Je betaaldquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:52 schreef TwisterNederland het volgende:
TS weet eindelijk hoe de marketing truc werkt.
Je betaald alleen maar voor het merk dat erop staat.
Daarom winkelen intelligente mensen ook bij de aldi.
Aangezien het precies hetzelfde is, alleen andere merk voor de helft van de prijs (uitzonderingen buiten beschouwing)
Lays paprikaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:42 schreef Wing het volgende:
Croky Paprika
Lays Paprika![]()
Bij Croky moet je er alleen voor Bolognese en Sate zijn.
2 euro voor een bus chipsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:14 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
De enige echte bazenchips is nog altijd Pringles.
Wat is de overige 65% dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 03:10 schreef Winner_Taco het volgende:
Aardappelchips met 35% zonnebloemolie (equisun-olie, op basis van 100% zonnebloemolie).
de Aldi heeft 4 verschillende varianten op onze welbekende Winner Taco:quote:Op zaterdag 29 mei 2010 03:00 schreef Wing het volgende:
[..]
Woa! goed product als username![]()
Zijn ze nog ergens te koop?
Satequote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:42 schreef Wing het volgende:
Croky Paprika
Lays Paprika![]()
crispy chips:quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:17 schreef Skonk het volgende:
[..]
wat was de naam van voor Lays ookalweer?
Laysquote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:42 schreef Wing het volgende:
Croky Paprika
Lays Paprika![]()
Die is echt niet te vreten, nee.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:34 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ik heb net die nieuwe Lay's whiskyshit gehaald. Echt niet te vreten.
Lekker boeiend.quote:
Best wel triest ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:23 schreef Zelva het volgende:
Azijn.
Sowieso, 'artificially flavored'. Nee, het zout en de azijn zitten standaard al in de aardappel, nou goed.
Ik vind naturel nog altijd een van de lekkerstequote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:39 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Best wel triest ja.
Als er "Zout & Azijn" op zou staan zou geen hond het meer kopen.
Het lijkt me soberso weinig af te wijken van standaard naturel chips, behalve dat het misschien zuurder is ofzo...Eigenlijk is naturel chips eten op zich al armoeiig, met alle smaken die je tegenwoordig hebt...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |