Dat zei je net al in je vorige post.quote:
Nou post dan een mooie vrouw en niet zo;n lelijke vrouw als van die fotoquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:57 schreef Pheno het volgende:
Voor de rest, ik ben nieuw op fok, ik weet niet eens hoe ik een topic moet openen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen mijn internet doet vaag, telkens uitvallen enzo
maar tot nu toe gaat het goed
Die kijken nog naar die lapo, om af te vragen wat er zo mooi aan die dame isquote:
Internet deed raarquote:
ik vind het ook niet zo'n mooie vrouwquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou post dan een mooie vrouw en niet zo;n lelijke vrouw als van die foto
(en ik ben serieus in deze)
Phenoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:00 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Internet deed raar![]()
Maar we zijn er weer!![]()
En wie komt er tekort dat ie hier plaatjes van naakte vrouwen moet gaan posten
Naakt?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:00 schreef Marlalala het volgende:
En wie komt er tekort dat ie hier plaatjes van naakte vrouwen moet gaan posten
Ik zocht op tetten.quote:
Ik ben hier mopquote:
Wat een toeval , ik ook.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:03 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik vond haar best ok hoor maar eh naakte vrouwen, ik zie ze iedere dag *yawns*
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik een tweede boodschap moest afleveren.
Of bedoelde jij dat ook? Noem jij dat chocola?
Hahaahahahahahahahahhaha nou nee ik bedoelde iets andersquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik een tweede boodschap moest afleveren.
Of bedoelde jij dat ook? Noem jij dat chocola?
Ik heb gelukkig niets te klagen met mijn vrouw. Al jaren gelukkig getrouwdquote:
Ik ook en ik heb zelfs de afstandbediening weer gevondenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
Zo ik heb alles, wijn, snacks, nu nog half 9 worden
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik ook en ik heb zelfs de afstandbediening weer gevonden
Ik vind haar leuker dan de vorigequote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik zoek op tetten krijg ik dit :
[ afbeelding ]
Oke dan begrijpen we elkaar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:06 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaahahahahahahahahhaha nou nee ik bedoelde iets anders
Tot morgen Bellaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oke dan begrijpen we elkaar.Nou dan ga ik nu, naar de feestje.
Heul geen zin in, maar het moet. Tot morgen.
![]()
Sterkte en zuip zequote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Zal ik doen alsof ik je moeder ben en je ziek meldenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoelde je afstandbediening eigenlijkquote:
Ja dat weet ik wel maar mijn blijdschap over de ab is al over. Nu dus weer blij om wijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoelde je afstandbediening eigenlijk![]()
Maar wijn wijn wijn is ook fijn
Tot morgenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Ik doe meequote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:10 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel maar mijn blijdschap over de ab is al over. Nu dus weer blij om wijn
Hahaha kun je haar niet naar boven sturenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:16 schreef Rauzer het volgende:
Wil mijn vrouw ineens Flikken gaan zien, want X Factor is 'toch niets meer aan'Mooi niet
!
Voor zover ik weet.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:16 schreef Rauzer het volgende:
Wil mijn vrouw ineens Flikken gaan zien, want X Factor is 'toch niets meer aan'Mooi niet
!
Ik dacht dat je het via de stream wilde gaan kijkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:16 schreef Rauzer het volgende:
!
mja dat is ook zo sneu ze moet de hele dag al boven zitten van mequote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:17 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha kun je haar niet naar boven sturen
doet die van upc het niet?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het via de stream wilde gaan kijken?
Je vrouw heeft gewonnen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:18 schreef Rauzer het volgende:
Zo, tuin gesproeid, koffie gezet, rrrrready!
Nou nog een stream
UPC is hier nog steeds dood.quote:
Dan maak je het straks maar weer goedquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
mja dat is ook zo sneu ze moet de hele dag al boven zitten van me!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:22 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil jullie daar gewoon niet missen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
vrouw btw? ik dacht eigenlijk dat je homo was![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
ja, ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
Zonder mij is het er even of waarschijnlijk meer gezelliger..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:22 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil jullie daar gewoon niet missen
Jawel 50 topics terug maakte iemand een opmerking daarover, geloof ik. Die heb ik blijkbaar serieus genomen hahahaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik weet ook niet waar ik dat vandaan haal
Dat gevoel heb ik bij mezelf ook.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zonder mij is het er even of waarschijnlijk meer gezelliger..
* Marlalala geeft Bos een schop naar de live chat. Hup, chatten jij!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zonder mij is het er even of waarschijnlijk meer gezelliger..
ja maar ik dacht het al langerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:24 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Jawel 50 topics terug maakte iemand een opmerking daarover, geloof ik. Die heb ik blijkbaar serieus genomen hahaha
Wie was dat danquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:24 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Jawel 50 topics terug maakte iemand een opmerking daarover, geloof ik. Die heb ik blijkbaar serieus genomen hahaha
Dat valt reuze mee kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:25 schreef Pheno het volgende:
Maar ik ben er ook twee weken uit, dus ik heb veel dingen gemist.
OOOOOOO MAI KOT!!!!!!!!!! zegt PatriQue89 ook altijdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:25 schreef Rauzer het volgende:
OOOOOOO MAI KOT!!!!!!!!!! Hoezo denken jullie dat![]()
![]()
!
God begrijpend lezen is ook moeilijk hequote:
Ja dat was de grapquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OOOOOOO MAI KOT!!!!!!!!!! zegt PatriQue89 ook altijd
Jullie nemen wel allemaal snel aan dat ik getrouwd zou zijnquote:Nee joh ik weet niet waarom ik dat dacht
Graagquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:27 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer hahaha en om nou alles door te spitten.....
Nee, sorry, Ik denk dat ik beter even naar buiten kan gaan. Ik hoor wel wie er door en zo is. Laat de TV wel aanstaan, waarschijnlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:25 schreef Marlalala het volgende:
[..]
* Marlalala geeft Bos een schop naar de live chat. Hup, chatten jij!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
God begrijpend lezen is ook moeilijk he. Hij dacht dat je van de verkeerde achterkant was
oooohquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
God begrijpend lezen is ook moeilijk he. Hij dacht dat je van de verkeerde kant was
Maar je bent zo'n enorme charmeur, ik geloofde het meteenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jullie nemen wel allemaal snel aan dat ik getrouwd zou zijn![]()
!
dat weet ik dat het een grap was.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja dat was de grap.
[..]
!
Ja, wat ben je nou? Getrouwd met een man, getrouwd met een vrouw. Je maakt me in de warquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja dat was de grap.
[..]
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |