je wilt niks meer met dit topic te maken hebben?quote:
Economische waren ze toch aan het aanpassen of was dat dit jaar?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
aaaw ;/
[..]
volgens mij zijn ze die master aan het aanpassen voor over een jaar (weet ik niet zeker maar dacht ik gehoord te hebben) dat zou dus nog wel eens interessant kunnen zijn om erna te doen dan
volgens mij is dat komend jaar al aangepastquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:48 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Economische waren ze toch aan het aanpassen of was dat dit jaar?Was het nog gelukt met je hivs-filler-projectje btw
?
Ik las: illegale foto'squote:Op woensdag 2 juni 2010 09:54 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
volgens mij is dat komend jaar al aangepast
en die hyves draait nu maar ik ben volgens mij helemaal vergeten je de screenshot op te sturen
Heb iigalle fotos en namen weggeblurd!
ik kan niet typenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:28 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik las: illegale foto'sik denk huh?
Is goed joh, zal wel goed zijn
.
Kom!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:01 schreef Dr_Strangelove het volgende:
GlowMouse net gespot, maar hij had het erg druk, zo leek het.
Tof! En waarvoor dan precies?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:23 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek op jawel, de UvT!
Waarvoor?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:23 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek op jawel, de UvT!
Dat is ook zo bij student-assistenten. Een master-student verdient meer als iemand die in het tweede jaar van zijn bachelor zit.quote:
Als het je puur om het oog gaat, kun je gewoon op het potloodje klikken (in de blauwe balk van "my courses") en dan van het betreffende vak alles uitvinken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:11 schreef automatic_ het volgende:
Hoe kan je je nu unenrollen als er geen "unenroll" of "tool" knopje te vinden is op BB?
Dat zou ik dus NIET doen; tenzij de geruchten kloppen dat Vodafone en KPN ook iPhones willen gaan hosten..quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met T-Mobile is het de laatste tijd erg slecht inderdaad. Vodafone doet het nu gelukkig wat beter gelukkig.
Ik moet nog even op de nieuwe iPhone wachten en die dan maar aan gaan schaffen. Dan kan ik mijn oude Nokia eens gedag zeggen.
Oeh, dat vind ik een mooi gerucht!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:32 schreef Reintje het volgende:
[..]
Dat zou ik dus NIET doen; tenzij de geruchten kloppen dat Vodafone en KPN ook iPhones willen gaan hosten..
T-Mobile is niet voor niets zo negatief in het nieuws..
aan de docent vragenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:11 schreef automatic_ het volgende:
Hoe kan je je nu unenrollen als er geen "unenroll" of "tool" knopje te vinden is op BB?
IK HEB JOU GEZIEN!!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:31 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Als het je puur om het oog gaat, kun je gewoon op het potloodje klikken (in de blauwe balk van "my courses") en dan van het betreffende vak alles uitvinken.
Dat staat er ook achter in de vacaturequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:52 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Dat is ook zo bij student-assistenten. Een master-student verdient meer als iemand die in het tweede jaar van zijn bachelor zit.
Oh, dan wacht ik er nog maar eventjes meequote:
het is ontzettend onhandig dat docenten unenroll uit kunnen zettenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, dan wacht ik er nog maar eventjes mee
Naja, ik had mij 2x enrolled (1e jaars vak en bij de 2e jaars), maar bij de 2e jaars kan je je nog wel unenrollenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
het is ontzettend onhandig dat docenten unenroll uit kunnen zetten
Te lui om te lezenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat staat er ook achter in de vacatureMaar het is gewoon CAO-bepaald. Logisch ook wel.
Ken je het al?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, ik had mij 2x enrolled (1e jaars vak en bij de 2e jaars), maar bij de 2e jaars kan je je nog wel unenrollen
Ik denk dat hij gewoon iedereen aan het einde van het jaar eruit mikt
Vertelquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:52 schreef Complexiteit het volgende:
Een tentamen onderschatten is best wel dom merk ik nu
Ook net strafproces gehad? Ik ga alvast leren voor de her =)quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:52 schreef Complexiteit het volgende:
Een tentamen onderschatten is best wel dom merk ik nu
als dat een onderdeel was, had ik ik in ieder geval flink wat punten gescoordquote:
Ik dacht dat belastingrecht vet easy was, snapte het allemaal wel en leek me niet nodig veel te gaan leren. Toen ik de avond van tevoren eens een oefententamen erbij pakte bleef ik maar vloeken, dus dat viel zwaar tegen. Gevolg is avond vol met stress en haastig proberen dingen uit m'n hoofd te leren om dan om 7uur op te moeten staan vanwege vroege tijdstip tentamen.quote:
Dat vak heb ik ook lichtelijk onderschat. Wel het eerstejaars vak he. Laat de arresten maar zitten dacht ik. Nou great, ik kan voortaan toch beter even wat rechtsregels enzo uit 'm'n hoofd gaan leren ipv nieteens te weten waar arresten over gaan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:27 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ook net strafproces gehad? Ik ga alvast leren voor de her =)
Maar die is ook vet easy, vraag maar aan Dr_Strangelovequote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:43 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Ja, maar ik noem een vak gewoon in één woord, wat het ook is.
Dat is echt het meest simpele vak wat ik ooit op de uni heb gehad.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:43 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Ja, maar ik noem een vak gewoon in één woord, wat het ook is.
had je geen ERM?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is echt het meest simpele vak wat ik ooit op de uni heb gehad.
Nee, dat is dit vak al.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is echt het meest simpele vak wat ik ooit op de uni heb gehad.
Godver wat had ik daar een hekel aan. Die gozer had het hertentamen op 2 januari gepland. Zat ik daar zo gaar als iets aan dat tentamen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, dat is dit vak al.
http://mystudy.uvt.nl/it10.vakzicht?taal=n&pfac=FEB&vakcode=300017
En deze.
http://mystudy.uvt.nl/it10.vakzicht?taal=n&pfac=FEB&vakcode=320100
Studielast: 0 ECTS creditsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, dat is dit vak al.
http://mystudy.uvt.nl/it10.vakzicht?taal=n&pfac=FEB&vakcode=300017
En deze.
http://mystudy.uvt.nl/it10.vakzicht?taal=n&pfac=FEB&vakcode=320100
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |