I can haz yur ballz?quote:
vraag een slotjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Zodat je nog een keer zonder kloppen naar binnen kan lopen.
Limited acces is voldoende.quote:
Een ritje? EEN RITJE???quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je haar ook nog....
Ik geef het op.
*kleren aantrekt en het nog even een ritje doen gaat.
Jou wil ik helemaal, dat weet je toch.quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een ritje? EEN RITJE???
Op wie ga jij rijden?![]()
![]()
Dees natuurlijk, die was eerstes. Voordat een zekere moderator slotjes ging zetten die alleen geopperd waren MAAR NOG NIET AANGEVRAAGD.quote:
Dat wordt een wild nachtje.quote:
Dan zit ik alleen met Zwabber in de SC. Huuuuuu!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zit ik alleen met Zwabber in de SC. Huuuuuu!Ik was nog niet weg, nu wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik er met een uur niet weer ben mogen jullie de politie bellen.![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zit ik alleen met Zwabber in de SC. Huuuuuu!daar gaan m'n ballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Die had je nog niet gezien?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Die foto in de OP![]()
![]()
![]()
![]()
Nu echt slapen...tot morgen veul te vroeg![]()
Cat doet morgen een bekentenisquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Die foto in de OP![]()
![]()
![]()
![]()
Nu echt slapen...tot morgen veul te vroeg![]()
Is dat wel verstandig, met een moe hoofd?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:30 schreef Ml-etje het volgende:
heb echt enorme slaap en wilde net gewoon een mail sturen naar een bedrijf met een leuke vaca
Over een uur lig ik in bed denk ik.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was nog niet weg, nu wel.
Als ik er met een uur niet weer ben mogen jullie de politie bellen.
Vandaar dequote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is dat wel verstandig, met een moe hoofd?
[..]
Over een uur lig ik in bed denk ik.
iedereen is dood, eindequote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:38 schreef Cat22 het volgende:
Shiiiit! Ik neem Lost altijd op en had nu niet gezien dat de slotaflevering 2 keer zo lang was.Weet ik nog niet hoe het afloopt. Ik kijk nu naar knuffelende hoofdrolspelers die niet meer op het eiland zitten. Maar hoe of wat, geen idee.
Weinig keuze, het waren de laatste minuten van de laatste aflevering. En volgens mij begon het ook nog een uur later, heb ik een heel ander program opgenomen. Ach, ik kom er wel overheen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:41 schreef Ml-etje het volgende:
Dat wordt kiezen dan Cat![]()
Afkijken of slapen, ik ga het laatste doentruste vast!
Ah, thanks!quote:
Ik had gedisclaimerd!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:55 schreef JJH het volgende:
Ik heb geen politie gezien, ben verdorie 2,5 uur weggeweest.
Op jullie kan ik ook niet bouwen.
Green Dayquote:Pinkpop 2010 Ned 3
Festivalverslag
Hoogtepunten van de zaterdag. Met onder voorbehoud: Green Day, Moke, John Mayer, Trigger Finger, C-Mon & Kypski, Editors, Caro Emerald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |