nee, doopnamen zijn naar de peters en meters vernoemdquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, ze hadden gewoon alle jongens Jan Mario moeten noemen. Beetje traditie. Het verbaast me sowieso dat er geen vermeldingen zijn naar de ouders. Of die moeten inde doopnamen zitten, als ze die al hebben.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:37 schreef amaranta het volgende:
Heb nu wel trek in gefrituurde mozzarella ;')
Ah we zien waar jij je humor vandaan hebtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:38 schreef amaranta het volgende:
Mijn vader; tis net Dallas hè?
Ik ga dat straks dus maken.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:51 schreef lily het volgende:
ah, jullie zijn nu aan het kijken?
Ik zit op kantoor![]()
quote:
Kelly K trouwdatum S Samquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:37 schreef amaranta het volgende:
wat heeft kelly nu uiteindelijk laten graveren? Sam en dan nog een losse S.?
Ik snap die Losse extra toegevoegde waarde van de S en de K niet maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
![]()
Maar dan andersom: Sam S 15-12-1999 K Kelly
Misschien Shania en Kenjiquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:42 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik snap die Losse extra toegevoegde waarde van de S en de K niet maar dat zal wel aan mij liggen.
\quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:07 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
\
haha ik heb geen kinderen dus ik zag t verband romantiek en kinderen even niet.
(nog steeds niet trouwens)
Ze komen eruit voortquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:07 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
\
haha ik heb geen kinderen dus ik zag t verband romantiek en kinderen even niet.
(nog steeds niet trouwens)
Ja Carmen moest wenen toen ze haar ampje wat beweegde.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:50 schreef Refurb het volgende:
[..]
Sam had geen ochtendhumeur, althans niet opgemerkt omdat Kelly met haar hand onder de lakens aan zijn derde been zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |