Dat mensen dat zo verkopen! Heb je daar nog foto's van?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:11 schreef Folkker het volgende:
Ik had trouwens een keer een fotoboek op de rommelmarkt gevonden voor 50 eurocent, ik heb dit boek op marktplaats verkocht voor 150 euro.
Er waren leuke vergelijkingen, van tijdens de bezetting van de duitsers en de bevrijding door de amerikanen. Eerst zag je alle wegbewijzering in het Duits en exact dezelfde wegbewijzering was tijdens de bevrijding in het engels.
ook bommenwerpers en Duitse soldaten die terug gingen op de fiets naar duitsland waren op de foto's te zien.
Nee heb het fotoboek in een keer verkocht aan een voor mij onbekende bieder, ik bood het aan op marktplaats met de intentie dat het historische waarde bezat, unieke fotos van de tweede wereldoorlog en dat het in een museum over de tweede wereldoorlog thuishoort.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:13 schreef Dynd het volgende:
[..]
Dat mensen dat zo verkopen! Heb je daar nog foto's van?
Ik heb alleen nog een oude mail van marktplaats waar de advertentie in staatquote:Op zondag 30 mei 2010 00:13 schreef Dynd het volgende:
[..]
Dat mensen dat zo verkopen! Heb je daar nog foto's van?
quote:
Dus deze scherpe kleurenfoto is meer dan 100 jaar oud??quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Heel oude kleurenfoto's.
hier staan een paar hele oude kleuren fotos
[ afbeelding ]
de man links zal zo begin 1800 geboren zijn
Bosbeetle linkte die foto met de link naar het oorspronkelijke topic he.quote:Op maandag 31 mei 2010 02:08 schreef Folkker het volgende:
[..]
Dus deze scherpe kleurenfoto is meer dan 100 jaar oud??
Ik zou eerder zeggen 50 jaar oud.
Hoe oud is deze foto precies?
Die komt uit 1910 en is dus inderdaad precies 100 jaar oudquote:Op maandag 31 mei 2010 02:08 schreef Folkker het volgende:
[..]
Dus deze scherpe kleurenfoto is meer dan 100 jaar oud??
Ik zou eerder zeggen 50 jaar oud.
Hoe oud is deze foto precies?
Ahjaquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die komt uit 1910 en is dus inderdaad precies 100 jaar oud
http://www.loc.gov/exhibits/empire/work.html
A. P. Kalganov poses with his son and granddaughter for a portrait in the industrial town of Zlatoust in the Ural Mountain region of Russia. The son and granddaughter are employed at the Zlatoust Arms Plant--a major supplier of armaments to the Russian military since the early 1800s. Kalganov displays traditional Russian dress and beard styles, while the two younger generations have more Westernized, modern dress and hair styles.
Sergei Mikhailovich Prokudin-Gorskii.
Three Generations, 1910.
Digital color rendering.
Prints and Photographs Division
(LC-DIG-ppmsc-03952) (24)
Ik denk omdat je een foto niet kan veranderen, hij misschien niet eens op de foto wildequote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Wow, die man in de OP heeft gewoon de Franse Revolutie en Napoleons veroveringstocht door Europa meegemaakt. Intrigerende foto's. Jammer dat Napoleon trouwens iets te vroeg dood is gegaan. Ik zou wel een foto van hem gezien willen hebben.
Wow dit zijn echt mooie fotos!quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die komt uit 1910 en is dus inderdaad precies 100 jaar oud
http://www.loc.gov/exhibits/empire/work.html
A. P. Kalganov poses with his son and granddaughter for a portrait in the industrial town of Zlatoust in the Ural Mountain region of Russia. The son and granddaughter are employed at the Zlatoust Arms Plant--a major supplier of armaments to the Russian military since the early 1800s. Kalganov displays traditional Russian dress and beard styles, while the two younger generations have more Westernized, modern dress and hair styles.
Sergei Mikhailovich Prokudin-Gorskii.
Three Generations, 1910.
Digital color rendering.
Prints and Photographs Division
(LC-DIG-ppmsc-03952) (24)
Van de Duke of Wellington, de grote held van Waterloo, is er ook nog een foto.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:52 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
De hele serie van Roger Fenton gemaakt tijdens de Krim Oorlog is razend interessant maar dit moet wel 1 van de eerste foto's zijn van een legerstaf in actie. Aan de hoofden te zien allemaal personen geboren voor 1800 of net er na.
Ik dacht dat jij hier niet meer over zou reageren.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:18 schreef Burakius het volgende:
Hij is gewoon duidelijk aan het stangen. Ik laat het hoge woord er maar even uit.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:26 schreef DeParo het volgende:
Victor Hugo
[ afbeelding ]
Parijse Commune
[ afbeelding ]
Siege of Paris
[ afbeelding ]
Geert Adriaans Boomgaars (1788-1899] Laatste Veteraan Van Napoleon Russische Campagne
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |