quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
En die sleep? Denk dat Lady-Di zich omdraait in haar graf. Meters, meters.
of trouwt ze in jeans?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat ze ieg kauwgom kauwt tijdens de plechtigheid
Ze trouwt natuurlijk voor de kerk. Dus champagne ipv wijnwater.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat ze ieg kauwgom kauwt tijdens de plechtigheid
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze trouwt natuurlijk voor de kerk. Dus champagne ipv wijnwater.
En als de pastoor de hosties uitrijkt, gaat ze zitten kauwen.
Dat de rest met zonnebrillen in de kerk zit staat buiten kijf.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kerk, sorry maar ik zie meteen weer die meters kant en Gucci brillen voor me, dat zal bij een bruiloft ook niet anders zijn
Zou Nicolas met een strak kontje zitten?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat de rest met zonnebrillen in de kerk zit staat buiten kijf.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou Nicolas met een strak kontje zitten?
Op diezelfde vrijdagavond wel Pfaffs om 23:30 uur op RTL7, geen idee of dat herhalingen van herhalingen zijn of wel het nieuwe seizoen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:03 schreef Cheja het volgende:
Iemand zei hier al dat morgen de laatste uitzending is.
In de nieuwe Veronicagids staat bij vrijdag 11 juni een rampenfillm van 20.30 tot 00.20 en verder geen Pfaffs. Morgen zal dus wel de laatste zijn.
Ja want ze moest ons Fayke nog in 10 lagen tule wikkelen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:08 schreef Anneloortje het volgende:
Ik vond het gisteren ook wel geweldig dat Carmen iedereen een uur te vroeg had uitgenodigd vor Faykes verjaardag.
En Lyndsy pissed.
Mooie t.v.
zus, bedoel jequote:Op donderdag 3 juni 2010 19:35 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja want ze moest ons Fayke nog in 10 lagen tule wikkelen.
Volgens mij ook. Je hoorde ook niks meer over die schouder van Carmen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:38 schreef themauster het volgende:
Was dit vanavond trouwens weer afl 1 van een ander seizoen dan gister want gister was het zomer en nu ineens herfst/winter?
ja, en op het einde deed ze dr armen wel heel vlot omhoogquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Je hoorde ook niks meer over die schouder van Carmen.
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:51 schreef oh-oh het volgende:
Dat gezus vind ik wel sweet![]()
Ik noem mijn enige teefje ook altijd zus
Yupsquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:04 schreef amaranta het volgende:
Maareh, tijdens het wk is er toch ook gewooon pfaffs he?
toch??
Kan je doorzetten..quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, ik baal er van dat mijn VrijdagavondPfaffmoment weg valt
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:41 schreef Refurb het volgende:
[..]
Kan je doorzetten..
http://www.bol.com/nl/p/dvd/pfaffs-de/1002004004560754/index.html
Nu in de aanbieding
Ik hem hem al in huisquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:41 schreef Refurb het volgende:
[..]
Kan je doorzetten..
http://www.bol.com/nl/p/dvd/pfaffs-de/1002004004560754/index.html
Nu in de aanbieding
Ik geloof niet dat morgen de laatste aflevering is, hoor. Van het nieuwe seizoen? Op VTM zijn ze ook nog bezig of bijna klaar met het seizoen, maar wij lopen een aantal afleveringen achter, dus volgens mij kunnen we nog een paar weken vooruit hoor!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, ik baal er van dat mijn VrijdagavondPfaffmoment weg valt
Ik kom wel kersentaart bij je eten hoor. Neem ik een zak vol grapjes mee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee zeg
En dan mis je het geleuter hierna, das altijd de kers op de taart
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kom wel kersentaart bij je eten hoor. Neem ik een zak vol grapjes mee.
Op RTL7 zenden ze komende vrijdagavond ook ineens Pfaffs uit om 23:30 uur...misschien dat ze daar verder gaan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:24 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat morgen de laatste aflevering is, hoor. Van het nieuwe seizoen? Op VTM zijn ze ook nog bezig of bijna klaar met het seizoen, maar wij lopen een aantal afleveringen achter, dus volgens mij kunnen we nog een paar weken vooruit hoor!
Ja, ik zie het nu ook in mijn tv krant staan! We hebben in ieder geval nog een paar nieuwe afleveringen tegoed, dus ben benieuwd!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Op RTL7 zenden ze komende vrijdagavond ook ineens Pfaffs uit om 23:30 uur...misschien dat ze daar verder gaan?
Elke doordeweekse dag trouwens vanaf aankomende donderdag en ik heb in de schemas gekeken bij RTL en daar gaat dat in Juli nog door. Ik gok een herhaling van de uitzending van 19.50 maar kan fout zitten natuurlijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Op RTL7 zenden ze komende vrijdagavond ook ineens Pfaffs uit om 23:30 uur...misschien dat ze daar verder gaan?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:47 schreef Anneloortje het volgende:
Mooie review bol.nl
Reviews (70)Samenvatting van klantenbeoordelingen & Lezen
BeoordelingGemiddelde beoordeling: 4,5 van de 5 Verdeling van beoordelingen (70)5 sterren 514 sterren 53 sterren 122 sterren 01 ster 2| Bekijk 70 reviews | Schrijf een review Pluspunten:Mooi gefilmd(1)
Reviews (70)Sorteren op: datum |beoordeling |top reviewer |behulpzaamheid
Algemeen waarderingscijfer:
4 van de 5 Het is een mooie dvd van de familie Pfaff over hun dagelijkse levenDatum: 16 maart 2010 | Door: caitlin
(lees al mijn beoordelingen)
Er kan geen verdere informatie over caitlin worden geladen.
| 30-39 jaar| ErmeloHet zijn mooie fragmenten van de sirie van de Pfaff's, Ze laten zien dat het ook gewone mensen zijn. Omdat hun vader een hele goede keeper was hebben ze daarom hierover een sirie gemaakt om te laten zien wat ze dagelijks doen en wat jean-marie nu nog allemaal doet. Hij zit niet stil is nog druk bezig met allerlei dingen en ook veel met inzamelen voor geld voor goede doelen.
De hele familie helpt altijd ook mee en zelfs alle schoonzonen helpen met met van alles.
Ondanks dat sommige een baan hebben helpen die ook nog mee met andere dingen best knap allemaal is soms ook best wel druk voor ze.
Het is een sirie die apselut moet zien en een mooie dvd.
vreselijk knap inderdaadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:47 schreef Anneloortje het volgende:
Ondanks dat sommige een baan hebben helpen die ook nog mee met andere dingen best knap allemaal is soms ook best wel druk voor ze.
Ik zag het ook staan... Daar ga ik dus niet op wachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |