nee, doopnamen zijn naar de peters en meters vernoemdquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, ze hadden gewoon alle jongens Jan Mario moeten noemen. Beetje traditie. Het verbaast me sowieso dat er geen vermeldingen zijn naar de ouders. Of die moeten inde doopnamen zitten, als ze die al hebben.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:37 schreef amaranta het volgende:
Heb nu wel trek in gefrituurde mozzarella ;')
Ah we zien waar jij je humor vandaan hebtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:38 schreef amaranta het volgende:
Mijn vader; tis net Dallas hè?
Ik ga dat straks dus maken.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:51 schreef lily het volgende:
ah, jullie zijn nu aan het kijken?
Ik zit op kantoor![]()
quote:
Kelly K trouwdatum S Samquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:37 schreef amaranta het volgende:
wat heeft kelly nu uiteindelijk laten graveren? Sam en dan nog een losse S.?
Ik snap die Losse extra toegevoegde waarde van de S en de K niet maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
![]()
Maar dan andersom: Sam S 15-12-1999 K Kelly
Misschien Shania en Kenjiquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:42 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik snap die Losse extra toegevoegde waarde van de S en de K niet maar dat zal wel aan mij liggen.
\quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:07 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
\
haha ik heb geen kinderen dus ik zag t verband romantiek en kinderen even niet.
(nog steeds niet trouwens)
Ze komen eruit voortquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:07 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
\
haha ik heb geen kinderen dus ik zag t verband romantiek en kinderen even niet.
(nog steeds niet trouwens)
Ja Carmen moest wenen toen ze haar ampje wat beweegde.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:50 schreef Refurb het volgende:
[..]
Sam had geen ochtendhumeur, althans niet opgemerkt omdat Kelly met haar hand onder de lakens aan zijn derde been zat.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:01 schreef Mirjam30 het volgende:
Dat wafelhaar van Debby!! Had ik ook toen ik 9 was.........
Ik ga voor optie 2. En Nicolas die de hele tijd schaapachig verliefd kijkt...quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zet er geld op in dat ze dat vinger-in-stopcontact-haar heeft op haar bruiloft![]()
Of zal het lekker kitsch 3 etages hoog getoupeerd worden, zoals een echt prinsesje?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:14 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik ga voor optie 2. En Nicolas die de hele tijd schaapachig verliefd kijkt...
Zucht.![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:25 schreef amaranta het volgende:
Ik zie oewe lippen wel bewegen maar ik hoor ze niet!
Zo praat Nicholas toch altijd. Soms heb ik echt moeite om 'm te verstaan. Gelukkig hebben we ondertitelingquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
het behoeft dus geen uitleg welke lippen ik bedoelde
Ja die had niet van te voren kunnen bedenken dat twee keer zo kort achter elkaar biggen zwoar is, vooral als de oudste al niet het liefste kindje van de wereld isquote:
Hoe Bruce ook tegen Fay doet! Net ook weer toen ze samen op die slee zaten......quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die had niet van te voren kunnen bedenken dat twee keer zo kort achter elkaar biggen zwoar is, vooral als de oudste al niet het liefste kindje van de wereld is![]()
Ons arm Lyndsey he
Mijn moeder had me al lang een keer een pets op mn billen gegeven, zodat ik de volgende keer zoiets wel uit mn hoofd liet. Maar bij de Pfaffs is niemand echt streng (qua straffen) en dit consequent volhouden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:08 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Hoe Bruce ook tegen Fay doet! Net ook weer toen ze samen op die slee zaten......
Zeker wel wennenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:25 schreef amaranta het volgende:
Dan moet debby in een legging trouwen
en dan zegt Nicolas; alle dennie, hedde gai nou een fluisterbroek broek aan? Ik zie oewe lippen wel bewegen maar ik hoor ze niet!
![]()
Dat van dat verlof was voor jullie, ik wilde er nog bij zeggen dat ik dan niet meer 's ochtends kan kijken.
Strengste is toch wel Kelly.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]Maar bij de Pfaffs is niemand echt streng (qua straffen) en dit consequent volhouden.
Ja,dat had ik wel gezien,dat ie dat probeerde.En het eerstvolgende was dat ze in die buggy aankwamen.Heb ik de rest gemistquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:19 schreef Mani89 het volgende:
Ja Bruce probeerde zijn zusje van de slee af te meppen dus moesten ze in de buggy.
En in de buggy ging hij vrolijk verder...quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:19 schreef Mani89 het volgende:
Ja Bruce probeerde zijn zusje van de slee af te meppen dus moesten ze in de buggy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |