Is ook een kwestie van leeftijd...Dus ik begon nu eenmaal vroeg ermee............... Ik werk ook heel mn leven al met pc-s.... Ja de techniek is geavanceerder geworden....Alleen vind ik het gehalte troep op internet jammergenoeg ook ......quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:14 schreef LiFePo4 het volgende:
Je doet wel zo ruig dat je zo vroeg bij het internet was, maar dat valt echt niet te merkenDe weg nu vinden is imo alleen maar makkelijker geworden, je kan ook veel meer dan vroeger.
Wel moet ik even melden: wie kent dat leuke internet deuntje aka inbel-verbinding nog?
Je typt een heel verhaal over internet, maar youtube typen is te lang?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:15 schreef dandybleu het volgende:
Ha sorry is luiheid : Dat scheelt weer een letter typen hee? okidoki sorry youtube bedoel ik ..
Ha ik ben dislectisch ( als ik het woord goed spel ) dus dan moet ik nadenken opeens of het youtube is of " yuotube "quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:20 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Je typt een heel verhaal over internet, maar youtube typen is te lang?
ja weet je internet is kinderlijk eenvoudig geworden : neem bijvoorbeeld youtube : iedere janzak met een mobiel en een camera erop die kan een filmpje erop gooien : bijvoorbeeld : ik heb vandaag zo een j**k aan mn snik**quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:32 schreef kevin33 het volgende:
Als de onderklasse internet links had laten liggen, dan had jouw zogenoemde upperclass geen internet gehad, Internet is geworden zoals het is doordat mensen van allerlei sociale klassen, hun ding hier op kunnen doen.
Hier hield ik zachtjes gniffelend op met lezen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:10 schreef dandybleu het volgende:
Ook is mijn bevinding : dat je ook bij datingsites
Oh, jij zoekt meer die "Aanschouw hoe mijn butler aan mijn penis krabt, om de jeuk te verlichten"-filmpjes?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:37 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ja weet je internet is kinderlijk eenvoudig geworden : neem bijvoorbeeld youtube : iedere janzak met een mobiel en een camera erop die kan een filmpje erop gooien : bijvoorbeeld : ik heb vandaag zo een j**k aan mn snik**
Ja das leuk voor hun maar ik zelf zit er niet zo op te wachten.....
Mijn ervaring is gewoon dat de zoektocht naar kwaliteit een stuk moeilijker is geworden tegenwoordig ...... Dat denk ik dan hee?
Om over de rest van de taalfouten van deze 'upperclasspersoon' maar te zwijgenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:13 schreef Boldface het volgende:
Ik vind het vooral vreemd dat iemand die al 14 jaar op internet zegt te zitten de naam "YouTube" niet correct schrijft.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:43 schreef Ad_rem het volgende:
Lees dit ff voor de grap:
http://www.techi.com/2010/05/13-components-that-defined-a-great-website-in-1998/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed
Geocitiesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:43 schreef Ad_rem het volgende:
http://www.techi.com/2010/05/13-components-that-defined-a-great-website-in-1998/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed
nee joh man ik haat voetbal liefhebbers niet ..... alleen ik voel me er niet thuis....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:53 schreef Sinnie het volgende:
Dus je bent een verstokte nerd die zich verheven voelt boven de 'onderklasse' en niet houdt van voetbal. Wat lul je nou man, heel Nederland is middenstand met een paar uitschieters naar boven en onder.
Ik zei dat je niet van voetbal houdt, haten is heel wat anders. Dan nog ging het over het begrip voetbal en niet specifiek de supporters.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:01 schreef dandybleu het volgende:
[..]
nee joh man ik haat voetbal liefhebbers niet ..... alleen ik voel me er niet thuis....
Dat is er al. Het heet (oa) google!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:10 schreef dandybleu het volgende:
ha nee man is gewoon een gat in de markt : een speciaal internet voor voetbal en een speciaal internet voor nerds die alleen maar met hun neus in de boeken zitten.,,,,,,
Gaan dyslectie en programmeren wel goed samen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:21 schreef dandybleu het volgende:
[..]
Ha ik ben dislectisch ( als ik het woord goed spel ) dus dan moet ik nadenken opeens of het youtube is of " yuotube "
Nee, vind jouw volk wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:10 schreef dandybleu het volgende:
ha nee man is gewoon een gat in de markt : een speciaal internet voor voetbal en een speciaal internet voor nerds die alleen maar met hun neus in de boeken zitten.,,,,,,
Internet is nooit voor de rijken geweest en ook in 1996 waren de chatboxen bezaaid met chattende tienermeisjes en andere arbeidskinderen. 'k Hoop dat je ontzettend zit te trollen want anders ben je me toch een sneu figuur..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:49 schreef dandybleu het volgende:
ha ha is wel grappig hoe je het zegt : maar ja inderdaad : toen internet nog voor de rijken was en voor de upperclass ( want je moest wel soort van slim zijn om iets met de pc te doen ) ja toen voelde ik me meer thuis..... ik heb niet zoveel met arbeiders nee
Ha sorry ha ha ik vroeg me af of iemand dat probleem herkend? Maar niet echt dus geloof ik .....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is er al. Het heet (oa) google!
Zoek naar waar je wezen wil, bewaar de zoekresultaten en je kan altijd vanuit die pagina verder.
Of nog mooier: startpagina.nlEen hele startpagina vol met alleen maar kunst en cultuur!
Knap dat je na al die jaren het internet nog steeds niet begrijpt.....
Wat lul je nou met je 'upper class' en een soort van slimquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:49 schreef dandybleu het volgende:
Oh, jij zoekt meer die "Aanschouw hoe mijn butler aan mijn penis krabt, om de jeuk te verlichten"-filmpjes.
ha ha is wel grappig hoe je het zegt : maar ja inderdaad : toen internet nog voor de rijken was en voor de upperclass ( want je moest wel soort van slim zijn om iets met de pc te doen ) ja toen voelde ik me meer thuis..... ik heb niet zoveel met arbeiders nee
Ik heb het over 1985.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:18 schreef mafkees01 het volgende:
Idd, "vroeger" toen ik 15 was (bijna 9 jaar geleden) ging ik altijd naar onze bedrijfszaak om op marktplaats te zoeken. Wij hadden toen zelf nog geen vast internet en dan reden we in de avond naar de zaak om scooters te kijken
Wat een tijd... Met dat inbellen enzo
Ik denk het niet... In 1996 was internet mogelijk nog kinderachtiger dan nu, met minstens zoveel meuk als nu.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Zou TS zich er van bewust zijn dat hele volksstammen al online waren voordat er internet providers bestonden?
Ja, dat quoten valt nog lang niet mee. Leuk dat je lekker vroeg op internet zat, maar jouw probleem is gewoon dat jij niet met je tijd bent meegegaan. De werking van een doodsimpel forum is blijkbaar al te lastig voor je om te doorgronden.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:49 schreef dandybleu het volgende:
Oh, jij zoekt meer die "Aanschouw hoe mijn butler aan mijn penis krabt, om de jeuk te verlichten"-filmpjes.
Wat ben jij een ontzettend zeikerige zuurpruimquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:37 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ja weet je internet is kinderlijk eenvoudig geworden : neem bijvoorbeeld youtube : iedere janzak met een mobiel en een camera erop die kan een filmpje erop gooien : bijvoorbeeld : ik heb vandaag zo een j**k aan mn snik**
Ja das leuk voor hun maar ik zelf zit er niet zo op te wachten.....
Mijn ervaring is gewoon dat de zoektocht naar kwaliteit een stuk moeilijker is geworden tegenwoordig ...... Dat denk ik dan hee?
Eens thoquote:( als ik mn filter op internet zo kan instellen dat ik bij google geen voetbal sites meer kan ontvangen dan zou ik er direct voor tekenen )
bs, pas na 2000 wordt internet als algemeen beschouwd. true story.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:33 schreef fs180 het volgende:
Hoax.
Als je in 96 geen pc had mankeerde je al iets.. cmon, even later had je al windows 98
[..]
Eens tho![]()
Leer lezen pauperquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
bs, pas na 2000 wordt internet als algemeen beschouwd. true story.
Via kazaa of die voorvanger een nummer downloaden, en halverwege pakte iemand de telefoon opquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:36 schreef stef040 het volgende:
Dat inbellen maakte altijd zo'n tering herrie, was in '98 dacht ik dat wij voor het eerst internet hadden.
Omdat je blijkbaar zelf moeite hebt:quote:
Ik heb me vroeger ook schuldig gemaakt aan best veel van die puntenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:43 schreef Ad_rem het volgende:
uhm ,nee. Ts heeft het over internet. Alleen jij hebt het over pc'squote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:39 schreef fs180 het volgende:
[..]
Omdat je blijkbaar zelf moeite hebt:
Ik heb het over pc's en windows
Ts heeft het over pc's
Jij hebt het over internet
Jij moet beter lezen
Ha ben ik het dus niet mee eens : kwa pixels waren ze wel minder : maar kwa inhoud hoger...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:47 schreef pisnicht het volgende:
. "Vroeger" waren er net zulke filmpjes als nu alleen dan slechter van kwaliteit.
Toch maar terug naar school?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
uhm ,nee. Ts heeft het over internet. Alleen jij hebt het over pc'sfalert
quote:ja toen hadden de arbeiders nog vaak geen pc thuis....
Nouja, 1995 is toch al 15 jaar geleden. Toen bestond de helft van de FOK! users nog niet eens.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt over internet geschiedenis praten als 'vroeger'.
Vroegâh, toen je youtube nog als utube schreef.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt over internet geschiedenis praten als 'vroeger'.
Vroegâh had je penpals-sites om nieuwe virtuele vrienden te maken, ipv hyves en cu2 enzo.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:48 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Vroegâh, toen je youtube nog als utube schreef.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:52 schreef Salvad0R het volgende:
In 1996 was ik 12 en zag ik voor het eerst hoe een Tsetjeense soldaat de strot werd doorgesneden door een Russische soldaat. Very nice.
mwoah... Men vindt ook dat vroeger de kwaliteit van TV-programma's beter was. Tuurlijk, als je maar één zender hebt, kijk je wat er wordt uitgezonden, hoe beroerd dat ook is. En dat nostalgische gevoel wordt makkelijk verward voor kwaliteit.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:50 schreef dandybleu het volgende:
[..]
Ha ben ik het dus niet mee eens : kwa pixels waren ze wel minder : maar kwa inhoud hoger...
astalavista.box.skquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Vroeger deed je alles met Lycos, en nog beter Altavista Dat was DE zoekmachine.
Google bestond niet eens.
in 1980 misschien, maar in 1996 zeker niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:49 schreef dandybleu het volgende:
want je moest wel soort van slim zijn om iets met de pc te doen
Weet niet waar je dat vandaan haalt maar een cd branden kost(te) voor een 1 speed minimaal een uur. 650MB: 150KB/s. Zo rond 1999/2000 waren ze meer gemeengoed en kon je cd's per pak van 10 voor 45,- kopen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:09 schreef Ad_rem het volgende:
Oh m'n pa haalde die cdr'sMaar toen wij een brander hadden (1997/98 denk ik?) waren cdr's zeker geen 20 piek meer!
"The average price of today's CD's however is up to $19.99. What the hell is this about? Higher costs? No. When I bought my first CD-R burner (used to make Data and Audio CD's) for my PC in 1996, it was about $1000. Blank CD-R's were about $20 per set of 10. It also took about an hour and a half to burn a complete CD, due to the speed of the drives (1x baby!). All of this stuff was consumer grade, off-the-shelf stuff, so it is common place and slow compared to what studios use. Prices today? I got a new CD-RW burner (ReadWrite) just last year for about $120. Blank CD-R's are about $.25 each; they can even be free if you get the right rebate deal. The burners are also about 16 times as fast as they original one I started with, so figure about 15-20 minutes per burn. The cost of burning a CD-R/RW for me, some shmoe off the street, is down about 95%, over all. Yet the price of audio CD's is up about 49.9%, and they were price gouging when they were at $15 years ago."
Punt!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:14 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Gaan dyslectie en programmeren wel goed samen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |