Er rijden hier al een poos wagens rond met zo'n camera op het dak. Tevens zijn de ambulances hier uitgerust met 2 camera's aan elke zijkant, 1 op de voor- en 1 op de achterkant.quote:360-graden camera op het dak
Bronquote:Camera op politieauto
26-10-2009 - 16:09
Leidschendam-Voorburg - De politie krijgt een politiewagen die is uitgerust met camera's, die 24 uur per dag opnames maken. De politie Haaglanden gaat in totaal zes van deze auto’s in gebruik nemen.
De camera's zijn vooral bedoeld om geweld tegen agenten tegen te gaan. De beelden zijn rechtstreeks te zien in een monitorcentrale en worden 72 uur bewaard. De camera's zijn op het dak van de politieauto's gemonteerd en vandalismebestendig. Ze kunnen 360 graden in het rond draaien en in- en uitzoomen.
De politie verwacht dat er vooral een preventieve werking van zal uitgaan. De andere ‘camerawagens’ zijn toegewezen aan de bureaus Scheveningen, De Heemstraat, Pijnacker-Nootdorp, Westland en Delft.
Ik ben benieuwd.quote:Camera op politieauto
26-10-2009 - 16:09
Leidschendam-Voorburg - De politie krijgt een politiewagen die is uitgerust met camera's, die 24 uur per dag opnames maken. De politie Haaglanden gaat in totaal zes van deze auto’s in gebruik nemen.
De camera's zijn vooral bedoeld om geweld tegen agenten tegen te gaan. De beelden zijn rechtstreeks te zien in een monitorcentrale en worden 72 uur bewaard. De camera's zijn op het dak van de politieauto's gemonteerd en vandalismebestendig. Ze kunnen 360 graden in het rond draaien en in- en uitzoomen.
De politie verwacht dat er vooral een preventieve werking van zal uitgaan. De andere ‘camerawagens’ zijn toegewezen aan de bureaus Scheveningen, De Heemstraat, Pijnacker-Nootdorp, Westland en Delft.
Ik heb ze ook al rond zien rijden met die camera's en ze zien er inderdaad behoorlijk stevig uit.quote:
Alleen "henk en ingrid" klagen over de veiligheid. Tokkies dus.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:21 schreef Randvoorwaarde het volgende:
Eerst klagen over een onveilig Nederland, doen ze er wat aan, is het weer niet goed. Nouja, ik ben in ieder geval blij met dit soort verbeteringen.
Jonge fuk jou, met je klagen over een onveilig Nederland, als daar over geklaagd wordt is het gericht aan de politici die het onveilig hebben laten worden, het is niet de bedoeling dat dan de politie tot gestapo promoveert.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:21 schreef Randvoorwaarde het volgende:
Eerst klagen over een onveilig Nederland, doen ze er wat aan, is het weer niet goed. Nouja, ik ben in ieder geval blij met dit soort verbeteringen.
Door alle bezuinigingen kunnen instanties zoals politie en justitie hun werk niet meer goed doen. Dáár iets mee doen zou uitmaken voor het sociale klimaat hier.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:21 schreef Randvoorwaarde het volgende:
Wat is dan wel de bedoeling volgens jou?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:35 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jonge fuk jou, met je klagen over een onveilig Nederland, als daar over geklaagd wordt is het gericht aan de politici die het onveilig hebben laten worden, het is niet de bedoeling dat dan de politie tot gestapo promoveert.
Daar heb je als gewone burger geen last van.quote:Meldkamer kan auto's op afstand afsluiten, en sirene + zwaailichten aan-/uitzetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |