320049 Excel skills 02-jan-2007 7.0 T Y 0.0quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Studielast: 0 ECTS credits
Voor die tweede had ik een tien. Kreeg ik bij een voortgangsgesprek de vraag hoe ik dat had gedaan. Ja geen fouten maken
maar daar keeg je geen cijfer voorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Er was bij FEB toch ook iets als presentatie en schriftelijke vaardigheden? Dat was nog wel simpeler dan dat hele ICT gebeuren.
Dan doe je iets foutquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Godver wat had ik daar een hekel aan. Die gozer had het hertentamen op 2 januari gepland. Zat ik daar zo gaar als iets aan dat tentamen.
Dat vak met 0 ECTS credits bestond denk ik niet in mijn jaarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Studielast: 0 ECTS credits
Voor die tweede had ik een tien. Kreeg ik bij een voortgangsgesprek de vraag hoe ik dat had gedaan. Ja geen fouten maken
Winfried vond het nodig om allemaal begrippen te vragen. Ik dacht dat ik wel een beetje kon computeren dus zonder iets wel een voldoende eruit kon slepen. Helaas..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan doe je iets fout.
[..]
Dat vak met 0 ECTS credits bestond denk ik niet in mijn jaar.
Dat vak werd op freshman day gegeven, toen was jij er niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat vak met 0 ECTS credits bestond denk ik niet in mijn jaar.
Ik herinner me dat vak zonder begrippen, of iig, je kon ook al een voldoende halen met alleen het doe-gedeelte.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Winfried vond het nodig om allemaal begrippen te vragen. Ik dacht dat ik wel een beetje kon computeren dus zonder iets wel een voldoende eruit kon slepen. Helaas..
Dadelijk maar eens een tentamen maken met automatic. Ben benieuwd.
Bij ons moest je allemaal tekeningen maken en begrippen uitleggen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik herinner me dat vak zonder begrippen, of iig, je kon ook al een voldoende halen met alleen het doe-gedeelte.
Die man vond het niet leuk dat ik na één werkcollege zijn reader al had doorgewerkt. "Oja heb jij hem doorgelezen, wat is dan het verschil tussen een m-file en een mat-file?". En toen had hij me ook nog als afwezig opgeschreven omdat ik een kruisje ipv een handtekening gezet had.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Winfried vond het nodig om allemaal begrippen te vragen. Ik dacht dat ik wel een beetje kon computeren dus zonder iets wel een voldoende eruit kon slepen. Helaas..
Wij kregen het vak van twee student assistenten ofzo, en eentje was gruwelijk lekkerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:06 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Die man vond het niet leuk dat ik na één werkcollege zijn reader al had doorgewerkt. "Oja heb jij hem doorgelezen, wat is dan het verschil tussen een m-file en een mat-file?". En toen had hij me ook nog als afwezig opgeschreven omdat ik een kruisje ipv een handtekening gezet had.
en werkelijk:quote:Credits so far 78.0
Total credits for this phase 60.0
Credits needed -18.0
Credits so far 104.0
Total credits for this phase 120.0
Credits needed 16.0
Credits so far 180.0
Total credits for this phase 180.0
Credits needed 0.0
Credits so far 159.0
Total credits for this phase 180.0
Credits needed 21.0
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:19 schreef GlowMouse het volgende:
je moet gewoon doortellendat ding op de studiegids werkt toch brak.
[..]
en werkelijk:
aantal behaald: 451
verwacht/hoop dit studiejaar nog te halen: 33
binnenkort heb ik ook weer een kaart volquote:
HOAXquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:19 schreef GlowMouse het volgende:
je moet gewoon doortellendat ding op de studiegids werkt toch brak.
[..]
en werkelijk:
aantal behaald: 451
verwacht/hoop dit studiejaar nog te halen: 33
Op de studiegids staan nog niet alle wel behaalde studiepunten; in die 451 zit niks dubbel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:25 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
HOAX![]()
Voor die RM tellen een aantal van de gewone master-vakken ook mee in die 104 punten.
Sure?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Op de studiegids staan nog niet alle wel behaalde studiepunten; in die 451 zit niks dubbel.
Ja sure, ik tel zonder dat overzicht ernaast. En bij mij is eind juli ook alles klaar als 't goed gaatquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:36 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Sure?
Bij mij staan bij de RM een aantal van de vakken van de master er bij. En die tellen DAAR ook gewoon als studiepunten. Overigens is het voor mij nu slechts nog een thesis inleveren en vakantie vieren. Eind juli is alles afgerond.
Was vooral bij Excel nog.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:17 schreef GlowMouse het volgende:
Bij ons was hij er wel altijd. Hij nam voor mij zelfs een mooi boek mee over Matlab. En Matlab kan alles, dus niet zeuren
Ik wilde er vanafquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:24 schreef GlowMouse het volgende:
bij een studieschuld, als je hem tijdens je studie al kunt aflossen, is het toch slimmer om over dat geld rente te trekken ipv af te lossen?
Beter is mét antwoorden, maar meestal is zelfs zonder antwoorden al nuttig, merk ik.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel godverdomme. Zet die gozer van MTO-D allemaal oefententamens op internet, geeft hij de uitwerkingen niet! Wat heb ik hier nou weer aan?
Ik heb geen tijd om te leren en wil gewoon wat oefententamens erin knallen en dan een 6je scoren. Helaas is het lastig leren als ik de uitwerkingen niet heb..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:34 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Beter is mét antwoorden, maar meestal is zelfs zonder antwoorden al nuttig, merk ik.
De rente die je erover moet betalen is nog altijd hoger dan de rente die je erover kan trekken bij de bank.. tenzij je mss de 20k + rekening van de rabo hebt, maarja, waarom zou je dan lenen als je zoveel geld hebtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:24 schreef GlowMouse het volgende:
bij een studieschuld, als je hem tijdens je studie al kunt aflossen, is het toch slimmer om over dat geld rente te trekken ipv af te lossen?
Een oud klasgenoot van mij kreeg meer rente dan dat hij moest betalen, maar ik denk dat het tegenwoordig niet meer zoveel uit maakt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
De rente die je erover moet betalen is nog altijd hoger dan de rente die je erover kan trekken bij de bank.. tenzij je mss de 20k + rekening van de rabo hebt, maarja, waarom zou je dan lenen als je zoveel geld hebt.
Nouja, bij een normale spaarrekening krijg je nooit zoveel rente als dat je moet betalen, anders zou het voor iedereen voordeliger zijn om 3 jaar lang vol bij te lenen, rente erover te trekken en het daarna terug te betalen: dan zou iedereen er winst op maken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een oud klasgenoot van mij kreeg meer rente dan dat hij moest betalen, maar ik denk dat het tegenwoordig niet meer zoveel uit maakt.
Ik had overigens alleen maar een lening, omdat ik anders geen pensioen kreeg.
Ik denk dat de gemiddelde student niet genoeg discipline heeft daarvoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:37 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nouja, bij een normale spaarrekening krijg je nooit zoveel rente als dat je moet betalen, anders zou het voor iedereen voordeliger zijn om 3 jaar lang vol bij te lenen, rente erover te trekken en het daarna terug te betalen: dan zou iedereen er winst op maken.
Zit in het 1e van rechten op de UvT en vond dit topic een goede plek om even te klagen tegen mezelf over studieissuesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wie ben jij trouwens? Of loop ik weer achter dat ik je niet ken?
Dat magquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:17 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Ik ben 1e jaars rechten op de UvT en vond dit topic een goede plek om even te klagen tegen mezelf over studieissues
Voor klagen zit je hier wel goed. Veel meer doe ik ook niet echt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:17 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Zit in het 1e van rechten op de UvT en vond dit topic een goede plek om even te klagen tegen mezelf over studieissues
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:19 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Sjezus je reageert nog voordat ik m'n post goed-ge-edit-had. Dat overkomt me niet snel
Oh, ben benieuwd! Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:25 schreef Friek_ het volgende:
Van GlowMouse:
"Credits so far 78.0
Total credits for this phase 60.0
Credits needed -18.0"
Dat is pas zieke shit.![]()
M'n sollicitatiegesprek ging erg goed trouwens. Ik ben benieuwd naar de uitslag (volgt op 22 juni.
Spoor me nou niet aanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Voor klagen zit je hier wel goed. Veel meer doe ik ook niet echt.
Nee, we hebben het nog wel even over muziek gehad though.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:26 schreef GlowMouse het volgende:
heb je ze nog verteld over je passie voor Bach?
Ik zag je nog vandaag bij gebouw pquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, we hebben het nog wel even over muziek gehad though.
Goede vraag. Ik dacht dat we alleen ons BSA hadden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Als je in jaar 3 nog steeds niet al je eerstejaars vakken hebt, word je dan van de opleiding geknikkerd ofzo? In Nijmegen heb je maar 4 kansen voor een tentamen en anders moet je eraf (betreft 1ejaars vakken) en in Leiden is het zo dat als je aan het eind van je 2e jaar je P niet hebt, je mag vertrekken. Hebben wij ook zoiets?
eneneneneenn?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik zag je nog vandaag bij gebouw p
En waarvoor ik nog oppositie gevoerd heb. Wat weinig uithaalde, maar ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:25 schreef GlowMouse het volgende:
Wij hebben alleen het bsa, dat volgend jaar wel strenger wordt.
[..]
eneneneneenn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |