laat ff weten of t goed werkt..quote:Op zondag 13 juni 2010 18:28 schreef svefn het volgende:
[..]
Het zal vast niet perfect werken, maar heb het een en ander gelezen en ik verwacht dat-ie binnen twee - drie uurtjes toch wel geladen zal zijn. Bovendien hoeft-ie al die tijd niet in de zon te liggen hé; de zon laadt eerst de accu in de lader op, gedurende een flink aantal uren wsl, en vervolgens kun je je gsm opladen met die ingebouwde accu.
Ze zijn trouwens goedkoop te vinden op eBay, al voor 13 euro. Zo maar eens eentje bestellen
Ja leuk hoor maar 120,-quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:59 schreef Haijo het volgende:
[..]
Je hebt ook van die Philips Powerpack die je via usb kunt opladen ,grootte is ongeveer een half sigarettenpakje en je kunt telefoon er uren mee gebruiken.
Natuurlijk! Hij is vandaag verzonden, dus als het goed is morgen/overmorgen binnenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:04 schreef marcel-o het volgende:
[..]
laat ff weten of t goed werkt..
mooi ding
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:04 schreef marcel-o het volgende:
[..]
laat ff weten of t goed werkt..
mooi ding
Op mijn Desire (stock HTC-ROM) kreeg ik keurig een melding dat er een update was, en deze werd OTA geïnstalleerd. Geen USB-kabel nodig gehad.quote:# Android updates:
Mensen zonder Google Experience telefoon zijn afhankelijk van de fabrikant van de telefoon. Zij zullen met behulp van een USB kabel moeten updaten.
Klopt, de Desire en Legend zijn de eerste niet-Google Experience telefoons die de updates wél OTA krijgen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:13 schreef James1988 het volgende:
Er klopt iets niet in de startpost, te weten dit:
[..]
Op mijn Desire (stock HTC-ROM) kreeg ik keurig een melding dat er een update was, en deze werd OTA geïnstalleerd. Geen USB-kabel nodig gehad.
Sipdroid!quote:Vraagje: hoe gaan jullie om met dingen als Skype? Ik overweeg een buitenlands nummer te nemen (in de VS welteverstaan) en eigenlijk wil ik dat de telefoongesprekken die naar dat nummer gaan, terechtkomen op mijn Desire. Als ik uitgaand bel zou het mooi zijn als dat ook weer over Skype wordt gerouteerd, dat is tenslotte een stuk goedkoper.
Jammergenoeg is er geen officiële Skype-client beschikbaar voor Android in de Market. Zijn er toevallig nog andere opties die ik nog niet heb bekeken?
Mooi. Onderaan de OP staat een linkje naar de wiki. Daar mag je helemaal zelf de gewenste wijziging aanbrengen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:13 schreef James1988 het volgende:
Klopt, OP is alweer hopeloos verouderd. Plaatje klopt ook niet meer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Op mijn Desire (stock HTC-ROM) kreeg ik keurig een melding dat er een update was, en deze werd OTA geïnstalleerd. Geen USB-kabel nodig gehad.
Vraagje: hoe gaan jullie om met dingen als Skype? Ik overweeg een buitenlands nummer te nemen (in de VS welteverstaan) en eigenlijk wil ik dat de telefoongesprekken die naar dat nummer gaan, terechtkomen op mijn Desire. Als ik uitgaand bel zou het mooi zijn als dat ook weer over Skype wordt gerouteerd, dat is tenslotte een stuk goedkoper.
Jammergenoeg is er geen officiële Skype-client beschikbaar voor Android in de Market. Zijn er toevallig nog andere opties die ik nog niet heb bekeken?
Laat Apple het maar niet horenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:52 schreef Mister_T het volgende:
Ben gister overgestapt van de Iphone 3G naar de Nexus One.
Wat een verademing, de Nexus is veel gebruiks vriendelijker, vrijer met apps en 100% beter gestyled.
Absoluut geen spijt van!
Ik gebruik Nimbuzz voor mijn Skype, werkt prima!quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vraagje: hoe gaan jullie om met dingen als Skype? Ik overweeg een buitenlands nummer te nemen (in de VS welteverstaan) en eigenlijk wil ik dat de telefoongesprekken die naar dat nummer gaan, terechtkomen op mijn Desire. Als ik uitgaand bel zou het mooi zijn als dat ook weer over Skype wordt gerouteerd, dat is tenslotte een stuk goedkoper.
*downloaden doet*quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik gebruik Nimbuzz voor mijn Skype, werkt prima!
WC 2010?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:21 schreef Merkie het volgende:
Teletekst, Barcode Scanner, NU.nl, 9292ov Pro, WC 2010 en eBuddy zijn ook wel aardige apps.
Dat is keihandig hoor. Je kan ook een foto van je drol maken, dan vertelt-ie je precies wat je allemaal gegeten hebt!quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
WC 2010?
kan je ook doortrekken via bluetooth?![]()
k had het dan ook niet tegen jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |