quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:49 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Ja ik kijk wel alle filmpjes enzo, misschien zit ik nog te vroeg in het spel, laten we het hopen
edit:Ja, dan zit je op 25% van het verhaal denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is nog vrij in het begin toch?
Ja inderdaad dat had ik ook ja, hij probeert stoer te doen, maar hij laat over zich heenlopen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het wel ergerlijk dat John Marston zo met zich laat spelen en zich zo laat gebruiken.
Hij lost echt steeds iedereens problemen op, maar ze blijven allemaal steeds maar uitstellen van het helpen voor hem.
Of een 360, daar is ie ook op namelijkquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:54 schreef Garisson72 het volgende:
Ziet er wel heel vet uit allemaal! Het wordt tijd dat ik ook zo'n PS3 aanschaf.
Dat is toch dat apparaat van Microsoft dat ieder moment zomaar van ellende uit elkaar kan vallen?quote:
BURRRRRRRRRRRRN!!!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is toch dat apparaat van Microsoft dat ieder moment zomaar van ellende uit elkaar kan vallen?
Ja, maar ik heb nu wel een soort van spijt dat ik geen 360 heb gehaald.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is toch dat apparaat van Microsoft dat ieder moment zomaar van ellende uit elkaar kan vallen?
Anders had je zes spellen gehad waar de 360 alleen maar met zijn Red Ring of Death naar zou kunnen kijken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja, maar ik heb nu wel een soort van spijt dat ik geen 360 heb gehaald.
Ik heb nu al iets van 6 spellen gekocht van 60 euro per stuk!
Je zal ook spijt krijgen wanneer dat kankerding weer stuk gaatquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nu wel een soort van spijt dat ik geen 360 heb gehaald.
Ik heb nu al iets van 6 spellen gekocht van 60 euro per stuk!
Als je een oude hebt wel ja, bij de nieuwere versies is het verholpenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
53,50 op gcshop.nl.. Dus bij de freerecordshop ws 65 jaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:35 schreef SeeNoEvil het volgende:
zal zeker wel weer 65 euro kosten, verdikkeme. Ik denk dat ik me toch weer ga laten verleiden om het spel te kopen, ziet er echt super gaaf uit
Zhgaming.nl onder de 50 incl verzendkostenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:42 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
53,50 op gcshop.nl.. Dus bij de freerecordshop ws 65 ja
Daar ga je al.. Echt ongelofelijk dat mensen nog steeds games kopen in 'stenen' winkelsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:47 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Zhgaming.nl onder de 50 incl verzendkosten
Ik zit nu ook in Mexico, maar ik vind het er juist toffer. Keihard koelen in mijn poncho.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat stuk vond ik kut, vooral omdat iedereen steeds Spaans sprak en ik ook nergens icoontjes had voor de winkeltjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |