quote:'Stadionverbod voor Sylvie van der Vaart'
De KNVB wil Sylvie van der Vaart-Meis een stadionverbod geven. Reden: de spelersvrouw is het gezicht van de Bavaria-voetbaljurk, terwijl de voetbalbond een groot sponsorcontract heeft met Heineken.
Als Sylvie de komende twee oefeninterlands tegen Ghana (in Rotterdam) en Hongarije (in Amsterdam) in Bavaria-outfit verschijnt, wil de KNVB haar uit het stadion weren.
Haar man Rafael reageerde als volgt: "Je moet wel een grote jongen zijn om Sylvie buiten het stadion te houden".
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:38 schreef Tahiti het volgende:
Nike is toch ook sponsor van de KNVB? Moeten alle spelers straks verplicht op Nike's spelen?
Achterlijke KNVBwas er vier jaar geleden ook al niet zoiets met bavaria?
Ik vermaak me die 2x 1:45 wel met haar.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]whehehe KNVB is lekker bezig. Mooie reactie ook van Rafael
Nee de enige mafkees ben jij....quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:46 schreef porsche1 het volgende:
Haar man Rafael reageerde als volgt: "Je moet wel een grote jongen zijn om Sylvie buiten het stadion te houden".
Stoer hoor, mafkees.
De reclame-oorlog tussen Bavaria en Heineken is nu al legendarisch. Gaaf om te zien.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:56 schreef Montov het volgende:
KNVB zorgt voor meer reclame voor Bavaria. Goed bezig.
inderdaadquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:56 schreef Montov het volgende:
KNVB zorgt voor meer reclame voor Bavaria. Goed bezig.
Ik vind het eigenlijk wel een gepaste reactie (van RvdV dus).quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:46 schreef porsche1 het volgende:
Stoer hoor, mafkees.
bavariapetje opquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:00 schreef CartWOman het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof ze zo op de tribune gaat zitten.Sukkels.
quote:Een medewerker van de KNVB zou zelfs de regiekamer van de NOS in zijn gestormd om zo te voorkomen dat de Bavaria-meiden nog langer uitgebreid in beeld kwamen. Bavaria blijft beweren alleen de oranje jurken geleverd te hebben. Intussen zouden er al 5000 jurkjes via internet zijn verkocht.
Dat heeft dan weer te maken met individuele contractenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:40 schreef Rekkie het volgende:
KNVB heeft een contract met Nike, gaan ze nu ook alle 'Adidas' spelende spelers weren?
Sylvie heeft toch ook een individueel contract?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:27 schreef Klapdeur het volgende:
[..]
Dat heeft dan weer te maken met individuele contracten
toen mocht je met de bavaria leeuwenhose het stadion niet inquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:38 schreef Tahiti het volgende:
Nike is toch ook sponsor van de KNVB? Moeten alle spelers straks verplicht op Nike's spelen?
Achterlijke KNVBwas er vier jaar geleden ook al niet zoiets met bavaria?
Vind ik toch een beetje een vervelende opmerking tegenover zijn oude vriend wesley...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:46 schreef porsche1 het volgende:
Kut Rafaelquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:00 schreef CartWOman het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof ze zo op de tribune gaat zitten.Sukkels.
Iedere wettelijke grondslag daarvoor ontbreekt, dus je bent goed stupide als je je te pakken hebt laten nemen daar.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toen mocht je met de bavaria leeuwenhose het stadion niet in
Tsja, ze spelen het slim.quote:
stadion is toch geen openbare ruimte ?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:02 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Iedere wettelijke grondslag daarvoor ontbreekt, dus je bent goed stupide als je je te pakken hebt laten nemen daar.
Maar de KNVB gaat wel vaker op stoelen zitten waar ze juridisch gezien niet thuishoort.
Dergelijke kledingvoorschriften zijn toch nooit houdbaar voor de rechter? Er is geen enkele reden een dergelijk kledingstuk specifiek te weigeren.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stadion is toch geen openbare ruimte ?
Nee, maar iemand die een kaart koopt kun je niet zomaar de toegang ontzeggen. Die heeft gewoon betaald en dient datgene te krijgen waarvoor hij/zij heeft betaald.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stadion is toch geen openbare ruimte ?
Zou je een KKK-pak mogen verbieden bij de wedstrijd Jong Suriname - Ivoorkust?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:35 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee, maar iemand die een kaart koopt kun je niet zomaar de toegang ontzeggen. Die heeft gewoon betaald en dient datgene te krijgen waarvoor hij/zij heeft betaald.
Kerels onder elkaar: is dit serieus bedoeld? Dan weet ik hoe ik moet reagerenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zou je een KKK-pak mogen verbieden bij de wedstrijd Jong Suriname - Ivoorkust?
Een stadion kan net als een benzinestation kledingeisen stellen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:55 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Kerels onder elkaar: is dit serieus bedoeld? Dan weet ik hoe ik moet reageren
In het kader van de veiligheid. Lijkt me duidelijk dat dit hier niet aan de orde is.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een stadion kan net als een benzinestation kledingeisen stellen.
Hier heb ik teveel hoofdpijn voor, sorryquote:Al vraag ik me af of ik met mijn Shell-petje op een BP-station kan binnenlopen en klagen dat de benzinepomp duizenden liters lekt.
Misschien zitten er wel fanatieke Heinekendrinkers in het vak.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
In het kader van de veiligheid. Lijkt me duidelijk dat dit hier niet aan de orde is.
Bavaria gedronken gister?quote:Hier heb ik teveel hoofdpijn voor, sorry
knvb en heineken spelen bavaria wel geweldig in de kaartquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:25 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dergelijke kledingvoorschriften zijn toch nooit houdbaar voor de rechter? Er is geen enkele reden een dergelijk kledingstuk specifiek te weigeren.
Ik vind het ook ronduit kinderachtig van de KNVB en heineken. Komop zeg, een beetje sportiviteit mag toch wel.
Dan moeten die heineken gasten eruit getrapt worden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Misschien zitten er wel fanatieke Heinekendrinkers in het vak.
[..]
Bavaria gedronken gister?
Mogelijk, maar je snapt wat ik bedoel toch?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Misschien zitten er wel fanatieke Heinekendrinkers in het vak.
Hertog-Jan, Heineken, prosecco, witte wijn en daarna is alles mogelijkquote:Bavaria gedronken gister?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:22 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Mogelijk, maar je snapt wat ik bedoel toch?
[..]
Hertog-Jan, Heineken, prosecco, witte wijn en daarna is alles mogelijk
Ik drink niet meer zo vaak (misschien eens in de maand, met uitzondering van de zomer) dus ik voel hem goed zitten op dagen als deze.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik snap je.
Bij mij wordt het vanavond feest. Bier en kaas.Maar heb nooit meer katers.
Wow ok. Dat ga ik tegemoet in/na 5 weken Soedan..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:27 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik drink niet meer zo vaak (misschien eens in de maand, met uitzondering van de zomer) dus ik voel hem goed zitten op dagen als deze.
Kaas lust ik niet
Klopt, past precies tussen het niveau van de voetballers ja; laag.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:02 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een gepaste reactie (van RvdV dus).
Wou het net gaan posten.quote:
WTF ga je doen in die uithoek als Soedan? Voor wat voor bedrijf werk je in hemelsnaam dat ze afhankelijk zijn van zulk soort klanten? Iets met chemicaliën?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wow ok. Dat ga ik tegemoet in/na 5 weken Soedan..![]()
Deze kaas lust ik zeker wel.
Maar dan wel buiten het stadion.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vermaak me die 2x 1:45 wel met haar.
Ohnoesquote:Op zondag 30 mei 2010 03:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Zal je net zien dat de KNVB er voor zorgt dat er constant een paar basketballers voor haar staan zodat ze niet in beeld komt
Tja Sylvie is al kaal dus dat kunnen wij wel vergeten als vergelding voor een Duitse aanvalquote:Op zondag 30 mei 2010 04:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ohnoes
En dan krijgen we oorlog met Duitsland
Zoals in m'n fobo staat:ik ben op zoek naar het zwarte goud...quote:Op zondag 30 mei 2010 02:31 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
WTF ga je doen in die uithoek als Soedan? Voor wat voor bedrijf werk je in hemelsnaam dat ze afhankelijk zijn van zulk soort klanten? Iets met chemicaliën?![]()
Ghehe, ach so..., stel mij wel iets van voor dat het een beetje een cowboyberoep isquote:Op zondag 30 mei 2010 11:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zoals in m'n fobo staat:ik ben op zoek naar het zwarte goud...
Is het ook wel een beetje, zeker in die landen.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:11 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ghehe, ach so..., stel mij wel iets van voor dat het een beetje een cowboyberoep isTrouwens, heb je chemische technologie gestudeerd voor zoiets?
P.S. staan een paar leuke vrouwen op jouw fobo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |