Ik vind haar leuker dan de vorigequote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik zoek op tetten krijg ik dit :
[ afbeelding ]
Oke dan begrijpen we elkaar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:06 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaahahahahahahahahhaha nou nee ik bedoelde iets anders
Tot morgen Bellaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oke dan begrijpen we elkaar.Nou dan ga ik nu, naar de feestje.
Heul geen zin in, maar het moet. Tot morgen.
![]()
Sterkte en zuip zequote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Zal ik doen alsof ik je moeder ben en je ziek meldenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoelde je afstandbediening eigenlijkquote:
Ja dat weet ik wel maar mijn blijdschap over de ab is al over. Nu dus weer blij om wijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoelde je afstandbediening eigenlijk![]()
Maar wijn wijn wijn is ook fijn
Tot morgenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Ik doe meequote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:10 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel maar mijn blijdschap over de ab is al over. Nu dus weer blij om wijn
Hahaha kun je haar niet naar boven sturenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:16 schreef Rauzer het volgende:
Wil mijn vrouw ineens Flikken gaan zien, want X Factor is 'toch niets meer aan'Mooi niet
!
Voor zover ik weet.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:16 schreef Rauzer het volgende:
Wil mijn vrouw ineens Flikken gaan zien, want X Factor is 'toch niets meer aan'Mooi niet
!
Ik dacht dat je het via de stream wilde gaan kijkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:16 schreef Rauzer het volgende:
!
mja dat is ook zo sneu ze moet de hele dag al boven zitten van mequote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:17 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha kun je haar niet naar boven sturen
doet die van upc het niet?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het via de stream wilde gaan kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |