Euhm, pirates 3 komt vanavond op de tv?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:42 schreef DjRex89 het volgende:
Iemand nog suggesties wat betreft films/series etc om me te vermaken
Mja die heb ik al gezien en weinig zin om hem nog een keer te kijken. Maar als ik echt niks anders weet dan heb ik die nog als backupquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, pirates 3 komt vanavond op de tv?
x factor finale?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja die heb ik al gezien en weinig zin om hem nog een keer te kijken. Maar als ik echt niks anders weet dan heb ik die nog als backup
quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, nu weet ik het! Het eurovisie songfestival!
Het zorgde er iig voor dat ik geen moeite deed om het juist te doen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met de spellingsregel te maken?
Saschaaa?!?!?!quote:
Waarom stond dat dan op je Facebook?quote:
Er stond dat ik mijn examen gehaald heb. Dat is niet per definitie ook een diploma.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarom stond dat dan op je Facebook?
Zit wat in.. En wat moet je nog doen dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Er stond dat ik mijn examen gehaald heb. Dat is niet per definitie ook een diploma.
2 examens voldoende afsluiten.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zit wat in.. En wat moet je nog doen dan?
Ik vind het zo zonde om in het weekend 's avonds thuis te zitten..quote:
Oh totaal geen moeite mee.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik vind het zo zonde om in het weekend 's avonds thuis te zitten..
Weet je ook meteen je positiequote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ah. Iemand die nog even gedag zegt...
Ik zit liever in de kroeg oid..quote:
Dit is de leukste.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:44 schreef DjRex89 het volgende:
Wat zijn eigenlijk nog leuke SC's hier op Fok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |