dat heb ik gisteren uitgebreid gedaanquote:
Kroegbaas heeft een taxi voor je gebeld. En betaald. Die moet je volgende keer dus nog even terug betalenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat heb ik gisteren uitgebreid gedaan
als iemand me kan vertellen hoe ik thuis ben gekomen zou dat fijn zijn
Ik ook. Gaat ook wel goedkomen vanavondquote:
nee ik ben wel met de fiets weg gegaan zover weet ik nog maar verder geeeeen ideequote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kroegbaas heeft een taxi voor je gebeld. En betaald. Die moet je volgende keer dus nog even terug betalen
ik weet alleen dat je nog gepost hebquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat heb ik gisteren uitgebreid gedaan
als iemand me kan vertellen hoe ik thuis ben gekomen zou dat fijn zijn
Heb ik gewoon wel eens... en morgen is mijn uitslaapdagquote:
Dan neem er vanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet alleen dat je nog gepost heb![]()
![]()
[..]
Heb ik gewoon wel eens... en morgen is mijn uitslaapdag
IS DevilsWhore je moeder?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:39 schreef justmattie het volgende:
Vanavond verjaardag van m'n mams dus hier ook lekker aan het bier
dat zal wel niet mijn meest zinvolle post geweest zijnquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet alleen dat je nog gepost heb![]()
![]()
[..]
Je hebt het dus wel gezellig gehadquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee ik ben wel met de fiets weg gegaan zover weet ik nog maar verder geeeeen idee
vanavond ga ik mooi op tijd slapen morgen toch weer werken
dat zeer zeker sfeer zat er zoals ieder jaar weer goed inquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt het dus wel gezellig gehad
Jammer dat je zo ver weg woont... maar ik doe op afstand met je mee!quote:
en wat ga jij doen deze zaterdagavondquote:
Chill maar nu nog niet hoor, eerst toetjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:50 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Jammer dat je zo ver weg woont... maar ik doe op afstand met je mee!
gevondenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Chill maar nu nog niet hoor, eerst toetjeen dan dan ergens tegen 9 uur trek ik wel een fles open
Ik heb een niet lekkere pizza gehad en heb geen toetjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Chill maar nu nog niet hoor, eerst toetjeen dan dan ergens tegen 9 uur trek ik wel een fles open
Ik had een zelfgemaakte pizzaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:56 schreef Sistyria het volgende:
Ik heb een niet lekkere pizza gehad en heb geen toetje![]()
Ik wil toetje!![]()
Mis die loopjongens uit het hotel nu al
bbq bacon beef pizza uber allesquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had een zelfgemaakte pizza
En ik heb wolkentoetje van Dr. Oetker
Bedenk me net dat ik nog mix heb voor banketbakkersroom en custard... plus nog wat slagroom dat ik kan kloppen... of in mn uppie kan kliederenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had een zelfgemaakte pizza
En ik heb wolkentoetje van Dr. Oetker
Ik wil met jou kliederenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:03 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Bedenk me net dat ik nog mix heb voor banketbakkersroom en custard... plus nog wat slagroom dat ik kan kloppen... of in mn uppie kan kliederen
want?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:10 schreef Trevland het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vanavond niet eens weg wel en een aantal grote tv's nodig heb
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ik eigenlijk op 4 zenders tegelijk films wil kijken
Lekker thuis genieten van goeie muziek, FOK! en een lekker glaasje alcohol.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
en wat ga jij doen deze zaterdagavond
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Precies mijn gedachtequote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
Lekker thuis genieten van goeie muziek, FOK! en een lekker glaasje alcohol.En jij?
op tijd slapen morgen weer werkenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lekker thuis genieten van goeie muziek, FOK! en een lekker glaasje alcohol.En jij?
Oh dat heb ik ook wel eensquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
downloaden? de films die je wilt zienquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
awww jammer, volgende vakantie dan!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]maar ik ga het niet meer redden in mijn vakantie
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:38 schreef DeLuna het volgende:
Twee scholieren zijn net klaar met hun examen biologie.
De een vraagt:
En hoe ging ie bij jou?
Ja wel goed, alleen heb ik die laatste vraag over wat er in een cel zit fout.
Wat heb je geantwoord dan? vraagt de ander.
Turken en Marokkanen.
Wilders in z'n jonge jarenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:38 schreef DeLuna het volgende:
Twee scholieren zijn net klaar met hun examen biologie.
De een vraagt:
En hoe ging ie bij jou?
Ja wel goed, alleen heb ik die laatste vraag over wat er in een cel zit fout.
Wat heb je geantwoord dan? vraagt de ander.
Turken en Marokkanen.
dit is wel wat voor jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |