Sukkelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:03 schreef skittelman het volgende:
[..]
uuuhhh torrents :S alle betaalde apps (iig heel veel) staan gewoon op torrents. purecalender (dikke aanrader), alle betaalde games,
Moet je dan rooten ofzo? Want bij de iPhone stonden de meeste progjes ook op torens en daar had je jailbreak voor nodig.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:03 schreef skittelman het volgende:
[..]
uuuhhh torrents :S alle betaalde apps (iig heel veel) staan gewoon op torrents. purecalender (dikke aanrader), alle betaalde games,
Helemaal mee eens, voor die paar euri ga ik niet moeilijk doen en de ontwikkelaar een steuntje in de rug geven. Alsof ze er rijk van zullen wordenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:42 schreef gday het volgende:
[..]
Dat is dan best jammer. Die apps kosten geen drol dus buiten het feit dat je een CC moet hebben zie ik geen enkele reden om een ontwikkelaar niet die 1 of 2 euro terug te geven voor het vele werk dat toch vaak in zo'n app zit.
Dat vind ik dan weer een voordeel van de App Store: bescherming van de ontwikkelaar.
Dit.quote:
Ja. Vinger op het icoontje van de browser houden en dan veranderenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:59 schreef S2Madness het volgende:
Heeft iemand hier enig idee hoe ik Opera Mini kan instellen als standaard browser voor de desktop internet-shortcut van Launcherpro?
Ik riep te vroeg, het is al gedaan!! Toch bedankt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja. Vinger op het icoontje van de browser houden en dan veranderen.
Is Spotify niets voor jou?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:31 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe streamen jullie muziek (mp3) van pc naar android foon, via 3g?
'k Ben nu 'Homepipe' aan 't proberen. Eigenlijk zoek ik iets dat rechtstreeks op m'n NAS draait, zodat er geen pc aan hoeft te staan.
Da's niet gratisquote:
Spotify Premium vind ik zelf ook wat prijzig voor 10 euro per maand, zónder dat je het überhaupt kunt proberen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's niet gratis.
Nee, ik kan in een (pc) browser wel mp3's streamen vanaf m'n Synology NAS, maar daarvoor is flash 9+ vereist, en dat werkt niet in de browser op m'n Desire.
Als ik thuis ben, kan ik wel streamen via Andromote, maar dat werkt alleen via wifi, niet via 3g.
Yep, plus dat ik geen zin heb om de FUP van Vodafone te tarten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:54 schreef gday het volgende:
Spotify Premium vind ik zelf ook wat prijzig voor 10 euro per maand, zónder dat je het überhaupt kunt proberen.
quote:Is dat Flash-streaming gebeuren een feature van die Synology NAS zelf? Ik heb namelijk FroYo draaien dus zoiets zou voor mij wel relaxed zijn aangezien Flash prima werkt op mijn Desire.
Een alternatief voor Spotify is Grooveshark. VIP Member zijn kost nog geen 3 euro per maand, en dan kun je (de komende tijd in ieder geval) de app gratis gebruiken. Werkt hier perfectquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:54 schreef gday het volgende:
[..]
Spotify Premium vind ik zelf ook wat prijzig voor 10 euro per maand, zónder dat je het überhaupt kunt proberen.
Is dat Flash-streaming gebeuren een feature van die Synology NAS zelf? Ik heb namelijk FroYo draaien dus zoiets zou voor mij wel relaxed zijn aangezien Flash prima werkt op mijn Desire.
Ik ben ook even VIP Member geweest bij Grooveshark maar ik vond het het geld niet waard. De geluidskwaliteit was heel belabberd, en liedjes stonden er dubbel in en redelijk vaak ook met een verkeerde titel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:19 schreef svefn het volgende:
[..]
Een alternatief voor Spotify is Grooveshark. VIP Member zijn kost nog geen 3 euro per maand, en dan kun je (de komende tijd in ieder geval) de app gratis gebruiken. Werkt hier perfect
Teruggaan naar de vorige versie is geen optie?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:17 schreef Soldier2000 het volgende:
Welke battery apps gebruiken jullie? Ik gebruikte eerst battertime lite, maar na zijn laatste update is deze merkbaar meer accu gaan gebruiken.
Battery Indicator:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:17 schreef Soldier2000 het volgende:
Welke battery apps gebruiken jullie? Ik gebruikte eerst battertime lite, maar na zijn laatste update is deze merkbaar meer accu gaan gebruiken.
Denk dat ie een energieverbruik-manager bedoelt om z'n accu langer mee te laten gaan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:14 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Battery Indicator:
http://www.androlib.com/a(...)yindicator-Czqq.aspx
geeft het mooi in procenten in de balk bovenaan
Volgens mij bedoelt hij gewoon een app waarmee je kunt zien hoe lang je accu nog meegaat als je belt bijvoorbeeld. Dat is namelijk wat BatteryTime doet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:22 schreef Dromer het volgende:
[..]
Denk dat ie een energieverbruik-manager bedoelt om z'n accu langer mee te laten gaan.
De OP is trouwens nog steeds niet aangepast. Laat degenen die het beter weten die even aanpassen?
Dat mag iedereen hoor.![]()
Ahja.. 'k zie het idd. Wel gespecificeerd op soort gebruik.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:01 schreef gday het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij gewoon een app waarmee je kunt zien hoe lang je accu nog meegaat als je belt bijvoorbeeld. Dat is namelijk wat BatteryTime doet.
Op zich niet zo vreemd hoor. Zo'n applicatie is in principe constant actief. Meestal zal de applicatie niet constant maar periodiek het batterijniveau controleren, maar hoe vaker die app dat doet, hoe meer resources het gebruikt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:12 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ahja.. 'k zie het idd. Wel gespecificeerd op soort gebruik.
Wel vreemd dat een batterijmeter zou lijden tot meer energieverbruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |