Ja hat ik oowk aan ut begin :s ;s ;s maar je kan ze tog iet zomaar doodsgiete, ze hebbe nix verkeert gedaan ;squote:Op woensdag 2 juni 2010 10:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
elke keer als ik bloemetjes wil plukken duiken er opeens overal wolven op ;s kkbeestuh laat me gwoon bloemen plukken ofsow :S
iddpsies ik meost ook op konijntjes jagen zo maar d8 whejoww dat ga ik tog niet doe n :S die beeste zijn keilief ik wil gwoon pardrijden wrm kan het spel daar niet aleen over gaan gwoon met een manage ensow en dat je de paarde moet wassen veel luekerquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:28 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja hat ik oowk aan ut begin :s ;s ;s maar je kan ze tog iet zomaar doodsgiete, ze hebbe nix verkeert gedaan ;s
1911?quote:
k prbeerde alle diere te fangen met me lazzo en se dan op een vielige plek los t elate, mr de bere werkde niet meej :squote:Op woensdag 2 juni 2010 10:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
iddpsies ik meost ook op konijntjes jagen zo maar d8 whejoww dat ga ik tog niet doe n :S die beeste zijn keilief ik wil gwoon pardrijden wrm kan het spel daar niet aleen over gaan gwoon met een manage ensow en dat je de paarde moet wassen veel lueker
Ik vind de PS3 controllers juist fijner dan de Xbox controllers.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:05 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, GTA IV MP was maar saai. Je kan beter gewoon bij Halo 3 blijven ofzo.
En heel die PS3 vs Xbox 360 discussie is snel over:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
D-pad op de natuurlijk positie onder je linker duim.![]()
De analoge sticks überhaupt.![]()
Lamme lullen daar bij Sony.
sommigen misies sgiet ik steets peron geluk paarden dood terwijl ik aleen de bandieten meot hebben :s heb de misei glijk over de nieuw gdaan maar kom nu niet verder omdatik steets weer paarden doodsgiet kut rockstar heeft het weer verneukt mAAK EEN EENS GEOD SPEL is het zo lastig om paarde niet dood te kunnen laten gaan ofsow :squote:Op woensdag 2 juni 2010 10:35 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
k prbeerde alle diere te fangen met me lazzo en se dan op een vielige plek los t elate, mr de bere werkde niet meej :s
Vint het zoweizo stom dst je niet kan ondrhandele met de boeve, wrom aleen sgiete? ;squote:Op woensdag 2 juni 2010 10:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
sommigen misies sgiet ik steets peron geluk paarden dood terwijl ik aleen de bandieten meot hebben :s heb de misei glijk over de nieuw gdaan maar kom nu niet verder omdatik steets weer paarden doodsgiet kut rockstar heeft het weer verneukt mAAK EEN EENS GEOD SPEL is het zo lastig om paarde niet dood te kunnen laten gaan ofsow :s
idd totaal niet realistisch in eht egte leven kan je tog ook zeggen van hey stop ermee in plaats van glijk geweld ik kocht dit spel voor de lueken paarden niet voor de geweltsquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:46 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Vint het zoweizo stom dst je niet kan ondrhandele met de boeve, wrom aleen sgiete? ;s
Ik wilde me Bonny gwoon een lueke paarderench beginne, mr da kan dus niet :s lewker veel vryheit in ut spel, NIET1! ;squote:Op woensdag 2 juni 2010 10:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
idd totaal niet realistisch in eht egte leven kan je tog ook zeggen van hey stop ermee in plaats van glijk geweld ik kocht dit spel voor de lueken paarden niet voor de gewelts
iddpsies op een bevegen moment horo je helemaal nisk meeer vnan die bonnie en kan je niks meer met haar doen :s wtf hoezo daar ging het spel tog om niet om al die kutmises erom heen ;SS!quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:52 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik wilde me Bonny gwoon een lueke paarderench beginne, mr da kan dus niet :s lewker veel vryheit in ut spel, NIET1! ;s
Heb gistre egt urenlang rondgreje om haar te vinde. Vroeg het nog aan allemaal mense, mr niemant reageerdt op me :s egt superrstom ;'((((quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
iddpsies op een bevegen moment horo je helemaal nisk meeer vnan die bonnie en kan je niks meer met haar doen :s wtf hoezo daar ging het spel tog om niet om al die kutmises erom heen ;SS!
ja op de boerdenrei is ze er ook niet ;s maa haar huis wel vreemd saai kutspel zonder bonny ;squote:Op woensdag 2 juni 2010 11:05 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Heb gistre egt urenlang rondgreje om haar te vinde. Vroeg het nog aan allemaal mense, mr niemant reageerdt op me :s egt superrstom ;'((((
Dit komt waarschijnlijk hard aan, maar ik vertel je liever de waarheid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Controller kan je sowieso al niet serieus nemen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:05 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, GTA IV MP was maar saai. Je kan beter gewoon bij Halo 3 blijven ofzo.
En heel die PS3 vs Xbox 360 discussie is snel over:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
D-pad op de natuurlijk positie onder je linker duim.![]()
De analoge sticks überhaupt.![]()
Lamme lullen daar bij Sony.
Voor beat 'em ups misschien.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Controller kan je sowieso al niet serieus nemen.De analoge sticks zijn gewoon te onhandig en ielig.
Red Dead Slumdog Millionairequote:Op woensdag 2 juni 2010 11:26 schreef Ensaf het volgende:
Spel speelt zich af in de VS, niet in India.
Wat verwacht TS? Een pappadumkraampje?
Smoelwerk dicht. Molyneux heeft wel B&W2 bedachtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Peter Molyneux. Die vent heeft meer praatjes dan heel de epenis van FOK!.
En Failble 2quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Smoelwerk dicht. Molyneux heeft wel B&W2 bedacht
Nee, Red Dot Redemptionquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:53 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee, Red Dot Redemption
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
en wat een sof was dat zegquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Smoelwerk dicht. Molyneux heeft wel B&W2 bedacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |