I can haz yur ballz?quote:
vraag een slotjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Zodat je nog een keer zonder kloppen naar binnen kan lopen.
Limited acces is voldoende.quote:
Een ritje? EEN RITJE???quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je haar ook nog....
Ik geef het op.
*kleren aantrekt en het nog even een ritje doen gaat.
Jou wil ik helemaal, dat weet je toch.quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een ritje? EEN RITJE???
Op wie ga jij rijden?![]()
![]()
Dees natuurlijk, die was eerstes. Voordat een zekere moderator slotjes ging zetten die alleen geopperd waren MAAR NOG NIET AANGEVRAAGD.quote:
Dat wordt een wild nachtje.quote:
Dan zit ik alleen met Zwabber in de SC. Huuuuuu!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zit ik alleen met Zwabber in de SC. Huuuuuu!Ik was nog niet weg, nu wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik er met een uur niet weer ben mogen jullie de politie bellen.![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zit ik alleen met Zwabber in de SC. Huuuuuu!daar gaan m'n ballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Die had je nog niet gezien?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Die foto in de OP![]()
![]()
![]()
![]()
Nu echt slapen...tot morgen veul te vroeg![]()
Cat doet morgen een bekentenisquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Die foto in de OP![]()
![]()
![]()
![]()
Nu echt slapen...tot morgen veul te vroeg![]()
Is dat wel verstandig, met een moe hoofd?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:30 schreef Ml-etje het volgende:
heb echt enorme slaap en wilde net gewoon een mail sturen naar een bedrijf met een leuke vaca
Over een uur lig ik in bed denk ik.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was nog niet weg, nu wel.
Als ik er met een uur niet weer ben mogen jullie de politie bellen.
Vandaar dequote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is dat wel verstandig, met een moe hoofd?
[..]
Over een uur lig ik in bed denk ik.
iedereen is dood, eindequote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:38 schreef Cat22 het volgende:
Shiiiit! Ik neem Lost altijd op en had nu niet gezien dat de slotaflevering 2 keer zo lang was.Weet ik nog niet hoe het afloopt. Ik kijk nu naar knuffelende hoofdrolspelers die niet meer op het eiland zitten. Maar hoe of wat, geen idee.
Weinig keuze, het waren de laatste minuten van de laatste aflevering. En volgens mij begon het ook nog een uur later, heb ik een heel ander program opgenomen. Ach, ik kom er wel overheen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:41 schreef Ml-etje het volgende:
Dat wordt kiezen dan Cat![]()
Afkijken of slapen, ik ga het laatste doentruste vast!
Ah, thanks!quote:
Ik had gedisclaimerd!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:55 schreef JJH het volgende:
Ik heb geen politie gezien, ben verdorie 2,5 uur weggeweest.
Op jullie kan ik ook niet bouwen.
Green Dayquote:Pinkpop 2010 Ned 3
Festivalverslag
Hoogtepunten van de zaterdag. Met onder voorbehoud: Green Day, Moke, John Mayer, Trigger Finger, C-Mon & Kypski, Editors, Caro Emerald
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ouch dit is OOK nog op TV vanavond
[..]
Green Day![]()
Triggerfinger![]()
Editors![]()
Caro![]()
Alleen is het maar een uurtje ofzo, dus dat is van al die acts een paar nummers en van Green Day alleen de opening denk ik, want die sluiten af vanavond
Datum:quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
Mogguh everybody!
[..]
Heb je toevallig gezien hoe laat het ongeveer komt?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Datum:
29 mei 2010
Uitzendtijd:
21:35 - 22:30 uur
Maar denk dat het wel een beetje een deceptie word. Van alles een nummertje ofzo als ze al die artiesten én nog backstage materiaal en interviews in 1 uurtje proppen. Waar is de tijd dat ze gewoon sommige concerten live mochten uitzenden
Waar is de tijd dat op een van de publieke netten gewoon 90% van Pinkpop integraal werd uitgezonden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks![]()
En zo is het bijna elk jaar, veel knip en plakwerk. Soms mag je blij zijn als een nummer écht al vanaf begin tot eind komt
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar is de tijd dat op een van de publieke netten gewoon 90% van Pinkpop integraal werd uitgezonden.
Maar dat is dan weer niet Green Day live, want die spelen van 20:30 - 22:30quote:Datum:
29 mei 2010
Uitzendtijd:
23:05 - 00:40 uur
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
En de 3voor12 digitale kanalen zijn ook al weg, vroeger werd daar nog weleens wat uitgezonden. En Pinkpop zelf heeft helaas geen livestream, hebben veel andere festivals vaak wel.
Rock am Ring bijvoorbeeld, dat word via livestream uitgezonden én vrijwel alle grote namen later nog eens op Rockpalast op de WDR ofzo
quote:NEDERLAND 3
Onder de noemer 3 On Stage besteedt Nederland 3 & 3FM deze zomer weer veel aandacht aan het festivalseizoen. De 41ste editie van Pinkpop is het eerste festival dat in het kader van 3 On Stage op Nederland 3 is te zien en op 3FM is te horen. Voor het eerst zijn de speciale 3 On Stage-containers te vinden op Pinkpop. In deze containers komen verschillende bands een exclusief optreden geven voor maximaal 30 personen. Deze optredens worden opgenomen en zijn terug te zien en te horen bij de uitzendingen van NPS/ VPRO/ VARA op Nederland 3, 3FM, Cultura 24 en 3voor12.nl. Welke bands er wanneer komen spelen is en blijft een verrassing.
Zaterdag 29 mei: Pinkpop 2010: 21.35 – 22.20
NPS/ VARA/ VPRO op Nederland 3
Presentatie: Eric Corton, Giel Beelen & Michiel Veenstra
Met onder voorbehoud: Green Day, Moke, John Mayer, Trigger Finger, C-Mon & Kypski, Editors, Caro Emerald
Zaterdag 29 mei: 23.05 – 00.30
Met onder voorbehoud: Green Day, Biffy Clyro, Moke, Destine, Trigger Finger, John Mayer, Editors, Mando Diao en C-mon & Kypski
Zondag 30 mei: 19.00 – 19.50
Met onder voorbehoud: Mika, Kate Nash, Macca Bees, Slash, Jon Allen en DeWolff
Zondag 30 mei: 21.55 – 00.30
Met onder voorbehoud: Prodigy, Skunk Anansie, Gogol Bordello, Pink, Danko Jones, Yeasayer, Mika, Slash, Wolfmother, John Mayer, Florence and the Machine, Editors, Moke en Green Day
Maandag 31 mei: 23.10 – 23.55
Hoogtepunten Pinkpop 2010
Live is gewoon teveel luxequote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ze gaan nog verder![]()
[..]
Maar dat is dan weer niet Green Day live, want die spelen van 20:30 - 22:30
Cultura24, die heb ik wel geloof ikquote:PINKPOP 2010 LIVE!
=========================
Live verslag - aanvullend op de live-uitzendingen op Nederland 3 - van de 41ste editie vanaf het festivalterrein in Landgraaf, Limburg, verzorgd door VPRO’s 3VOOR12 i.s.m. Cultura24. Met sfeerverslagen, sessies en vooral veel, heel veel concerten. U mag - onder voorbehoud - optredens verwachten van: The Temper Trap, Moke met het Metropole Orkest, Mando Diao, Editors, John Mayer, The Maccabees, DeWolff, Jon Allen, Kate Nash, Danko Jones, General Fiasco, Skunk Anansie, Slash, Yeasayer, Mika, Florence + The Machine en Gogol Bordello. Meer hier
>>Te zien op Cultura24: zaterdag 29 en zondag 30 mei, vanaf 13u tot ongeveer 00u30
Ja goed dat je het zegt, ik zal het nog even in dat dilemma topic kwakken!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:29 schreef Greys het volgende:
Ga jij anders in ESF effe reclame zitten maken voor een ander programma vanavond
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:29 schreef Greys het volgende:
Ga jij anders in ESF effe reclame zitten maken voor een ander programma vanavond
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:33 schreef Greys het volgende:
Brigitte Kaandorp bij Carlo en Irene. Die heeft dat nummer 'Als ik het maar niet met Andries Knevel hoef te doen'. En nu zit ze aan Knevel uit te leggen waarom ze dat gezongen heeft. "Echt, er zijn mensen met wie ik het NOG minder zou willen doen".
quote:
Had je die nog nooit gezien? Hij is echt briljant, dat nummerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Ik heb een heel zwaar levuhhhaahhhhhhh"
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je die nog nooit gezien? Hij is echt briljant, dat nummer
Iedereen kent wel iemand die ECHT zo is namelijk
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:33 schreef Greys het volgende:
Brigitte Kaandorp bij Carlo en Irene. Die heeft dat nummer 'Als ik het maar niet met Andries Knevel hoef te doen'. En nu zit ze aan Knevel uit te leggen waarom ze dat gezongen heeft. "Echt, er zijn mensen met wie ik het NOG minder zou willen doen".
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ga jij anders in ESF effe reclame zitten maken voor een andere artiest
Mogguh, doerak!!quote:
Da's ándersquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ga jij anders in ESF effe reclame zitten maken voor een andere artiest
Ohja, met die verrassende wendingquote:
quote:
*gniffel*quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja preciesHeb hem gebookmarkt nadat jij hem gaf toen, voor de speciale momenten terugkijken
Die zijn we met mijn zangkoor aan het instuderen. En - zoals dat gaat- krijgen we de muziek, beginnen bij het begin totdat de eerste snellert doorbladerde tot het einde. Hilariteit!quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:49 schreef Cat22 het volgende:
We weten alleen niet wanneer we hem kunnen uitvoeren. Onze concerten zijn meestal (altijd) van iets serieuzere aard.
Mogguh, ouwe topicsluitert!quote:
\quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die zijn we met mijn zangkoor aan het instuderen. En - zoals dat gaat- krijgen we de muziek, beginnen bij het begin totdat de eerste snellert doorbladerde tot het einde. Hilariteit!![]()
We weten alleen niet wanneer we hem kunnen uitvoeren. Onze concerten zijn meestal (altijd) van iets serieuzere aard.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh, ouwe topicsluitert!![]()
[..]
\
Whehehe, da's altijd leuk, een verrassende wending.
Doe anders die van Knevel ook joh!
Ik zal de dirigente eens tippen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh, ouwe topicsluitert!![]()
[..]
\
Whehehe, da's altijd leuk, een verrassende wending.
Doe anders die van Knevel ook joh!
NIET!quote:
Kan jij echt niet lezen? wasquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh in dat geval heb ik ook nog wel wat verzoekjes, als je toch alles klakkeloos doet
Dan ben je dat nu weerquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan ben je dat nu weerBeetje baggeren in andermans forum, en dan nog praatjes achteraf
![]()
Prima, was toch al een kuttopic (zie mijn fipo), en dan Pinkpop gelul is niet erg ontopic in ESF nee, maar nu het zo kwam over wat de mogelijkheden wat te kijken plempte ik het er neer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:05 schreef Greys het volgende:
Ll, dat Tongtopic is dicht. Open er maar een topic over in MUZ
Is ook niet erg, had wel eerder dicht gekund idd.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Prima, was toch al een kuttopic (zie mijn fipo), en dan Pinkpop gelul is niet erg ontopic in ESF nee, maar nu het zo kwam over wat de mogelijkheden wat te kijken plempte ik het er neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |