. Echt helemaal los ga je alsof je leven er vanaf hangt
  . Echt helemaal los ga je alsof je leven er vanaf hangt   . Volkomen buiten adem laat je je nog even neuken en volspuiten, en dan vraag je die gast of ie het lekker vond, zegt ie: Mjah wel aardig, alleen voortaan graag meer spuug en minder tanden
 . Volkomen buiten adem laat je je nog even neuken en volspuiten, en dan vraag je die gast of ie het lekker vond, zegt ie: Mjah wel aardig, alleen voortaan graag meer spuug en minder tanden   . Vervolgens trekt ie zijn kleren aan, krabt aan zijn zak, laat een boer en gaat tv kijken
 . Vervolgens trekt ie zijn kleren aan, krabt aan zijn zak, laat een boer en gaat tv kijken   
  .
 .

en hoe weet jij hoe en haas pijpt jongeman ?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
TS pijpt als een haas !
Snel en met tanden !

Ik kreeg zelfs nog wat te drinken!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:04 schreef Nebelwerfer het volgende:
tekortkomingen hebben..
deze onderkennen..
en dan nog het vuile lef hebben te klagen terwijl je blij mag zijn dat je niet de straat opgeschopt bent

dan ben jij geen paard/haasquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:05 schreef electronique het volgende:
daar klaagt men bij mij niet over hoor

Kutquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:05 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
en hoe weet jij hoe en haas pijpt jongeman ?
 die opmerking was dus niet waterdicht
 die opmerking was dus niet waterdicht  

quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:05 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs nog wat te drinken!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

goed dat ik het zagquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kutdie opmerking was dus niet waterdicht

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |