Als George terug isquote:
Opbokken roadtrippen doet ze met mijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:40 schreef flexoo het volgende:
[..]
trek je schoenen aan we gaan een roadtrip makenwaar naar toe?
* Huppelmuts vliegt mee de tuin inquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opbokken roadtrippen doet ze met mij
Daarom gaat ze ook met mij roadtrippenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:41 schreef flexoo het volgende:
[..]
je kunt niet roadtrippen in een fiat panda
wat rij je danquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom gaat ze ook met mij roadtrippen
Naar ALMELOOOOOOquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:40 schreef flexoo het volgende:
[..]
trek je schoenen aan we gaan een roadtrip makenwaar naar toe?
Hebbert.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opbokken roadtrippen doet ze met mij
atm even niks want hij staat bij de garage. Maar George is een Hyundai Excelquote:
Iets met pot en ketelquote:
Van Emmen naar IJlst en dan naar Almeloooooooooooquote:
Wanneer is George terug?quote:
Nietest.quote:
Je moet me eerst op komen halen in IJlst he dan. Anders maken we even een rondje ijsselmeer erbij, gaan we eerst even lang Purmerend.quote:
ik kan ook heul wel naar zwolle komenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van Emmen naar IJlst en dan naar Almelooooooooooo
Damn dat zijn wel kilometertjes
of je gaat voor de uber mooie volvo 244 uit 1976! met 2,3 liter en puhlman bekledingquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
atm even niks want hij staat bij de garage. Maar George is een Hyundai Excel
Vind je het heel erg als ik jou NOOIT meer in Zwolle wil ophalenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik kan ook heul wel naar zwolle komen
hoezo kom je op almelo dan? de lelijkste stad van twente?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je moet me eerst op komen halen in IJlst he dan. Anders maken we even een rondje ijsselmeer erbij, gaan we eerst even lang Purmerend.
We zijn weer terug bij "geen idee".quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wanneer is George terug?
[..]
Nietest.
En ik heb maandag nog zonder jou geroadtript
Ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik jou NOOIT meer in Zwolle wil ophalen
Ratelmilfquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:48 schreef flexoo het volgende:
[..]
hoezo kom je op almelo dan? de lelijkste stad van twente?
betere bank kopen zou ik zeggenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:47 schreef flexoo het volgende:
[..]
of je gaat voor de uber mooie volvo 244 uit 1976! met 2,3 liter en puhlman bekledingt zit fijner dan je bankstel
![]()
foto (die van mij is blauw)
[ afbeelding ]
Goed bezig daar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We zijn weer terug bij "geen idee".
Puinhoop bij mn garage
Met mij!quote:
de lelijkste van nederland, wat is er daar te doen dan want geen weldenkend mens gaat daar vrijwillig heenquote:
Uiteraardquote:
Lada Niva Meeting, we gaan offroadenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
de lelijkste van nederland, wat is er daar te doen dan want geen weldenkend mens gaat daar vrijwillig heen_!
ik wil nog niet dood gevonden worden in almerequote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
de lelijkste van nederland, wat is er daar te doen dan want geen weldenkend mens gaat daar vrijwillig heen_!
Offroad niva meetquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
Vraag remlove maar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:51 schreef Penisbaard het volgende:
Iemand gaat mij nu vertellen wat een Udowu is, ik heb het al drie keer eerder moeten vragen.
nacht van almeloquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nah, ik ging ff plassen en op het dakterras staan luisteren of ze al aan het soundchecken zijn voor de Nacht van Almelo en ineens is het topic dicht en deze al 20 posts verder.
Tijdens deze post al 40 denk ikJullie gaan weer veel te snel!
Heb je een dakterras?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nah, ik ging ff plassen en op het dakterras staan luisteren of ze al aan het soundchecken zijn voor de Nacht van Almelo en ineens is het topic dicht en deze al 20 posts verder.
jawel, mijn vader had er vroeger 2 dus nisk ooh pleasequote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:52 schreef flexoo het volgende:
[..]
pleasezeker nooit in z'n auto gezeten?
sprryquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
[..]
Lada Niva Meeting, we gaan offroaden
Users Die Overal Waardering Uitlokken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:51 schreef Penisbaard het volgende:
Iemand gaat mij nu vertellen wat een Udowu is, ik heb het al drie keer eerder moeten vragen.
users die overal waardering uitlokkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:51 schreef Penisbaard het volgende:
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Users Die Overal Waardering Uitlokken.![]()
Wat zou het anders moeten zijn.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Users Die Overal Waardering Uitlokken.![]()
Wat zou het anders moeten zijn.
Bedankt, eindelijk kan ik weer rustig slapen.quote:
er zijn miljoenen soorten banken, je hebt ze allemaal getest en vergeleken?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:55 schreef flexoo het volgende:
[quote]Op vrijdag 28 mei 2010 18:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel, mijn vader had er vroeger 2 dus nisk ooh please_!
[..]
ja er zijn 100+ uitvoeringen en 20 soorten bekledingze werden gemaakt van 1974 t/m 1994 dus 20 jaar lang.
maar zou zeggen try it
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Bedankt, eindelijk kan ik weer rustig slapen.
Ja, met een armbandje kun je tot 2.00 uur vannacht alle cafe's binnen om live-muziek te zien en horen. Vet feest in de stad, maar ik hou er niet van. Als er nou house, techno etc werd gedraaid was het wel leuk. Maar rock en bluesquote:
neequote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zijn miljoenen soorten banken, je hebt ze allemaal getest en vergeleken?_!
Hier is vannacht de nacht van Emmenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hmm maar als Bart dan weer Die Antwoord op je mp3 speler heeft gezet dan blijven we wel in Zwolle. Dan durf ik heus niet naar huis te rijdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |