
Wat een gedoe weer![]()
Anders lopen jullie woestelingen even naar buiten om tegen een boompje te schoppen ofzo..dat koelt af...
Heethoofden hier...
Oh, weer een.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:16 schreef Ticker het volgende:
Wetenschappelijke paper v. Russen bewijst vrije energie!
Ik weet dat Amos_ alles kan maken omdat hij zijn retoriek, zo 'leuk' kan verwoorden, dat er geen slecht woord uitgehaald kan worden door de Mods. Maar dit is een stille hint naar mij toe. Ik stel het niet op prijs, niet gaan janken als ik de discussie weer wat opvoer richting Amos_ toe.
Alles kan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:41 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Dan zeg je toch niks? Heeft hij niks te zeiken en niemand die jou raar aankijkt mbt opgelicht worden.
Owh, okeej, is goei dan heuh. Toppieeejjjjquote:
Pas op straks krijg je weer op je flikker van Iteejer en ga je weer janken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:44 schreef Flammie het volgende:
Wat een getroll weer hierErg onvolwassen reacties weer
![]()
maar ik zei wel "waarschijnlijk" heurquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:36 schreef arie_bc het volgende:
[..]
En jij maakt een andere user en zijn hele familie plus al zijn voorvaderen uit voor idioot. En dat mag wel?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
Het is nogal heet vandaag, en dat speelt sommige users parten.
Zullen we weer normaal doen tegen elkaar? Nou ja, zo normaal mogelijk dan binnen de grenzen van BNW
Ach jee, het zijn natuurlijk de 'believers' weer.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
Het is nogal heet vandaag, en dat speelt sommige users parten.
Zullen we weer normaal doen tegen elkaar? Nou ja, zo normaal mogelijk dan binnen de grenzen van BNW
Ze houd zich neutraal, dat is toch wel duidelijk? Ze noemt geen namen en vraagt of iedereen normaal en gezellig wil doen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:50 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ach jee, het zijn natuurlijk de 'believers' weer.
Want dat zijn van die lui waarmee je geen normaal gesprek kan voeren. En schelden, altijd maar schelden.
Pff..
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:50 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ach jee, het zijn natuurlijk de 'believers' weer.
Want dat zijn van die lui waarmee je geen normaal gesprek kan voeren. En schelden, altijd maar schelden.
Pff..
Zo krijg je natuurlijk telkens misverstanden idd.. Een beetje eerlijkheid tegenover jezelf zou dan ook geen kwaad kunnen mijns inziens..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:51 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Ze houd zich neutraal, dat is toch wel duidelijk? Ze noemt geen namen en vraagt of iedereen normaal en gezellig wil doen.
Maar jij neemt dat op alsof het een complot tegen jou is.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:54 schreef _Led_ het volgende:
en een gezonde voeding is ook erg belangrijk; soms is daarbij wat assistentie vereist !
Mee eens. Een stukje eerlijkheid is hierbij dan ook erg belangrijk mijns inziens. Opdat de barbaren op dit forum geen trolls meer kunnen zijn. Zelfvertrrouwen is energie, alles is immers energie en staat in verbinding met elkaar. -edit, ook gij, Brutus, nokken-quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:01 schreef Flammie het volgende:
Daar pleit ik al voor sinds de vorige pagina Lavender.. ik stel dan ook voor dat iedereen die nu nog over de schreef gaat weggemod kan worden
Dan blijft dit topic tenminste overzichtelijk
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:01 schreef Flammie het volgende:
Daar pleit ik al voor sinds de vorige pagina Lavender.. ik stel dan ook voor dat iedereen die nu nog over de schreef gaat weggemod kan worden
Dan blijft dit topic tenminste overzichtelijk
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Mee eens. Een stukje eerlijkheid is hierbij dan ook erg belangrijk mijns inziens. Opdat de barbaren op dit forum geen trolls meer kunnen zijn. Zelfvertrrouwen is energie, alles is immers energie en staat in verbinding met elkaar. -edit, ook gij, Brutus, nokken-
Hoezo niet gewoon op slot laten, met die TS valt voor geen meter te discussieren?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, dit topic gaat even op slot.
Gaat flink de bezem doorheen.
Idd ja... geen inhoudelijke reactie van de TS te bekennen in dat topic.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:13 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Hoezo niet gewoon op slot laten, met die TS valt voor geen meter te discussieren?
Nee, helaas.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:59 schreef Michielos het volgende:
Ticker, heb jij ECHT 2 van die flessen gekocht?
lulzzz@mystoel
Wat was er dan zo leuk? Serieus geinteresseerd in jouw 'lol'.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
Nu stoppen graag, het is leuk geweest .
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:31 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat was er dan zo leuk? Serieus geinteresseerd in jouw 'lol'.
Ik vond het anders best vermakelijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Stoppen nu, het is klote en ruk geweest.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vond het anders best vermakelijk.
Donkerbruin?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat donkerbruine vermoeden had ik al
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:41 schreef polderturk het volgende:
Wat hebben onze grote officiele verhaal fanaten hierop te zeggen?
John Kerry geeft in deze video toe dat WTC7 naar beneden is gebracht (ieder persoon die daar iets anders in ziet is duidelijk gestoord):
quote:Op maandag 28 juni 2010 01:36 schreef polderturk het volgende:
Het is 100% duidelijk dat de officieel verhaal gelovers doorgedraaide fanatiekelingen zijn.
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:10 schreef VancouverFan het volgende:
Mag ik even bezwaar maken tegen deze discussie methode:
[..]
[..]
Als dit de norm hier aan worden is in BNW, wil ik daar best aan mee gaan doen, maar dat zou ik graag hier eerst bevestigd zien.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar ff serieus heb je geen mening waarover de walgelijk corrupte christenhonden vóór stemmen?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:37 schreef fruityloop het volgende:
Ik, als niet al te praktiserende christen heb geleerd om iedereen in zijn waarde te laten, maar aan dit soort kreten begin ik me toch wel wat te storen moet ik zeggen.
[..]
Als dit de norm hier aan worden is in BNW, wil ik daar best aan mee gaan doen, maar dat zou ik graag hier eerst bevestigd zien.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
Kunnen die clowns niet op slot? Of naar Onzin?
Ik bedoel...1 of 2 nep topics vind ik prima maar het lijkt wel een virus aan het worden.
Ja, gaat me niet om hen persoonlijk maar BMW wordt eer niet beter op.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het was leuk, maar het is nu weer voorbij.
Led en Flammie, opzouten met dat geklier nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |