quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:09 schreef Anneloortje het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de smaak qua interieur van de Pfaffs????
Vooral de bankstellen van de van De Goorissen en de Liebars plus inrichting vindik echt niet mooi.. Ik vinddat van De Volders personlijk wel het meest smaakvol.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:01 schreef oh-oh het volgende:![]()
![]()
Ik ben het gewoonweg vergeten gisteren, ik was gewoon nog wakker ook
![]()
![]()
Het interieur van Debby en Nicolas spreekt mij het meeste aan, ondanks dat er wel iets meer sfeer in aangebracht mag worden en die vloer niet zo mijn ding is.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:09 schreef Anneloortje het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de smaak qua interieur van de Pfaffs????
Vooral de bankstellen van de van De Goorissen en de Liebars plus inrichting vindik echt niet mooi.. Ik vinddat van De Volders personlijk wel het meest smaakvol.
De tuinen van de kids zijn ook wel erg leeg. Je kunt er zoveel moois mee.
Nu is het meer een schijtbak voor de honden...
pst , heb je dit al gezien?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik moet het nog terugkijken, misschien spaar ik het op tot het niet meer op de Vrijdagavond komt
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
pst , heb je dit al gezien?
Dagcijfers #204
Als je het vergelijkt met de allereerste afleveringen zijn ze er wel op vooruit gegaan!!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:09 schreef Starlie het volgende:
[..]
En tja.... het interieur van JM en Carmen.... daar zeg ik maar niets over
Sowieso tot eind Juli met een herhaling elke dag om 23.30quote:Op zondag 6 juni 2010 13:05 schreef Pannenkoeken het volgende:
Gaan de afleveringen die iedere door de weekse dag uitgezonden worden deze zomer wel door? Weet iemand hier dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |