Ik heb voor 60 euro de limited edition bij de FRSquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:06 schreef Snever het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar FRS gaan. Daar betaal je 65 euro
Bij Bart Smit 49,95
Die kon je bij de release ook voor die prijs halen mits je er vroeg bij was. Noob.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb voor 60 euro de limited edition bij de FRS
Ga ergens anders wijs doen
En dat zeg je nu, ik heb de normale versie gisteren gehaald voor 60 euro.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:09 schreef Snever het volgende:
[..]
Die kon je bij de release ook voor die prijs halen mits je er vroeg bij was. Noob.
Vang ze met je lassoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:47 schreef emo_punkt_gif het volgende:
spel speelt zich af in 1911, geen indianen dus.
WAT IK WEL KUT VIND, IS DAT ER ALLEMAAL NEGERS RONDLOPEN EN GEEN EEN SLAAF.
Echt meer dan de helft van de bevolking is neger.
Maar wel Cowboys.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:47 schreef emo_punkt_gif het volgende:
spel speelt zich af in 1911, geen indianen dus.
WAT IK WEL KUT VIND, IS DAT ER ALLEMAAL NEGERS RONDLOPEN EN GEEN EEN SLAAF.
Echt meer dan de helft van de bevolking is neger.
Doe ik altijd, trek ik ze van hun paard af en dan schreeuw ik tegen m'n tv KATOEN PLUKKEN ZUL JE! en dan sleep ik ze achter m'n paard aan op zoek naar een plantage maar die zitten er ook niet in dus dan gooi ik ze van een klif.quote:
Nee, die rode ring gevallen komen nu niet meer voor (bij de recente consoles) volgens mijn omdat er een nieuw moederbord (?) in zit...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is toch dat apparaat van Microsoft dat ieder moment zomaar van ellende uit elkaar kan vallen?
Waarschijnlijk niet, GTA IV MP was maar saai. Je kan beter gewoon bij Halo 3 blijven ofzo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
Is de online gedeelte trouwens de moeite waard, ik lees bij vele dat die zuigt en ik heb dan geen zin om moeite te doen om zoeen gold geval aan te schaffen.
Als je met een vaste posse speelt is het ontzettend gaaf.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
Is de online gedeelte trouwens de moeite waard, ik lees bij vele dat die zuigt en ik heb dan geen zin om moeite te doen om zoeen gold geval aan te schaffen.
Ik kan net naar Zwartwater, maar blijf nu gewoon rustig aan op dieren jagen en poep. Het is zonde om gelijk zo'n spel uit te spelon.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:16 schreef Pieter-utd het volgende:
RDR, moet nog maar 6 missies ofsowww ;-((
Ik pluk gewoon urenlang bloemetjesss, beter kun je der meer mee doen dan alleen verkopen, een mooie haarkrans van maken ofsoww :squote:Op woensdag 2 juni 2010 10:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kan net naar Zwartwater, maar blijf nu gewoon rustig aan op dieren jagen en poep. Het is zonde om gelijk zo'n spel uit te spelon.
elke keer als ik bloemetjes wil plukken duiken er opeens overal wolven op ;s kkbeestuh laat me gwoon bloemen plukken ofsow :Squote:Op woensdag 2 juni 2010 10:25 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik pluk gewoon urenlang bloemetjesss, beter kun je der meer mee doen dan alleen verkopen, een mooie haarkrans van maken ofsoww :s
Die dingen zijn eigenlijk wel irritant. Moet je helemaal omdraaien met je paard en afstappen ensow. Maarja moe hebbe hè.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:25 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik pluk gewoon urenlang bloemetjesss, beter kun je der meer mee doen dan alleen verkopen, een mooie haarkrans van maken ofsoww :s
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |