dat heb ik gisteren uitgebreid gedaanquote:
Kroegbaas heeft een taxi voor je gebeld. En betaald. Die moet je volgende keer dus nog even terug betalenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat heb ik gisteren uitgebreid gedaan
als iemand me kan vertellen hoe ik thuis ben gekomen zou dat fijn zijn
Ik ook. Gaat ook wel goedkomen vanavondquote:
nee ik ben wel met de fiets weg gegaan zover weet ik nog maar verder geeeeen ideequote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kroegbaas heeft een taxi voor je gebeld. En betaald. Die moet je volgende keer dus nog even terug betalen
ik weet alleen dat je nog gepost hebquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat heb ik gisteren uitgebreid gedaan
als iemand me kan vertellen hoe ik thuis ben gekomen zou dat fijn zijn
Heb ik gewoon wel eens... en morgen is mijn uitslaapdagquote:
Dan neem er vanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet alleen dat je nog gepost heb![]()
![]()
[..]
Heb ik gewoon wel eens... en morgen is mijn uitslaapdag
IS DevilsWhore je moeder?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:39 schreef justmattie het volgende:
Vanavond verjaardag van m'n mams dus hier ook lekker aan het bier
dat zal wel niet mijn meest zinvolle post geweest zijnquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet alleen dat je nog gepost heb![]()
![]()
[..]
Je hebt het dus wel gezellig gehadquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee ik ben wel met de fiets weg gegaan zover weet ik nog maar verder geeeeen idee
vanavond ga ik mooi op tijd slapen morgen toch weer werken
dat zeer zeker sfeer zat er zoals ieder jaar weer goed inquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt het dus wel gezellig gehad
Jammer dat je zo ver weg woont... maar ik doe op afstand met je mee!quote:
en wat ga jij doen deze zaterdagavondquote:
Chill maar nu nog niet hoor, eerst toetjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:50 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Jammer dat je zo ver weg woont... maar ik doe op afstand met je mee!
gevondenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Chill maar nu nog niet hoor, eerst toetjeen dan dan ergens tegen 9 uur trek ik wel een fles open
Ik heb een niet lekkere pizza gehad en heb geen toetjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Chill maar nu nog niet hoor, eerst toetjeen dan dan ergens tegen 9 uur trek ik wel een fles open
Ik had een zelfgemaakte pizzaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:56 schreef Sistyria het volgende:
Ik heb een niet lekkere pizza gehad en heb geen toetje![]()
Ik wil toetje!![]()
Mis die loopjongens uit het hotel nu al
bbq bacon beef pizza uber allesquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had een zelfgemaakte pizza
En ik heb wolkentoetje van Dr. Oetker
Bedenk me net dat ik nog mix heb voor banketbakkersroom en custard... plus nog wat slagroom dat ik kan kloppen... of in mn uppie kan kliederenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had een zelfgemaakte pizza
En ik heb wolkentoetje van Dr. Oetker
Ik wil met jou kliederenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:03 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Bedenk me net dat ik nog mix heb voor banketbakkersroom en custard... plus nog wat slagroom dat ik kan kloppen... of in mn uppie kan kliederen
want?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:10 schreef Trevland het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vanavond niet eens weg wel en een aantal grote tv's nodig heb
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ik eigenlijk op 4 zenders tegelijk films wil kijken
Lekker thuis genieten van goeie muziek, FOK! en een lekker glaasje alcohol.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
en wat ga jij doen deze zaterdagavond
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Precies mijn gedachtequote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
Lekker thuis genieten van goeie muziek, FOK! en een lekker glaasje alcohol.En jij?
op tijd slapen morgen weer werkenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lekker thuis genieten van goeie muziek, FOK! en een lekker glaasje alcohol.En jij?
Oh dat heb ik ook wel eensquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
downloaden? de films die je wilt zienquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
awww jammer, volgende vakantie dan!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]maar ik ga het niet meer redden in mijn vakantie
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:38 schreef DeLuna het volgende:
Twee scholieren zijn net klaar met hun examen biologie.
De een vraagt:
En hoe ging ie bij jou?
Ja wel goed, alleen heb ik die laatste vraag over wat er in een cel zit fout.
Wat heb je geantwoord dan? vraagt de ander.
Turken en Marokkanen.
Wilders in z'n jonge jarenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:38 schreef DeLuna het volgende:
Twee scholieren zijn net klaar met hun examen biologie.
De een vraagt:
En hoe ging ie bij jou?
Ja wel goed, alleen heb ik die laatste vraag over wat er in een cel zit fout.
Wat heb je geantwoord dan? vraagt de ander.
Turken en Marokkanen.
dit is wel wat voor jouquote:
Ik zal er later eens naar luisteren, heb nu een hele fijne psy/progressive mix opstaan. Als ik die onderbreek voor schranz slaat mn hele gevoel om van lekker chill naar hyperactief.quote:
wheheh is goed ik heb neo folk op staan lekker rustig word ik er vanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zal er later eens naar luisteren, heb nu een hele fijne psy/progressive mix opstaan. Als ik die onderbreek voor schranz slaat mn hele gevoel om van lekker chill naar hyperactief.
Woei vlindertjesquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:03 schreef Giertje het volgende:
met een beetje geluk komt volgende week zaterdag dat meisje langs waar ik het laatst over had
dat niet maar wel blijheidquote:
Wat is neo folk?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
wheheh is goed ik heb neo folk op staan lekker rustig word ik er van
quote:
Leuk voor jequote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat niet maar wel blijheid
ben erg benieuwd hoe het gaat lopen het klikt goed in ieder geval
dat wel maar daar merk ik nu nog niks van komt wel als de dag zelf daar isquote:
Ga je samen iets doen of gewoon gezellig thuis zitten?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wel maar daar merk ik nu nog niks van komt wel als de dag zelf daar is
dunno als het aan mij ligt gelijk naar huis en flink derop los gaanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ga je samen iets doen of gewoon gezellig thuis zitten?
...en flink derop los gaanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
dunno als het aan mij ligt gelijk naar huis en flink derop los gaan
nee denk dat ik haar eerst de stad mee in neem effe ergens wat drinken enzo
en dan later naar huis gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
...en flink derop los gaan
whehehehe wat ik heb ook zo mijn behoeftesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
haha uiteraardquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehehe wat ik heb ook zo mijn behoeftes
dat weet ik wel zeker maar ik ga ook niet aandringen enzoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
haha uiteraardAlleen misschien heeft zij hele andere behoeftes?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:24 schreef Sistyria het volgende:
Ik wil ook vlinders![]()
Om over behoeftes maar te zwijgen
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:24 schreef Sistyria het volgende:
Ik wil ook vlinders![]()
whhaahhaa das leuk broertje pestenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
M'n broertje heeft nu een beetje vlinders. Al wil hij dat zelf nog niet toegegeven. Groot vermaak voor mij dus
Meer plagen, maar zeker leuk jaquote:
Truste Giertjequote:
Haha ja, je zou het haast denken, misschien omdat PinkPop ?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed, het is alleen wel erg rustig. Het lijkt wel zondag.
Het was afgelopen nacht 'De Nacht van...' Dus iedereen is nu moe en uitgefeest.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:53 schreef AskMe het volgende:
[..]
Haha ja, je zou het haast denken, misschien omdat PinkPop ?
hehe, ja dat wil ik gelovenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het was afgelopen nacht 'De Nacht van...' Dus iedereen is nu moe en uitgefeest.
Ik ben nog hierquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:53 schreef AskMe het volgende:
[..]
Haha ja, je zou het haast denken, misschien omdat PinkPop ?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:15 schreef Sistyria het volgende:
Ja... ik was in slaap gevallen op de bank met de laptop op schoot![]()
Wil je ook behoeftes?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:24 schreef Sistyria het volgende:
Ik wil ook vlinders![]()
Ja die was ik aan het kijken... maar had em al 3x gezien en dan... val je wel eens in slaapquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]nou er was verder ook geen ruk op tv
behalve pirates
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
Oh wauw:
(voor LL: WOW!)
[ afbeelding ]
Hihihi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In kettingvorm zodat je 'm altijd bij je hebt.
Tering wat een gedrochtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Ohh een skull butterfly!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
ik wil ook nog wel eens een vlinder tattoo
ik wil iets heel kleurigs met bloemen en misschien dan ook wel een vlindertje erbijquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
ik wil ook nog wel eens een vlinder tattoo
Een vlinder waar of de vleugels of het lijfje een skull isquote:
Ik houd niet zo van doodshoofdenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:31 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Een vlinder waar of de vleugels of het lijfje een skull is
Uitslaapzondag ftwquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi
ik ben aangeschoten ;D
Lang leve uitslaapzondag
dacht dat er kutweer voorspelt wasquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:48 schreef Sistyria het volgende:
Morgen ook proberen uit te slapen...
Als het weer redelijk is ga ik naar de reuzen optocht kijken.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dacht dat er kutweer voorspelt was
morgen oomph!
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
Deze vind ik echt bizar mooi:
[ afbeelding ]
En ehm..reuzen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:48 schreef Sistyria het volgende:
Morgen ook proberen uit te slapen...
Als het weer redelijk is ga ik naar de reuzen optocht kijken.
Haha, ik dacht al, zal ik zeggen: en dan ipv die bestjes vlindertjes (of niets)quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:55 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Neeeeee enge beestjes![]()
Ik zou de hele tijd gaan meppen
ooh die vinnik ook mooiquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
Deze vind ik echt bizar mooi:
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:57 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Jup 60 reuzen van over heel de wereld
http://www.gigantius.nl/
14 jaar geleden heb ik zelf meegelopenquote:
wat er tegenwoordig aan de hand is met artiesten, ik snap er geen fuck meer van.quote:
want toen was je piepjong?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:02 schreef Sistyria het volgende:
[..]
14 jaar geleden heb ik zelf meegelopen![]()
Al kan ik me daar (gelukkig) weinig van herinneren
Uh 13quote:
13..hmmm..weet ik ook geen fuck meer vanquote:Op zondag 30 mei 2010 00:14 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Uh 13![]()
Heb veel dingen van vroegah uit zelfbescherming gewist uit mn geheugen
Ik wel. Toen ontdekte ik jongens en drankquote:Op zondag 30 mei 2010 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
13..hmmm..weet ik ook geen fuck meer van
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:14 schreef suikertaartje het volgende:
oooh, wat is het toch moeilijk een mooie tattoo van bloemen te vinden
Wat zoek je precies?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:14 schreef suikertaartje het volgende:
oooh, wat is het toch moeilijk een mooie tattoo van bloemen te vinden
Waren wij niet gezellig dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:22 schreef LovelyLady het volgende:
ja en als ik naar bed ga, komen er eens gezellige mensen online
Ik ben gezelligquote:Op zondag 30 mei 2010 00:22 schreef LovelyLady het volgende:
nou, bedankt hequote:Op zondag 30 mei 2010 00:22 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Natuurlijk welquote:
Ja, dat heb je zeker.quote:
Een kleurig bloemenslingerdingetje voor rond mijn draakje op mijn enkelquote:
Ik dus nietquote:Op zondag 30 mei 2010 00:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik las eikel. Maar dat kan helemaal nietquote:Op zondag 30 mei 2010 00:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat heb je zeker.
Maar die is iets te groot voor mijn enkel
Haha, behalve als ik hem op mijn wederhelft wil laten zettenquote:
Moet die tattoo wel klein zijn. En een erg pijnlijk plekjequote:Op zondag 30 mei 2010 00:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, behalve als ik hem op mijn wederhelft wil laten zetten
En hij is bang voor naaldenquote:Op zondag 30 mei 2010 00:33 schreef ajf het volgende:
[..]
Moet die tattoo wel klein zijn. En een erg pijnlijk plekje
Wat ontzettend aardig van jou.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:47 schreef -Datdus- het volgende:
jullie krijgen allemaal een -Datdus- vaandel of approval![]()
[ afbeelding ]
Milfquote:
Nog niet helemaal. Wel in het datacenter, nu nog wat dingen thuis. Remote met een biertjequote:
Damn werken in het weekend sucksquote:Op zondag 30 mei 2010 00:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Milf![]()
[..]
Nog niet helemaal. Wel in het datacenter, nu nog wat dingen thuis. Remote met een biertje
En ik begon om 7 uur
Mjah, je moet er af en toe wat voor over hebben. Aan het einde van de maand is het ook wel weer aangenaamquote:
Hai, en doeiquote:
Dat is waar, en het is incidenteelquote:Op zondag 30 mei 2010 01:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, je moet er af en toe wat voor over hebben. Aan het einde van de maand is het ook wel weer aangenaam
[..]
Hai, en doei![]()
Was het maar zo. Komende tijd zit dit er steeds meer aan te komen voor de aankomende verhuizingquote:
Check deze bandquote:
Nee hoorquote:
jaa die ken ik een zeer goeie bandquote:
whehehe ik was om 6 uur al op ben net klaar met werkenquote:Op zondag 30 mei 2010 10:27 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Nee hoor
Al ben ik nog steeds wat suf,,, tijd om wakker te worden onder de douche dus
Ahw arme jongenquote:Op zondag 30 mei 2010 01:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Was het maar zo. Komende tijd zit dit er steeds meer aan te komen voor de aankomende verhuizing
Ik moet ook aan de slag... hele berg strijk weg te werkenquote:Op zondag 30 mei 2010 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wil wel spammen, ware ik eerst mijn badkamer schoon ga maken
Dat is toch niet zo belangrijkquote:Op zondag 30 mei 2010 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wil wel spammen, ware ik eerst mijn badkamer schoon ga maken
Ga dan zeuren in de FB topicquote:Op zondag 30 mei 2010 11:59 schreef justmattie het volgende:
Waarom sluiten die lollermods het goedemorgen topic te vroeg? Ze zijn niet competent genoeg voor die funtie
Een schone badkamer is heel belangrijkquote:
Ik heb zelf een hekel aan viezigheidquote:Op zondag 30 mei 2010 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een schone badkamer is heel belangrijk
Ff de finishing touch jeweetz![]()
![]()
Alleen nu nog het kastje erin en het is af
Nou danquote:Op zondag 30 mei 2010 12:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb zelf een hekel aan viezigheid
hier is het droogquote:Op zondag 30 mei 2010 12:28 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Nou dan
Goeie dag vandaag, zomaar de helft kunnen strijken zonder te vergaan van de pijn
Nu hoop ik dat het droog blijft... Ga echt niet in de regen staan straks
http://buienradar.nl/quote:Op zondag 30 mei 2010 12:28 schreef Sistyria het volgende:
Nou dan
Goeie dag vandaag, zomaar de helft kunnen strijken zonder te vergaan van de pijn
Nu hoop ik dat het droog blijft... Ga echt niet in de regen staan straks
ik nergens meer heenquote:Op zondag 30 mei 2010 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://buienradar.nl/
hier is het ook ff droog... maarja ik hoef pas vanavond weer weg
Hm alleen kleine wolkjes te zien tot nu toe...quote:Op zondag 30 mei 2010 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://buienradar.nl/
hier is het ook ff droog... maarja ik hoef pas vanavond weer weg
quote:Op zondag 30 mei 2010 12:37 schreef Sistyria het volgende:
Hm alleen kleine wolkjes te zien tot nu toe...
Gelukkig is het niet zo koud buiten.
wat is dat?quote:
de muziek wel ja verder zegt het me niksquote:
Het is dus een webbrowser(als je mij vraagt de bestequote:Op zondag 30 mei 2010 13:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
de muziek wel ja verder zegt het me niks
aah okee heb er nog nooit van gehoord in ieder gevalquote:Op zondag 30 mei 2010 13:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is dus een webbrowser(als je mij vraagt de beste)
Nu dus welquote:Op zondag 30 mei 2010 13:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee heb er nog nooit van gehoord in ieder geval
Google Chrome is de bestequote:Op zondag 30 mei 2010 13:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is dus een webbrowser(als je mij vraagt de beste)
Uhm IE is toch een browser? Daar draait je pc/laptop toch niet opquote:
nee duh di draait op vista maar we hadden het toch over webbrowsersquote:Op zondag 30 mei 2010 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm IE is toch een browser? Daar draait je pc/laptop toch niet op
Ja en jij zegt dat je draait op IEquote:Op zondag 30 mei 2010 13:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee duh di draait op vista maar we hadden het toch over webbrowsers
Wacht maar tot Chrome OS er is. Dan draai je op een webbrowserquote:
Ik snap hem nietquote:
mja okee ik formuleerde het verkeerdquote:
Dan nog draait ie niet op IEquote:Op zondag 30 mei 2010 13:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wacht maar tot Chrome OS er is. Dan draai je op een webbrowser
quote:
Worden kant en klare systemen/laptops dan ook een stuk goedkoper, aangezien Chrome OS gratiez isquote:Op zondag 30 mei 2010 13:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wacht maar tot Chrome OS er is. Dan draai je op een webbrowser
ja ben best wel duf vanmorgen hard gewerktquote:
zoals altijdquote:Op zondag 30 mei 2010 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
Maar het ging om een webbrowser op je telefoon
niet op pc/laptop
jullie wijken af van het originele onderwerp
Ik zit ook nog in mijn pyjamaquote:Op zondag 30 mei 2010 13:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja ben best wel duf vanmorgen hard gewerkt
zometeen maar eens douchen
Moet kunnenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
Maar het ging om een webbrowser op je telefoon
niet op pc/laptop
jullie wijken af van het originele onderwerp
mja als ik klaar ben met douchen doe ik die ook wel weer aanquote:
Ik heb me net ook pas weer aangekleed, ga het er toch zo op wagen!quote:
dat volg ik al jaren niet meerquote:
Die heeft het goed bedachtquote:Op zondag 30 mei 2010 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
mijn laptop wordt in beslaggenomen door de oudste die gaat filmpje kijken
Nou het is meer mijn idee hoor, 2 uur race kijken is te lang, dus hij kan beter een leuk filmpje kijken...quote:
Als hij F1 leuk vind dan nietquote:Op zondag 30 mei 2010 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou het is meer mijn idee hoor, 2 uur race kijken is te lang, dus hij kan beter een leuk filmpje kijken...
robin hood FTWquote:
Ik denk het van nietquote:Op zondag 30 mei 2010 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
nou die gozer met die lollipop kan zich morgen aanmelden bij het uwv...
ikke wel met rooie laarsjes door de regenquote:Op zondag 30 mei 2010 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wil er met mij in de plassen stampen en in de regen spelen?
Misschien wel een opdracht, weten wij veel, Ik hoop heel veel regenquote:Op zondag 30 mei 2010 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh komop zeg hamilton had allang kunnen karren
Oehoeh er komt regen aan, dat wordt leuk
Ik vind het stomquote:Op zondag 30 mei 2010 14:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien wel een opdracht, weten wij veel, Ik hoop heel veel regen
hou die regen effe lekker daarquote:
Wie moet er volgens jou winnen dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 14:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het niet stom![]()
Regen tijdens F1 FTW![]()
![]()
Ik wil Sutil wel zien winnen, ben alleen bang dat het vandaag niet gebeurtquote:Op zondag 30 mei 2010 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie moet er volgens jou winnen dan?
Regen tijdens F1 is altijd erg leuk, kan leuke situaties opleveren![]()
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
ikke wel met rooie laarsjes door de regen
lekker in de plassen springenquote:
Op welke zender kijk jij dan...quote:Op zondag 30 mei 2010 15:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat mis ik altijd als ik op een andere zender kijken
Nu RTL7 natuurlijkquote:Op zondag 30 mei 2010 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op welke zender kijk jij dan...
Olav is zo lekker droog
We hebben ff regen gehad, tijdens de optocht droog en kom thuis nu valt het echt met bakken uit de hemelquote:
Mag ik ook weten wat voor een optocht?quote:Op zondag 30 mei 2010 16:34 schreef Sistyria het volgende:
[..]
We hebben ff regen gehad, tijdens de optocht droog en kom thuis nu valt het echt met bakken uit de hemel![]()
*foto's gaat overzetten*
Reuzen optochtquote:Op zondag 30 mei 2010 16:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mag ik ook weten wat voor een optocht?
Dit. En katersquote:
dat dan weer niet maar wel godse verveeldquote:
Had je wel lekker geslapen?quote:Op zondag 30 mei 2010 16:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat dan weer niet maar wel godse verveeld
Nu snap ik er wat meer vanquote:Op zondag 30 mei 2010 16:46 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Nou gewoon reuzen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stadsreus_(folklore)
Er zijn best veel steden/dorpen die een reus hebbenquote:
Ik heb ze niet gezien dus zou het niet wetenquote:Op zondag 30 mei 2010 16:54 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Er zijn best veel steden/dorpen die een reus hebben![]()
Al waren vooral de Spaanse reuzen heel mooi.
oow ja dat zeker het was alleen weer erg snel 6 uurquote:
moest je werken?quote:Op zondag 30 mei 2010 17:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ja dat zeker het was alleen weer erg snel 6 uur
mja ik moest werken anders was ik gisteraaf ook niet zo vroeg naar bed gegaanquote:Op zondag 30 mei 2010 17:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
moest je werken?
6 uur? Volgens mij was ik toen nog niet eens thuis
oomph als ik me niet vergisquote:Op zondag 30 mei 2010 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
Wordt vanaaf wel een latertje denk ik![]()
Straks naar a'dam
En ga je dan naar iets bijzonders?quote:Op zondag 30 mei 2010 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
Straks naar a'dam
Jeuj! Veel plezier alvast!quote:Op zondag 30 mei 2010 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
Straks naar a'dam
ga je in een pit staan?quote:
wehehe is best leuk hoor effe stoom afblazen op die manierquote:
dat doe ik wel op een andere manierquote:Op zondag 30 mei 2010 17:18 schreef Giertje het volgende:
wehehe is best leuk hoor effe stoom afblazen op die manier
dat kanquote:
Deuren gaan om half 8 open, begint om half 9, maar schijtvoorprogramma (althans voor zover ik kon beoordelen, dat wil niet altijd evenveel zeggen)quote:
wat is het voorprogramma dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Deuren gaan om half 8 open, begint om half 9, maar schijtvoorprogramma (althans voor zover ik kon beoordelen, dat wil niet altijd evenveel zeggen)
nooit van gehoordquote:
veel plezierquote:
Ik kreeg gister allemaal smsjes met aangeschoten teksten er inquote:Op zondag 30 mei 2010 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Fryske Metal festival en Lada Niva meeting waren erg leuk
mede mogelijk gemaakt door DW
Weet ikquote:Op zondag 30 mei 2010 18:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik kreeg gister allemaal smsjes met aangeschoten teksten er in![]()
Omdat ze daar nog te klein voor isquote:Op zondag 30 mei 2010 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet ik![]()
En waarom moest DW van mij afblijven he?
Laag, klein, what's the difference?quote:
Omdat ik verhalen heb gehoord van haarquote:Op zondag 30 mei 2010 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet ik![]()
En waarom moest DW van mij afblijven he?
quote:
Dat ik heul knuffelbaar ben of wat?quote:Op zondag 30 mei 2010 18:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Omdat ik verhalen heb gehoord van haar
Nee dat weer net nietquote:Op zondag 30 mei 2010 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Dat ik heul knuffelbaar ben of wat?
Heul nietquote:Op zondag 30 mei 2010 18:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik kreeg gister allemaal smsjes met aangeschoten teksten er in![]()
You deserve a spanking.quote:
Hé DevilsWhore. Wat deed jij gisteren met L.no?quote:
Ik deed niks met L.no, zij was toevallig ook in Leeuwarden, in Romein. Haar vriendje moest spelen. Die band van haar vriendje is gay.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hé DevilsWhore. Wat deed jij gisteren met L.no?
Oké. Ik vond het een raar smsje.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik deed niks met L.no, zij was toevallig ook in Leeuwarden, in Romein. Haar vriendje moest spelen. Die band van haar vriendje is gay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |