Mits een beetje moeite dus duidelijk wel:quote:Op zondag 30 mei 2010 08:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ze hebben de maten zo aangepast dat de computermodellen wel een instorting berekenden. De gebruikte data is uiteraard niet opvraagbaar.
jup... en dat van die onjuiste temperatuur is waarschijnlijk gebaseerd op youtubevideo's van mensen met 0 materiaalkennis. En nee, ik ga het niet nog een keer uitleggen. Dat heb ik al meerdere keren gedaan in deze reeks.quote:Op zondag 30 mei 2010 09:38 schreef Redux het volgende:
Blijkbaar zijn die blauwdrukken er dus niet. Dan kan ik opmaken dat de uitspraak van lambiekje dat de afmetingen van de kolommen van het wtc7 gebouw zoals vermeld in de NIST niet kloppen ongefundeerd is.
zo gek.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:10 schreef Toryu het volgende:
[..]
jup... en dat van die onjuiste temperatuur is waarschijnlijk gebaseerd op youtubevideo's van mensen met 0 materiaalkennis. En nee, ik ga het niet nog een keer uitleggen. Dat heb ik al meerdere keren gedaan in deze reeks.
zo gek. Mensen die geen flauw hebben waar ze over praten kunnen de meest rancune conclusies trekken. Ze geven daarbij geen argumentatie en verwachten toch een gezonde discussie.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
zo gek.
Alleen op 911 kunnen actie-reactie-, vertragings- pyrotechnische wetmatigheden, constructie-leer, materiaalsterkte aan hun laars gelapt worden, uitgaande van geen CD
je weet dat je een mohikaan bentquote:Op zondag 30 mei 2010 12:28 schreef Toryu het volgende:
[..]
zo gek. Mensen die geen flauw hebben waar ze over praten kunnen de meest rancune conclusies trekken. Ze geven daarbij geen argumentatie en verwachten toch een gezonde discussie.
Nou Toryu, je bent een indiaan.quote:mohikaan
1) Indiaan
Je kent toch wel de uitdrukking last of the mohican?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:08 schreef Redux het volgende:
Nou, het 1e resultaat:
http://www.encyclo.nl/begrip/mohikaan
[..]
Nou Toryu, je bent een indiaan.
Bedankt voor je uitmuntende hulp, koffiemetmelk!
Da's toch een film?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:18 schreef Lambiekje het volgende:
Je kent toch wel de uitdrukking last of the mohican?
De laatste der Mohikanen. Dit gebruikt men weleens als er bijvoorbeeld een diersoort dreigt uit te sterven.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:19 schreef Redux het volgende:
[..]
Da's toch een film?
Nee, de uitdrukking ken ik helaas niet, wat betekent het dan?
En wat dan als men (Bush Administration, CIA, FBI) alleen voorkennis had en het voorval gewoon heeft laten gebeuren? Hooguit een handje geholpen door bijvoorbeeld NORAD een oefening te laten uitvoeren op dat moment en door het verhaal wat aan te dikken om zo de Martial Law en Patriot Act er door te kunnen drukken. De oorlog in Afghanistan te rechtvaardigen...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:25 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vraag me altijd nog 1 grote vraag af: Als de USA zo graag de twintowers wilde laten vallen, waarom dan niet gewoon een vliegtuig kapen en die torens in vliegen (na een paar goede berekeningen over hoe je die dingen kunt laten omvallen).
Er zijn ZO ontzettend veel haken en ogen aan die conspiracy theorieën over bommen, no planes, etc. dat het gewoon een ontzettend kleine kans is dat de uitvoering goed genoeg is. Er moeten jaren aan voorbereiding en honderden, zo niet duizenden mensen 10 jaar lang hun bek houden over het feit dat ze duizenden mensen vermoord hebben. Kom op, dat is niet mogelijk
@Redux: Ik heb pagina 1 doorgelezen, maar mij is nog niet duidelijk hoe die brand is ontstaan. Vallend puin dat een gebouw beschadigd vind ik nog geen reden om de vermeende diesel tanks die zich IN het gebouw bevonden, te ontbranden. Het zou kunnen, maar bewijs daarvoor heb ik nog niet gezien. Het puin van de instortende torens dat naar beneden viel brandde niet. Ik heb geen vuurballen naar beneden zien komen en 100 meter verderop zien landen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Geen tijd om alles nu door te lezen, maar zag wel iets over gesmolten staal. Was dat er nou wel, of was dat er niet? Hieronder een onduidelijk filmpje, waarop lijkt dat gesmolten staal naar beneden druipt. Geen idee of het klopt, maar dat mogen jullie voor jezelf bepalen
En HOE is die brand in WTC7 nu eigenlijk ontstaan? Het gebouw stond toch wel een eindje van de 2 torens vandaan. Waar komt dan dat vuur vandaan, dat notabene binnen lijkt te zijn begonnen.
Je weet dat er echt grote stukken van het gebouw weg geslagen waren he? Er was een hoek van ongeveer 45 graden uit van ongeveer 18 verdiepingen hoog. Andere flats erom heen waren ook zeeeeer zwaar beschadigd door vallende brokstukken. Dan gata het echt niet om wat ramen kapot maar echt hele gaten erin ter grote van een goede flat.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
@Redux: Ik heb pagina 1 doorgelezen, maar mij is nog niet duidelijk hoe die brand is ontstaan. Vallend puin dat een gebouw beschadigd vind ik nog geen reden om de vermeende diesel tanks die zich IN het gebouw bevonden, te ontbranden. Het zou kunnen, maar bewijs daarvoor heb ik nog niet gezien. Het puin van de instortende torens dat naar beneden viel brandde niet. Ik heb geen vuurballen naar beneden zien komen en 100 meter verderop zien landen.
Klopt, dat heb ik gelezen en daar heb ik foto's van gezien. Alleen ik kan mij niet herinneren gezien te hebben dat daar waar die hap uit het gebouw was geslagen, dat daar dus de brand woedde.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:25 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Je weet dat er echt grote stukken van het gebouw weg geslagen waren he? Er was een hoek van ongeveer 45 graden uit van ongeveer 18 verdiepingen hoog. Andere flats erom heen waren ook zeeeeer zwaar beschadigd door vallende brokstukken. Dan gata het echt niet om wat ramen kapot maar echt hele gaten erin ter grote van een goede flat.
Dat klinkt al een stuk aannemelijker, maar het haalt iig al 99% van de complotdenkers onderuit. Het is gewoon bullshit wat de meesten hier vertellen. Dan hoef je al niets van bouwkunde/wiskunde etc te weten maar gewoon een stukje management en organisatie kennen en je snapt al dat zoiets onmogelijk is.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En wat dan als men (Bush Administration, CIA, FBI) alleen voorkennis had en het voorval gewoon heeft laten gebeuren? Hooguit een handje geholpen door bijvoorbeeld NORAD een oefening te laten uitvoeren op dat moment en door het verhaal wat aan te dikken om zo de Martial Law en Patriot Act er door te kunnen drukken. De oorlog in Afghanistan te rechtvaardigen...
Ik bedoel... ze manipuleerden de wereld ook met hun luchtfoto's van WMD's in Irak.
Klinkt het dan al iets aannemelijker?
[..]
http://wtc.nist.gov/media/WTC7RevisedTechnicalBriefing111908.pdfquote:collapse of wtc 1 damaged seven exterior columns on the lower floors of the south and west faces and initiated fires on 10 floors between floors 7 and 30.
Ah ok. Aannemelijk dat het gebouw daar een krasje van oplooptquote:Op zondag 30 mei 2010 14:28 schreef Redux het volgende:
jokkebrok:
[..]
http://wtc.nist.gov/media/WTC7RevisedTechnicalBriefing111908.pdf
pagina 25
Jennings zegt dat de explosies plaatsvonden terwijl wtc 1 en 2 nog stonden.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:00 schreef gorggg het volgende:
Niet onlogisch overigens om het instortten van de torens als explosies te bestempelen
quote:Two other first responders interviewed after the attacks also testified that the OEM bunker had to be “activated” upon their arrival.
http://drkprnts.wordpress(...)ned-on-911%E2%80%9D/
Als je niet eens in staat bent om die uitdrukking op correcte wijze te bezigen, houd je dan verre van de discussie over de structuur van het WTC, alsjeblieft.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je kent toch wel de uitdrukking last of the mohican?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |