Naar mijn mening is het de 60 euro waard. Check de feedback van de mensen maar, vrijwel iedereen is er heel lyrisch over. Nou ja misschien ik wat minder maar goed.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:05 schreef Piktussendedeur het volgende:
Is dit spel 60 euro waard, of wachten tot hij 30 is.
Hier gaat het al fout. De xbox versie heeft betere beeldkwaliteit dan de PS3 faalhaasquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik koop een western spel voor de PS3
BOEIENDquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:54 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Hier gaat het al fout. De xbox versie heeft betere beeldkwaliteit dan de PS3 faalhaas![]()
Ik aan indianen maar als die er niet in zitten dan hoef ik het niet te spelenquote:
Toen hoefden ze nog niet op zwemles.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:36 schreef ukga het volgende:
wat ook kut is, dat als je met een paard het water in gaat, je verzuiptsinds wanneer kunnen paarden neit zwemmen?
Quote omdat kankergoeiepostquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Toen hoefden ze nog niet op zwemles.![]()
![]()
LOLLERKANKERGOEIEPOST MAAK IK TOCH ALTIJT
WF!!! BAAS!!!! NOESSS HAHAHAHAHHAHUIHIHI LOLZORS!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
![]()
HAHAHAH WTF KANKER-OMIN-LAUWE FAT2 BR[EEK JIJ M[ET ONSquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
![]()
Alsof die multiplayer wat voorsteldquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen die denken dat RDR geen multiplayer heeft![]()
![]()
![]()
Je moet ook niet naar FRS gaan. Daar betaal je 65 euroquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:31 schreef Fortitude het volgende:
Is dit spel overal uitverkocht? Zag hem gisteren niet liggen in de FRS.
Mensen die niet weten.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:01 schreef Confetti het volgende:
[..]
Alsof die multiplayer wat voorsteld![]()
!
Free Roam is een veredelde free-for-all.
Naja dat was meer toeval omdat ik even een paar minuten moest doden. Ik zal maandag is kijken of ik hem daar kan halen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:06 schreef Snever het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar FRS gaan. Daar betaal je 65 euro
Bij Bart Smit 49,95
Wel een paarden piemel vol in beeldquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:49 schreef RickoKun het volgende:
Er komen ook geeneens naakte 16 jarige chicks in voor, kut spel.
Neequote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:55 schreef voederbietel het volgende:
Hebben jullie ook wel eens gehad dat je ingehaald werd door iemand met een bloed gang, die stopte, van zn paard af sprong en de eerste de beste steen die 'ie tegen kwam onder pieste?
LULZ deze post was kanker strak.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
![]()
Ik heb voor 60 euro de limited edition bij de FRSquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:06 schreef Snever het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar FRS gaan. Daar betaal je 65 euro
Bij Bart Smit 49,95
Die kon je bij de release ook voor die prijs halen mits je er vroeg bij was. Noob.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb voor 60 euro de limited edition bij de FRS
Ga ergens anders wijs doen
En dat zeg je nu, ik heb de normale versie gisteren gehaald voor 60 euro.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:09 schreef Snever het volgende:
[..]
Die kon je bij de release ook voor die prijs halen mits je er vroeg bij was. Noob.
Vang ze met je lassoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:47 schreef emo_punkt_gif het volgende:
spel speelt zich af in 1911, geen indianen dus.
WAT IK WEL KUT VIND, IS DAT ER ALLEMAAL NEGERS RONDLOPEN EN GEEN EEN SLAAF.
Echt meer dan de helft van de bevolking is neger.
Maar wel Cowboys.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:47 schreef emo_punkt_gif het volgende:
spel speelt zich af in 1911, geen indianen dus.
WAT IK WEL KUT VIND, IS DAT ER ALLEMAAL NEGERS RONDLOPEN EN GEEN EEN SLAAF.
Echt meer dan de helft van de bevolking is neger.
Doe ik altijd, trek ik ze van hun paard af en dan schreeuw ik tegen m'n tv KATOEN PLUKKEN ZUL JE! en dan sleep ik ze achter m'n paard aan op zoek naar een plantage maar die zitten er ook niet in dus dan gooi ik ze van een klif.quote:
Nee, die rode ring gevallen komen nu niet meer voor (bij de recente consoles) volgens mijn omdat er een nieuw moederbord (?) in zit...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is toch dat apparaat van Microsoft dat ieder moment zomaar van ellende uit elkaar kan vallen?
Waarschijnlijk niet, GTA IV MP was maar saai. Je kan beter gewoon bij Halo 3 blijven ofzo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
Is de online gedeelte trouwens de moeite waard, ik lees bij vele dat die zuigt en ik heb dan geen zin om moeite te doen om zoeen gold geval aan te schaffen.
Als je met een vaste posse speelt is het ontzettend gaaf.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
Is de online gedeelte trouwens de moeite waard, ik lees bij vele dat die zuigt en ik heb dan geen zin om moeite te doen om zoeen gold geval aan te schaffen.
Ik kan net naar Zwartwater, maar blijf nu gewoon rustig aan op dieren jagen en poep. Het is zonde om gelijk zo'n spel uit te spelon.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:16 schreef Pieter-utd het volgende:
RDR, moet nog maar 6 missies ofsowww ;-((
Ik pluk gewoon urenlang bloemetjesss, beter kun je der meer mee doen dan alleen verkopen, een mooie haarkrans van maken ofsoww :squote:Op woensdag 2 juni 2010 10:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kan net naar Zwartwater, maar blijf nu gewoon rustig aan op dieren jagen en poep. Het is zonde om gelijk zo'n spel uit te spelon.
elke keer als ik bloemetjes wil plukken duiken er opeens overal wolven op ;s kkbeestuh laat me gwoon bloemen plukken ofsow :Squote:Op woensdag 2 juni 2010 10:25 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik pluk gewoon urenlang bloemetjesss, beter kun je der meer mee doen dan alleen verkopen, een mooie haarkrans van maken ofsoww :s
Die dingen zijn eigenlijk wel irritant. Moet je helemaal omdraaien met je paard en afstappen ensow. Maarja moe hebbe hè.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:25 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik pluk gewoon urenlang bloemetjesss, beter kun je der meer mee doen dan alleen verkopen, een mooie haarkrans van maken ofsoww :s
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |