ah k, hij heeft altijd wel droge opmerkingen ja, hou ik wel vanquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Lindsey over Fay: kijk ze probeert te stappen
Dave: geef haar een bezem, dan doet ze nog es wat
Zodra er ook maar iemand even iets in het Engels zegt heb ik altijd een Amaranta momentjequote:Op woensdag 2 juni 2010 20:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gheghe, mijn relaas heeft dus indruk gemaakt.
maar zeg nou zelf, en slecht engels, en tekst die kant noch wal raak
Nee, het is een bestaand lied. Ik heb hem regelmatig in een kleuterklas voorbij horen komen toen ik nog werkte als invalster.quote:foto Op woensdag 2 juni 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zodra er ook maar iemand even iets in het Engels zegt heb ik altijd een Amaranta momentje![]()
Zou het typisch Belgisch zijn of is het een Pfaffertjes-remix?
Oh, ik hoop dat ik nog bij kan komen van het lachen als ik hem ooit ergens in de toekomst hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, het is een bestaand lied. Ik heb hem regelmatig in een kleuterklas voorbij horen komen toen ik nog werkte als invalster.
Ja, en toch vind ik haar 1 van de 'leukeren' (is dat goed Nederlands?). Ze is lekker zichzelf (chagerijnig dus). Ze doet me ook veel aan mezelf denken.....quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
Het maakt niet uit hoe oud de aflevering is, of hoe nieuw, Debby is Debby.
Zit je daar.... je kleine wordt 5 jaar en de hele reutemeut aan kleuters zit uitgestalt in de kring.quote:foto Op woensdag 2 juni 2010 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, ik hoop dat ik nog bij kan komen van het lachen als ik hem ooit ergens in de toekomst hoor
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zit je daar.... je kleine wordt 5 jaar en de hele reutemeut aan kleuters zit uitgestalt in de kring.
De juf zet in en alle kleuters zingen uit volle borst:
heppie burtey toe joe, in de wei staat een koe.
Ineens, een dreun achter in de de klas. Mama pisces is op de grond gevallen van het lachen. Hilarisch!!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zit je daar.... je kleine wordt 5 jaar en de hele reutemeut aan kleuters zit uitgestalt in de kring.
De juf zet in en alle kleuters zingen uit volle borst:
heppie burtey toe joe, in de wei staat een koe.
Ineens, een dreun achter in de de klas. Mama pisces is op de grond gevallen van het lachen. Hilarisch!!
Moeten we medelijden met je partner hebben of heb je ook zo'n eikel ala Nicolas in huis rondlopen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:42 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Ja, en toch vind ik haar 1 van de 'leukeren' (is dat goed Nederlands?). Ze is lekker zichzelf (chagerijnig dus). Ze doet me ook veel aan mezelf denken.....
de kikkertjes de kikkertjes??quote:foto Op woensdag 2 juni 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had vanochtend al een gilmoment toen een begeleidster "oehhhhh kwakwakwak" "oehhhhhhh kwakwakwak" zongInclusief mimiek en geknepen armpjes
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:47 schreef amaranta het volgende:
Happy Birthday to you.
Happy Birthday to you.
Happy Birthday dear pannenkoeken
Happy birthday to you
quote:
Ik ben vrijgezel!!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moeten we medelijden met je partner hebben of heb je ook zo'n eikel ala Nicolas in huis rondlopen?
volgens mij is het.quote:foto Op woensdag 2 juni 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja
Ik heb braaf mee gedaan, maar ken hem nog niet helemaal. Aandoenlijk is het wel![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
volgens mij is het.
de kikkertjes de kikkertjes
zijn aardig om te zien
de kikkertjes de kikkertjes
ze kwaken bovendien
koewakwakwak koewakwakwak
keowakwakwakwakwakwak
koewakwakwak koewakwakwak
koewakwakwakwakwakwak
Zo'n ziekenhuiskaart/ziekenfondskaart heet in België toch sis kaart? Dan kan ik me JM's verwarring wel voorstellen. Maar waarom hij nu juist sim-kaart onthoud al niet-zo-technisch-aangelegd zijndequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:51 schreef Refurb het volgende:
Wat een technische mensen.
Carmen: "Jean, hebt ge de kaart?"
Jean-Marie: "De sim kaart?"
Carmen: "Nee, die is voor in de computer"
...
dit komt raar over als je het topic achterstevoren leestquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:47 schreef amaranta het volgende:
Happy Birthday to you.
Happy Birthday to you.
Happy Birthday dear pannenkoeken
Happy birthday to you
Ik moet zeggen dat ik sjaggie Debbie de laatste tijd toch iets meer ga waarderen dan dat ik dat in het begin deed. Nicolas is soms zo'n irritant mannetje daar zou ik ook chagerijnig van worden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:42 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Ja, en toch vind ik haar 1 van de 'leukeren' (is dat goed Nederlands?). Ze is lekker zichzelf (chagerijnig dus). Ze doet me ook veel aan mezelf denken.....
Koeienkwakquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In 't hoge gras, in 't lage gras
daar springen zij in 't rond
In 't hoge gras , in 't lage gras
daar springen zij in ’t rond
Dit stukje kwam er ook nog bij geloof ik... maar écht, elke keer zodra de "KOE" in gezet wordt van koekwak dan heb ik het niet meer![]()
Oke we gaan iets offtopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop