laat ff weten of t goed werkt..quote:Op zondag 13 juni 2010 18:28 schreef svefn het volgende:
[..]
Het zal vast niet perfect werken, maar heb het een en ander gelezen en ik verwacht dat-ie binnen twee - drie uurtjes toch wel geladen zal zijn. Bovendien hoeft-ie al die tijd niet in de zon te liggen hé; de zon laadt eerst de accu in de lader op, gedurende een flink aantal uren wsl, en vervolgens kun je je gsm opladen met die ingebouwde accu.
Ze zijn trouwens goedkoop te vinden op eBay, al voor 13 euro. Zo maar eens eentje bestellen
Ja leuk hoor maar 120,-quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:59 schreef Haijo het volgende:
[..]
Je hebt ook van die Philips Powerpack die je via usb kunt opladen ,grootte is ongeveer een half sigarettenpakje en je kunt telefoon er uren mee gebruiken.
Natuurlijk! Hij is vandaag verzonden, dus als het goed is morgen/overmorgen binnenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:04 schreef marcel-o het volgende:
[..]
laat ff weten of t goed werkt..
mooi ding
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:04 schreef marcel-o het volgende:
[..]
laat ff weten of t goed werkt..
mooi ding
Op mijn Desire (stock HTC-ROM) kreeg ik keurig een melding dat er een update was, en deze werd OTA geïnstalleerd. Geen USB-kabel nodig gehad.quote:# Android updates:
Mensen zonder Google Experience telefoon zijn afhankelijk van de fabrikant van de telefoon. Zij zullen met behulp van een USB kabel moeten updaten.
Klopt, de Desire en Legend zijn de eerste niet-Google Experience telefoons die de updates wél OTA krijgen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:13 schreef James1988 het volgende:
Er klopt iets niet in de startpost, te weten dit:
[..]
Op mijn Desire (stock HTC-ROM) kreeg ik keurig een melding dat er een update was, en deze werd OTA geïnstalleerd. Geen USB-kabel nodig gehad.
Sipdroid!quote:Vraagje: hoe gaan jullie om met dingen als Skype? Ik overweeg een buitenlands nummer te nemen (in de VS welteverstaan) en eigenlijk wil ik dat de telefoongesprekken die naar dat nummer gaan, terechtkomen op mijn Desire. Als ik uitgaand bel zou het mooi zijn als dat ook weer over Skype wordt gerouteerd, dat is tenslotte een stuk goedkoper.
Jammergenoeg is er geen officiële Skype-client beschikbaar voor Android in de Market. Zijn er toevallig nog andere opties die ik nog niet heb bekeken?
Mooi. Onderaan de OP staat een linkje naar de wiki. Daar mag je helemaal zelf de gewenste wijziging aanbrengen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:13 schreef James1988 het volgende:
Klopt, OP is alweer hopeloos verouderd. Plaatje klopt ook niet meer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Op mijn Desire (stock HTC-ROM) kreeg ik keurig een melding dat er een update was, en deze werd OTA geïnstalleerd. Geen USB-kabel nodig gehad.
Vraagje: hoe gaan jullie om met dingen als Skype? Ik overweeg een buitenlands nummer te nemen (in de VS welteverstaan) en eigenlijk wil ik dat de telefoongesprekken die naar dat nummer gaan, terechtkomen op mijn Desire. Als ik uitgaand bel zou het mooi zijn als dat ook weer over Skype wordt gerouteerd, dat is tenslotte een stuk goedkoper.
Jammergenoeg is er geen officiële Skype-client beschikbaar voor Android in de Market. Zijn er toevallig nog andere opties die ik nog niet heb bekeken?
Laat Apple het maar niet horenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:52 schreef Mister_T het volgende:
Ben gister overgestapt van de Iphone 3G naar de Nexus One.
Wat een verademing, de Nexus is veel gebruiks vriendelijker, vrijer met apps en 100% beter gestyled.
Absoluut geen spijt van!
Ik gebruik Nimbuzz voor mijn Skype, werkt prima!quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vraagje: hoe gaan jullie om met dingen als Skype? Ik overweeg een buitenlands nummer te nemen (in de VS welteverstaan) en eigenlijk wil ik dat de telefoongesprekken die naar dat nummer gaan, terechtkomen op mijn Desire. Als ik uitgaand bel zou het mooi zijn als dat ook weer over Skype wordt gerouteerd, dat is tenslotte een stuk goedkoper.
*downloaden doet*quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik gebruik Nimbuzz voor mijn Skype, werkt prima!
WC 2010?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:21 schreef Merkie het volgende:
Teletekst, Barcode Scanner, NU.nl, 9292ov Pro, WC 2010 en eBuddy zijn ook wel aardige apps.
Dat is keihandig hoor. Je kan ook een foto van je drol maken, dan vertelt-ie je precies wat je allemaal gegeten hebt!quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
WC 2010?
kan je ook doortrekken via bluetooth?![]()
k had het dan ook niet tegen jouquote:
Leuke app, maar ik kan niet het berichten icoontje vervangen door handcentquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:45 schreef Roolio het volgende:
He, waarom heeft hier nooit iemand mij over Launcher Pro verteld? Homescreen beweegt nu een stuk soepeler, navigeren tussen homescreens is tof, en die sms/contacts/programma/browser-bar is tof. Echt een super verbetering!
Kan music junk niet vindenquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:22 schreef Roolio het volgende:
Ik zal maar even hier mn lijstje plaatsen met aan te raden apps:
Astro (file manager)
Barcode scanner
Buienalarm (zien wanneer het gaat regenen of daar zelfs vooraf een notificatie van krijgen)
Cavedroid (spel)
Droidlive (webradio)
Facebook (door een synchronisatie krijg je foto's bij je contaciten van de mensen waarmee je facebookvriendjes bent)
Filmdroid (welke films zijn op tv+info)
FunTowers (paar verschillende kaartspellen)
Lookout (backuppen van foto's)
Music Junk (ALLE mp3'tjes ooit beluisteren of downloaden)
Phonolyzr (statistiekjes over telefoongebruik)
Quickdraw (reactievermogenspelletje)
Remote Desktop
Robo Defense (tower defense spel)
Shazam (Muziek 'taggen' dus)
Supper Email (grote bestanden mailen)
Television (gebruik ik alleen voor DWDD terugkijken)
Transdroid (Download torrents op je telefoon, en je opent ze op je PC)
TVGids.tv
WC 2010 (WK app dus)
What the doodle!? (multiplayer pictionary spel)
Where's my droid (Telefoon tracken als je 'm kwijt bent)
Ik heb nog wel meer apps, maar deze vind ik wel leuk/handig
Natuurlijk kan dat wel. Je kan gewoon elke applicatie neerzetten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:01 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Leuke app, maar ik kan niet het berichten icoontje vervangen door handcent
Ik vind het helemaal niksquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:45 schreef Roolio het volgende:
He, waarom heeft hier nooit iemand mij over Launcher Pro verteld? Homescreen beweegt nu een stuk soepeler, navigeren tussen homescreens is tof, en die sms/contacts/programma/browser-bar is tof. Echt een super verbetering!
Ik vind Soudhound (Midomi) veel beter dan Shazam. Mooiere interface ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hier ook maar eens rondkijken voor apps
Tot nu toe alleen Shazam en Zedge gedownload, vooral Zedge is wel handig
Dat sneller updaten wordt in de toekomst een minder kritiek punt. Google streeft vanaf Gingerbread (de opvolger van Froyo) naar 1 update per jaar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:59 schreef Slomy het volgende:
Ik twijfel enorm tussen de Google Nexus One en de HTC Desire.
Eigenlijk 2 punten:
- De captive toetsen ipv de fysieke toetsen
- Sense vs. Standaard Android (in hoeverre is Sense een verbetering / belemmering)
Voordeel van de google phone is natuurlijk het snellere updaten naar froyo straks. Ik denk dat persoonlijk het voordeel van de Desire de fysieke toetsen zijn, al gebruik ik nu al geruime tijd een iphone ik zal dus ook wel redelijk snel wennen aan de captive toetsen. Toch twijfel ik, wat heeft bij jullie de keuze gemakkelijker gemaakt?
Wat vind je er zoveel beter aan dan? 'k Heb niet de indruk dat het voor die 5 dollar ook daadwerkelijk sneller en meer nummers herkent.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:48 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik vind Soudhound (Midomi) veel beter dan Shazam. Mooiere interface ook.
Had ze beide op de iphone, en soundhond gebruikte ik vaker als shazam.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:48 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik vind Soudhound (Midomi) veel beter dan Shazam. Mooiere interface ook.
Hij staat inderdaad niet meer in de market. Probeer de handmatige apk eens: http://www.androidfreeware.net/get-music-junk.html (niet getest, hoop dat alles oke hiermee is)quote:
Bedoel je alleen het icoontje? Dat kan volgens mij inderdaad niet, maar toen ik de eerste keer op het sms-berichten-icoontje drukte vroeg hij of hij chompsms of messaging moest openen, en dus dat je ook kan aanklikken dat 'ie voortaan chompsms opent. Neem aan dat dat hetzelfde gaat met Handcent..quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:01 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Leuke app, maar ik kan niet het berichten icoontje vervangen door handcent
Hoezo niet? Het is sowieso niet minder dan normaal, misschien dat je het geen super grote verbetering vindt, maar dan nog is het altijd iets beter lijkt me..quote:
Snap alleen niet waarom Music Junk toegang heeft tot de telefoon.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 03:12 schreef Roolio het volgende:
[..]
Hij staat inderdaad niet meer in de market. Probeer de handmatige apk eens: http://www.androidfreeware.net/get-music-junk.html (niet getest, hoop dat alles oke hiermee is)
[..]
Bedoel je alleen het icoontje? Dat kan volgens mij inderdaad niet, maar toen ik de eerste keer op het sms-berichten-icoontje drukte vroeg hij of hij chompsms of messaging moest openen, en dus dat je ook kan aanklikken dat 'ie voortaan chompsms opent. Neem aan dat dat hetzelfde gaat met Handcent..
[..]
Hoezo niet? Het is sowieso niet minder dan normaal, misschien dat je het geen super grote verbetering vindt, maar dan nog is het altijd iets beter lijkt me..
Ik heb nu een HTC Desire, maar als ik nú voor de keuze zou staan had ik een Nexus One gehaald. Dat kan ik goed afleiden uit het feit dat ik nu eigenlijk een soort Nexus One-ROM draai, zonder iets dat met Sense te maken heeft.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:59 schreef Slomy het volgende:
Ik twijfel enorm tussen de Google Nexus One en de HTC Desire.
Eigenlijk 2 punten:
- De captive toetsen ipv de fysieke toetsen
- Sense vs. Standaard Android (in hoeverre is Sense een verbetering / belemmering)
Voordeel van de google phone is natuurlijk het snellere updaten naar froyo straks. Ik denk dat persoonlijk het voordeel van de Desire de fysieke toetsen zijn, al gebruik ik nu al geruime tijd een iphone ik zal dus ook wel redelijk snel wennen aan de captive toetsen. Toch twijfel ik, wat heeft bij jullie de keuze gemakkelijker gemaakt?
uuuhhh torrents :S alle betaalde apps (iig heel veel) staan gewoon op torrents. purecalender (dikke aanrader), alle betaalde games,quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En hoe zit jet eigenlijk met betaalde apps op de market? Paypal of CC?
Sense widgets werken niet met Launcher Proquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:45 schreef Roolio het volgende:
Die laatste zal wel niet gaan lukken, geen enkele provider zit erop te wachten om zaken te moeten doen om die apps te betalen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:13 schreef Roolio het volgende:
Betaalde apps kan je alleen betalen met een CC. Heel onhandig vind ik, hoop dat ze snel Paypal toevoegen, of beter nog iDeal, of beter nog, rechtstreeks op je telefoonrekening.
quote:http://androidandme.com/2(...)ace-paypal-payments/
Those of you who use PayPal to buy things online will be pleased to know that the service is being added to the list of methods that the Android Marketplace will accept payment. The move was announce during an informal meeting PayPal’s Amsterdam headquarters, and looks to roll out for Android in Q2 of this year. Acting as an alternative to Google Checkout and credit cards, Paypal support looks to open a whole new revenue stream to the Marketplace, which will hopefully encourage more growth.
http://www.cyrket.com/p/android/com.fancywidget.android/quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:10 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Sense widgets werken niet met Launcher Pro
Hebb net launcher pro helemaal ingesteld, ik vind het wel goed zoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
http://www.cyrket.com/p/android/com.fancywidget.android/
deze al geprobeerd?
Ik wel, prima alternatief.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
http://www.cyrket.com/p/android/com.fancywidget.android/
deze al geprobeerd?
Dat is dan best jammer. Die apps kosten geen drol dus buiten het feit dat je een CC moet hebben zie ik geen enkele reden om een ontwikkelaar niet die 1 of 2 euro terug te geven voor het vele werk dat toch vaak in zo'n app zit.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:03 schreef skittelman het volgende:
[..]
uuuhhh torrents :S alle betaalde apps (iig heel veel) staan gewoon op torrents. purecalender (dikke aanrader), alle betaalde games,
Sukkelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:03 schreef skittelman het volgende:
[..]
uuuhhh torrents :S alle betaalde apps (iig heel veel) staan gewoon op torrents. purecalender (dikke aanrader), alle betaalde games,
Moet je dan rooten ofzo? Want bij de iPhone stonden de meeste progjes ook op torens en daar had je jailbreak voor nodig.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:03 schreef skittelman het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, voor die paar euri ga ik niet moeilijk doen en de ontwikkelaar een steuntje in de rug geven. Alsof ze er rijk van zullen wordenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:42 schreef gday het volgende:
[..]
Dat is dan best jammer. Die apps kosten geen drol dus buiten het feit dat je een CC moet hebben zie ik geen enkele reden om een ontwikkelaar niet die 1 of 2 euro terug te geven voor het vele werk dat toch vaak in zo'n app zit.
Dat vind ik dan weer een voordeel van de App Store: bescherming van de ontwikkelaar.
Dit.quote:
Ja. Vinger op het icoontje van de browser houden en dan veranderenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:59 schreef S2Madness het volgende:
Heeft iemand hier enig idee hoe ik Opera Mini kan instellen als standaard browser voor de desktop internet-shortcut van Launcherpro?
Ik riep te vroeg, het is al gedaan!! Toch bedankt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja. Vinger op het icoontje van de browser houden en dan veranderen.
Is Spotify niets voor jou?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:31 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe streamen jullie muziek (mp3) van pc naar android foon, via 3g?
'k Ben nu 'Homepipe' aan 't proberen. Eigenlijk zoek ik iets dat rechtstreeks op m'n NAS draait, zodat er geen pc aan hoeft te staan.
Da's niet gratisquote:
Spotify Premium vind ik zelf ook wat prijzig voor 10 euro per maand, zónder dat je het überhaupt kunt proberen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's niet gratis.
Nee, ik kan in een (pc) browser wel mp3's streamen vanaf m'n Synology NAS, maar daarvoor is flash 9+ vereist, en dat werkt niet in de browser op m'n Desire.
Als ik thuis ben, kan ik wel streamen via Andromote, maar dat werkt alleen via wifi, niet via 3g.
Yep, plus dat ik geen zin heb om de FUP van Vodafone te tarten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:54 schreef gday het volgende:
Spotify Premium vind ik zelf ook wat prijzig voor 10 euro per maand, zónder dat je het überhaupt kunt proberen.
quote:Is dat Flash-streaming gebeuren een feature van die Synology NAS zelf? Ik heb namelijk FroYo draaien dus zoiets zou voor mij wel relaxed zijn aangezien Flash prima werkt op mijn Desire.
Een alternatief voor Spotify is Grooveshark. VIP Member zijn kost nog geen 3 euro per maand, en dan kun je (de komende tijd in ieder geval) de app gratis gebruiken. Werkt hier perfectquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:54 schreef gday het volgende:
[..]
Spotify Premium vind ik zelf ook wat prijzig voor 10 euro per maand, zónder dat je het überhaupt kunt proberen.
Is dat Flash-streaming gebeuren een feature van die Synology NAS zelf? Ik heb namelijk FroYo draaien dus zoiets zou voor mij wel relaxed zijn aangezien Flash prima werkt op mijn Desire.
Ik ben ook even VIP Member geweest bij Grooveshark maar ik vond het het geld niet waard. De geluidskwaliteit was heel belabberd, en liedjes stonden er dubbel in en redelijk vaak ook met een verkeerde titel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:19 schreef svefn het volgende:
[..]
Een alternatief voor Spotify is Grooveshark. VIP Member zijn kost nog geen 3 euro per maand, en dan kun je (de komende tijd in ieder geval) de app gratis gebruiken. Werkt hier perfect
Teruggaan naar de vorige versie is geen optie?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:17 schreef Soldier2000 het volgende:
Welke battery apps gebruiken jullie? Ik gebruikte eerst battertime lite, maar na zijn laatste update is deze merkbaar meer accu gaan gebruiken.
Battery Indicator:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:17 schreef Soldier2000 het volgende:
Welke battery apps gebruiken jullie? Ik gebruikte eerst battertime lite, maar na zijn laatste update is deze merkbaar meer accu gaan gebruiken.
Denk dat ie een energieverbruik-manager bedoelt om z'n accu langer mee te laten gaan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:14 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Battery Indicator:
http://www.androlib.com/a(...)yindicator-Czqq.aspx
geeft het mooi in procenten in de balk bovenaan
Volgens mij bedoelt hij gewoon een app waarmee je kunt zien hoe lang je accu nog meegaat als je belt bijvoorbeeld. Dat is namelijk wat BatteryTime doet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:22 schreef Dromer het volgende:
[..]
Denk dat ie een energieverbruik-manager bedoelt om z'n accu langer mee te laten gaan.
De OP is trouwens nog steeds niet aangepast. Laat degenen die het beter weten die even aanpassen?
Dat mag iedereen hoor.![]()
Ahja.. 'k zie het idd. Wel gespecificeerd op soort gebruik.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:01 schreef gday het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij gewoon een app waarmee je kunt zien hoe lang je accu nog meegaat als je belt bijvoorbeeld. Dat is namelijk wat BatteryTime doet.
Op zich niet zo vreemd hoor. Zo'n applicatie is in principe constant actief. Meestal zal de applicatie niet constant maar periodiek het batterijniveau controleren, maar hoe vaker die app dat doet, hoe meer resources het gebruikt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:12 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ahja.. 'k zie het idd. Wel gespecificeerd op soort gebruik.
Wel vreemd dat een batterijmeter zou lijden tot meer energieverbruik.
Wat is het verschil? Wat vind je beter/slechter?quote:Op maandag 21 juni 2010 01:35 schreef stijn_ het volgende:
Opera vind ik wel fijn eigenlijk.
Is niet mogelijk. De NOS mag deze beelden niet tonen op mobiele devices. Ik heb Android 2.2 en daarmee kan ik wel voetbal kijken via http://www.eurovisionsports.tv/, maar daarvoor is de Flash-plugin op de Desire met 2.1 niet toereikend volgens mij ... maar probeer het anders gewoon!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:24 schreef Adolecens het volgende:
Weet er hier iemand een manier, mogelijkheid, site om live naarde WK voetbalwedstrijden te kijken?
HTC Desire Android 2.1
Alleen voor 2.1 zeker?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:30 schreef Merkie het volgende:
http://www.addictivetips.(...)pps/flash_for_21.zip
Rename naar .apk en installeer het op je toestel met Flash Lite.
Ik denk dat voor kleine woorden de handeling te groot/ingewikkeld is. Verder werkt het wel lekker, bedankt voor de link!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:35 schreef Dromer het volgende:
Swype is niets nieuws, maar is nu eindelijk een versie te downloaden met o.a. een NL woordenboek.
Ik ben er nog mee aan het oefenen, maar het sms'en gaat wel razendsnel.
(ik heb nu het effect dat lange woorden erg goed gaan, maar kleine wat minder)
Ja, helaas.quote:
Ik vind Swype echt bagger. De leercurve is erg hoog en het voordeel is niet of nauwelijks aanwezigquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:43 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik denk dat voor kleine woorden de handeling te groot/ingewikkeld is. Verder werkt het wel lekker, bedankt voor de link!
Ik kijk het nog even aanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, helaas.
[..]
Ik vind Swype echt bagger. De leercurve is erg hoog en het voordeel is niet of nauwelijks aanwezig. Met het standaard HTC-keyboard ben ik iig veel sneller.
"There is a problem parsing the package"quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:30 schreef Merkie het volgende:
Welk toestel?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:30 schreef Laviathan het volgende:
[..]
"There is a problem parsing the package"
jammer, had het graag geprobeerd
Nope, 'k heb beide geprobeerd, renamen én upzippen (en naar mezelf gmailen, van daaruit de bijlage openen).quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:59 schreef Merkie het volgende:
Raar, zou moeten werken. Misschien toch eerst uitpakken?
Op mijn Legend werkt het wel. Ik zou even Googlen en een ander linkje zoeken, op XDA is sowieso wel wat te vinden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nope, 'k heb beide geprobeerd, renamen én upzippen (en naar mezelf gmailen, van daaruit de bijlage openen).
Ik heb begrepen dat die Flash-versie voor 2.1 weinig meer biedt dan de standaard Flash Lite.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:30 schreef Merkie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |