Ja, koe is stukken beterquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:17 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Biggetje? omdat ze een kont in der broek heeft? Big vind ik overdreven...![]()
Liesje stuurt jou Jelly Beans?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:36 schreef Copycat het volgende:
LIEF LIESJE!!!
Ligt er gewoon een zak vol troost Jelly Beans op mijn deurmat met een allerliefst kaartje erbij. Ik was ontroerd! En heb meteen twintig boontjes in mijn muil gestouwd.
![]()
![]()
Dat wolkje voeg ik wel toe, maar of het melk is? Het is wel romig!quote:
How sweet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:36 schreef Copycat het volgende:
LIEF LIESJE!!!
Ligt er gewoon een zak vol troost Jelly Beans op mijn deurmat met een allerliefst kaartje erbij. Ik was ontroerd! En heb meteen twintig boontjes in mijn muil gestouwd.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Liesje stuurt jou Jelly Beans?
Ze wil wat van je!![]()
Je lichaam waarschijnlijk![]()
Foto's!
Een trio met Liesje en haar negertquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Liesje stuurt jou Jelly Beans?
Ze wil wat van je!![]()
Je lichaam waarschijnlijk![]()
Foto's!
Neuh, is best moeilijk, maar wel verslavendquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
hey Ian, dat basketbal-spelletje is best moeilijk, of doe ik iets verkeerd?/
Aw, wat lief!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:36 schreef Copycat het volgende:
LIEF LIESJE!!!
![]()
![]()
Ik heb het even bij die eerste lading gelaten.quote:
Alle zuren heeft ze er natuurlijk zelf al uitgepikt. Om haar zuurspiegel op peil te houden.quote:
Wat een zoete trut!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alle zuren heeft ze er natuurlijk zelf al uitgepikt. Om haar zuurspiegel op peil te houden.
quote:
Teun, eat your heart jelly beans out.quote:
Geduld! Eens zal jij de fipo hebben!quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Aw, wat lief! slim![]()
Vooral voor zo'n zuur dom trutje.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alle zuren heeft ze er natuurlijk zelf al uitgepikt. Om haar zuurspiegel op peil te houden.
AANVALLLLEEEEEUHHHHH!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:59 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
noem je haar nou een zure sloot ?
![]()
dat mag niet hoor dat is aanvallend enzo heb ik vanmorgen meegekregen !
Wil jij twee weken op vakantie?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:59 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
noem je haar nou een zure sloot ?
![]()
dat mag niet hoor dat is aanvallend enzo heb ik vanmorgen meegekregen !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil jij twee weken op vakantie?Ik snap niet wat je nu bedoelt! Waar doel je op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik bedoel? Op vakantie gaan, twee weken langquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je nu bedoelt! Waar doel je op?
Gatver?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:07 schreef remlof het volgende:
Ik wil wel een koekje bij m'n bier in de trein. Dat is een betere combo dan jelly beans with beer.
O ik dacht even op dat stukje dat Remlof graag met Teun twee weekjes weg wilde. Mijn fout!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat ik bedoel? Op vakantie gaan, twee weken lang
Da's toch niet zo moeilijk?
Mijn opmerkingen zijn universeel wat betreft linkjes en bruggetjes.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ik dacht even op dat stukje dat Remlof graag met Teun twee weekjes weg wilde. Mijn fout!
Een ware goeroe!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn opmerkingen zijn universeel wat betreft linkjes en bruggetjes.
Vraag het haar als ze terug is van vakantiequote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:14 schreef Marrije het volgende:
Ik zie net dat Lavenderr geen mod meer is op VKZ. Waarom dat zo?
Die zit ook in de zon, Spanje.quote:
Doe niet zo saai manquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme, wat is iedereen op vakantie met zijn of haar dikke bek!
Ik ben toch ook niet op vakantie?
Gewoon even tussendoor: zou ze mod-af zijn vanwege de vakantie?
En niemand die ons mee vraagt...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:19 schreef Marrije het volgende:
Dat meen je, die ligt ook gewoon op het strand met een baco in dr hand![]()
Ik wacht wel 2 weken hoor
Daar ben ik wel eens geweest geloof ik.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:00 schreef beequeen het volgende:
Oh, ik ga niet rellen hoor.
Stratford-upon-Avon, wie wil daar nou niet wonen?
Beetje flauw om nu grappen over huizen te maken, zekerquote:
+1 scherpquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Beetje flauw om nu grappen over huizen te maken, zeker.
Ik heb Mera gisteren al een goed alternatief gebodenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Beetje flauw om nu grappen over huizen te maken, zeker.
Meertje
Ik kan je verhuisdoos wel gebruiken straksquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb Mera gisteren al een goed alternatief geboden
Heeft ze een grote doos ja?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik kan je verhuisdoos wel gebruiken straks![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:28 schreef Laysa het volgende:
Zijn er dan al foto's geplaatst van de kittens?
Wel van der doos, nog niet van der poesje(s)quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:28 schreef Laysa het volgende:
Zijn er dan al foto's geplaatst van de kittens?
Echt waar, wat leukquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Daar ben ik wel eens geweest geloof ik.
-edit- *plaatjes opzoekt* ja, daar ben ik met school wel eens geweest, 4 dagen in een gastgezin verbleven.![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben geweldig op vakanties, altijd entertainment.
Ja die schonk de cocktails enz....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jo, en dan ben ik zeg maar die negert.
Ja, die houden van kip.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:58 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja en je weet wat ze daarvan zeggen..
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:36 schreef Copycat het volgende:
LIEF LIESJE!!!
![]()
![]()
-edit- ik wilde quoten
OMGquote:
Ze zijn echt schattigquote:
Ja ikquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Wat een schatjes he![]()
Zo grappig ook, ze doen elkaar in alles na, gaat de één op de bak, dan de ander ook. Nu liggen ze samen te slapen in de radiokast, lekker warm. En als ze elkaar kwijt zijn krijsen ze als een dolle
Jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Haha, die mand lijkt zo wel een ding voor een Duitse dog ofzo
Die is duidelijk op de groei gekochtquote:
Lief is dat!...en dat krijsen naar elkaarquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die is duidelijk op de groei gekocht![]()
Ze hebben er vanmiddag een hele tijd in liggen slapen en hebben er daarna speeltjes in gesleept.
Tnxquote:
Broederliefdequote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lief is dat!...en dat krijsen naar elkaar
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed, wat moet je hebben voor die zwarte?
Je weet wat ze zeggen over zwarte katten he....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed, wat moet je hebben voor die zwarte?
Je mag ´m gewoon neerleggen als je leest hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:37 schreef Toverheks het volgende:
heb een mooi boek gekocht Het lot van de familie meijer maar hij is wel erg zwaar en dik.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je mag ´m gewoon neerleggen als je leest hoor.
ja, zit nu aan de eettafel te lezen, krijg er kramp van in mijn handen maar mooi verhaal.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je mag ´m gewoon neerleggen als je leest hoor.
Ik vond hem het slechtst vanavond...en ik was al geen ''fan''...maar dat is het mooie van zo'n talentenjacht...de verschillende smaakjes....Kelvin vind ik voor het eerst verrassend goed deze avondquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, de beste zanger is eruit en dommie Maaike zit er nog in.
Ik vind ze allemaal niets, wat mij betreft kon juist alleen die Tony echt zingen. Maar goed, deze hele X Factor sloeg bij mij al niet aan en nu kijk ik ook alleen maar een stukje omdat er niets beters isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vond hem het slechtst vanavond...en ik was al geen ''fan''...maar dat is het mooie van zo'n talentenjacht...de verschillende smaakjes....Kelvin vind ik voor het eerst verrassend goed deze avond
Ha...tis wel prut op tv jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal niets, wat mij betreft kon juist alleen die Tony echt zingen. Maar goed, deze hele X Factor sloeg bij mij al niet aan en nu kijk ik ook alleen maar een stukje omdat er niets beters is
Volgen jullie echt elke "Who wants to be a B-artist"?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, de beste zanger is eruit en dommie Maaike zit er nog in.
Dr is zo weinig op tvquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgen jullie echt elke "Who wants to be a B-artist"?
Een jaar alweerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moest opeens weer eens aan hem denken.
Bijna een jaar geleden.
Zo weinig? Kom op meid, de verkiezingen staan voor de deur, het is smullen met al die politici op tvquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dr is zo weinig op tv...en ja....nah...X factor dan...daar buiten niet hoor...maak je maar niet druk
Nee, ik vind het helemaal niks en schakel zo lekker over naar het NOS journaal en NOVA. Ben wel benieuwd naar de barometer.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgen jullie echt elke "Who wants to be a B-artist"?
das ook niet heel de dag en was dat wel heel de dag dan zou ik dat net zo min heel de dag willen horen....x-factor hoef ik ook maar ff te kijkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo weinig? Kom op meid, de verkiezingen staan voor de deur, het is smullen met al die politici op tv
quote:
Nah daar ben ik anders wel voor in, maar ik vind het allemaal zo'n herhaling van zetten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo weinig? Kom op meid, de verkiezingen staan voor de deur, het is smullen met al die politici op tv
Ja je vind dat smullen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat meen jequote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:06 schreef Disana het volgende:
Marrije, als ik het goed zie zit Laura Dekker bij Knevel en Van den Brink.
Misschien kijk ik nog naar de herhaling, ik ga eerst naar RTL 4.
quote:
quote:Hoe rekende Netwerk?Reportage: De 'MP-factor': Mark Rutte
Bereken wat de inkomenseffecten zijn van de verkiezingsprogramma's van VVD, CDA en PvdA op drie soorten huishoudens. Dat was de opdracht die Netwerk meegaf aan econoom Alex Klein van Nyenrode. In de uitzending van donderdag 27 mei berichtte Netwerk over de berekeningen die Klein maakte ten aanzien van het VVD-programma.
Drie huishoudens
Klein raadpleegde daarvoor het VVD-verkiezingsprogramma en de doorrekening van het Centraal Planbureau. Hij paste die toe op de inkomensgegevens van drie huishoudens: een ondernemer, een gezin met drie kinderen en een bijstandsmoeder met vier kinderen. Netwerk presenteerde de uitkomsten donderdagavond als een eerste, voorlopige berekening; hoe het VVD-programma zou kunnen uitpakken in de situatie van deze drie huishoudens.
Hoofdredactioneel commentaar
Zoals in het hoofdredactioneel commentaar op deze site aangegeven heeft Netwerk alle gegevens aan de VVD overhandigd met daarbij het aanbod met econoom Klein te communiceren over de uitkomsten om zo nog voor uitzending eventuele aanpassingen te kunnen verwerken. De VVD heeft stellig aangegeven niet van dat aanbod gebruik te willen maken. En heeft ervoor gekozen geen enkele opmerking te maken over de gemaakte berekeningen voorafgaand aan de Netwerk-uitzending. Onderstaand zijn dan ook de berekeningen gebaseerd op de gegevens zoals die tot aan de uitzending bekend waren.
De berekening van econoom Klein leidde tot deze uitkomsten:
Ondernemer
• Voor ondernemer Jan Willem geldt dat de waarde van zijn huis met 2 % zal dalen, en dat de overdrachtsbelasting (bij verkoop) wordt gehalveerd. Als Jan Willem zijn huis niet verkoopt, merkt hij van beide aspecten echter niets. Jan Willem zal 1% minder belasting hoeven te betalen. Het eigen risico stijgt met 90 euro. Globaal gesproken levert het VVD-programma hem 1800 euro netto op jaarbasis op, berekent econoom Klein.
Gezin met drie kinderen
• Voor zzp'er in de bouw Marco en zijn vrouw (die voor 60 % een Wao-uitkering heeft) zijn de gevolgen groot. Zij hebben drie kinderen van 0, 4 en 7 jaar. De dochter van 7 is gehandicapt. Voor haar hebben de ouders een persoonsgebonden budget van 18.664 euro per jaar, dat ze uitgeven aan dagbesteding en begeleiding.
• In de CPB-doorrekening staat op pagina 109 dat de VVD bespaart op de awbz door 'het schrappen van begeleiding (1 mld euro)'. Econoom Klein leidde daaruit af dat voor dit gezin het onderdeel 'begeleiding' van het pgb voor hun dochter zou gaan vervallen.
• In het gunstigste geval betekent het voor dit gezin dat 2/12e deel van hun pgb vervalt. 2/12e x 18.664 euro = 3100 euro. In het ernstigste geval vervalt 4 uur van de huidige begeleiding: 4/14e van 18.664 euro is 5300 euro. NB: De VVD bestrijdt deze consequentie, maar erkent wel dat de CPB-zinsnede tot verwarring kan leiden.
• Daarnaast heeft deze familie te maken met de stijging van het eigen risico-bedrag van de ziektekosten-verzekering: twee maal 90 euro is 180 euro extra kosten.
• Econoom Klein concludeert dat dit gezin er tussen de 3000-5300 euro per jaar op achteruit gaat.
Bijstandsmoeder met vier kinderen
• Erna is alleenstaand en heeft 3 inwonende kinderen en 1 uitwonend kind, in de leeftijd van 14, 17, 19 en 21 jaar. Haar huurlasten gaan met 10 % omhoog. Ze krijgt ongeveer de helft daarvan vergoed in de vorm van subsidie. Op basis hiervan nemen we aan dat ook de helft van de verhoging zal worden vergoed. Ze betaalt nu 550 euro per maand aan huur. De stijging kost haar 300 euro per jaar extra.
• Haar eigen risico gaat omhoog van 210 naar 300 euro. Dit treft haarzelf en twee van haar oudste kinderen. Dat levert haar 270 euro kosten op. De afschaffing van de aftrek voor scholingsuitgaven betekent voor haar ook 316 euro extra kosten. Het levensonderhoud van haar thuiswonenende 18-pluskind kan ze in de VVD-plannen niet meer aftrekken: dit betekent minimaal 360 euro extra kosten per jaar.
• Econoom Klein concludeert dat deze bijstandsmoeder er al snel 1200 euro per jaar op achteruit gaat.
Zoals in het hoofdredactioneel commentaar staat aangegeven heeft Netwerk alle gegevens aan de VVD overhandigd met daarbij het aanbod met econoom Klein te communiceren over de uitkomsten om zo nog voor uitzending eventuele aanpassingen te kunnen verwerken.
De VVD heeft stellig aangegeven niet van dat aanbod gebruik te willen maken. En heeft ervoor gekozen geen enkele opmerking te maken over de gemaakte berekeningen voorafgaand aan de Netwerk-uitzending.
Bovenstaande berekeningen zijn dan ook de berekeningen gebaseerd op de gegevens zoals die tot aan de uitzending bekend waren.
Wat een ellende Laysaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:13 schreef Laysa het volgende:
ik weet niet meer of ik moet staan, liggen of zittenHeb gewoon uit ellende net de afwas staan doen
jawel morfine...maar ik moet de nacht nog door....en dan morgen het gaasje en het draintje eruit halen...dus ik denk niet dat ik slaap ...alleen al van de zenuwenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een ellende Laysa![]()
Heb je geen pijnstiller of helpt het niet?
Dubbele Temazepam Laysa en een blow.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
jawel morfine...maar ik moet de nacht nog door....en dan morgen het gaasje en het draintje eruit halen...dus ik denk niet dat ik slaap ...alleen al van de zenuwen![]()
die tema ga ik zeker doenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Dubbele Temazepam Laysa en een blow.
Sterkte!!
He wat klote voor je, wat een drama, probeer een beetje te ontspannen en niet te ver vooruit te kijken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
jawel morfine...maar ik moet de nacht nog door....en dan morgen het gaasje en het draintje eruit halen...dus ik denk niet dat ik slaap ...alleen al van de zenuwen![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
He wat klote voor je, wat een drama, probeer een beetje te ontspannen en niet te ver vooruit te kijken.
Sterkte
Kuthomo.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:57 schreef remlof het volgende:
Ik luisterde naar Radio 1.
Deze is vooral voor Gert. Maar ook voor Ian en Teun:
Ja, ja, daar staat natuurlijk wel een berekening van de VVD zelf tegenover hèquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:21 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Want: http://www.netwerk.tv/artikelen/hoe-rekende-netwerk
[..]
Dankjewel en ook goedemorgenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:17 schreef Toverheks het volgende:goedenmorgen...........
Laysa hoop dat het beetje gaat en je weet het he, de dokterspost is er ook![]()
Disana van harte 3 weekjes alweer rookvrij
Die heb je toch zelf geplaatst?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:33 schreef Anniebab het volgende:
GoeiemorgenIk zat net zo ff te surfen hier, en zag tot mijn grote verbazing mijn foto in t topic Óude kleurenfotos'. Zou die verwijderd kunnen worden? Ik wil daar niet in staan.
Dit is toch echt je eigen account Annie.quote:
Typische tactiek.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:08 schreef Anniebab het volgende:
Ja ik weet t weer!! Ik wilde t even uitproberen, en zocht daarom een niet vaak gebruikt topic, zo zat t....sorry, maar vergeet wel meer de laatste tijd...
![]()
Nee, meneer ging toch maar eerder mee. Kon ik blijven liggen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hey you![]()
Sta je nou op het voetbalveld te fokken?
Oh wat lekker, ja dat is beter. Hadden we ook nog wel ff kunnen blijven zittenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, meneer ging toch maar eerder mee. Kon ik blijven liggen.![]()
Ben je al bepakt en gezakt?
Vanavond is ook de X-factor finale. Welke stomme hond heeft dat bedacht.
Oh ja, kut is dat. En dan opeens moet je als een gek gaan haasten.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh wat lekker, ja dat is beter. Hadden we ook nog wel ff kunnen blijven zitten![]()
Oh nee, nog lange niet.
Heb nog 84 dingen voor de tijd te doen.
En dan wil ik óók nog 12 andere dingen doen. Maar ik werk beter onder tijdsdruk.
Dus dan blijf ik hier maar even zitten tot het echt niet langer kan. En dan ga ik al mopperend alle 96 dingen doen die ik moet doen vóór ik om half 1 op de trein stap.
Als ik die moet hebben, zal het zo nog even nakijken. Voor de zekerheid.
Heb zelfs de wekker op 9 uur gezet, vraag me af waarom!![]()
![]()
Ik ben voor Maaike. Tukker FTW
Nee, CarO gaat naar A'dam, ik naar het voetbalveld.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Veel plezier dames, maar waarom stappen jullie allebei in de auto / trein. Zit je straks in elkaars lege huis.
Nee, malle Pietje!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Veel plezier dames, maar waarom stappen jullie allebei in de auto / trein. Zit je straks in elkaars lege huis.
Oh cool! Die broek met scheuren, da hoort.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:28 schreef liesje1979 het volgende:
Noehoek!!![]()
![]()
![]()
Het is er al! Wat een berg mens, ben druk aan het passen en het meeste dat ik tot nu toe geprobeerd heb past gewoon
Ik heb nu een paars jurkje aan met een heel leuke v hals, zo tof!!
Jaaa ik weet het, ik weet het. Ik wil ook nog een half uurtje onder de zonnebank. En de was opvouwen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, kut is dat. En dan opeens moet je als een gek gaan haasten.
Ik had dat laatst en toen reed zo de trein over mijn hoofd voorbij omdat ik zo goed onder tijdsdruk presteer. Wees gewaarschuwd!
Ja nee, eet maar gauw wat. Een langzame hongerdood is echt afschuwelijk op 1200 kcal.
Dat gaat echt tergend langzaam.![]()
Plezier!
NOG 8 DAGEN MENSEN, NOG 8 DAGEN!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, CarO gaat naar A'dam, ik naar het voetbalveld.
Gisteren zijn we naar de flim geweest. Daar heeft ze me leren pingen en ik heb haar mijn cyclus laten zien op de iPhone. Dat wilde ze natuurlijk niet maar ja, ik ben ZO dominant.
Ja, nu lach je nog!quote:
Oh nee, ik heb geen style. Ik koop teveel en te impulsief. Dat paarse jurkje heb ik echt nog nooit gedragen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:30 schreef Copycat het volgende:
Ik wil foto's van Liesje in Noekstyle!![]()
![]()
Stylo!
Die strooien hoed hopelijk ook niet?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb geen style. Ik koop teveel en te impulsief. Dat paarse jurkje heb ik echt nog nooit gedragen.
Was van de Hennes en ik vond hem leuk voor met een strooien hoed op het strand en een licht slippertje.
Maar ja, het strand kwam maar niet!
Ehm...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Die strooien hoed hopelijk ook niet?
Gelukkig zit je midden in je cyclusquote:
Whiieeeeequote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben nog steeds aan het passen.
Momenteel gehuld in dat boys are stupid shirt.![]()
Wat een roffe dag! Zal zo eens kijken of ik er fotogeniek genoeg uitzie vandaag.
Tof! Wat je niet wil, pleur weg. Ik doe de laatste tijd niks anders. Gisteren nog 3 vuilniszakken in zo'n container gemikt. Ruimte!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben nog steeds aan het passen.
Momenteel gehuld in dat boys are stupid shirt.![]()
Wat een roffe dag! Zal zo eens kijken of ik er fotogeniek genoeg uitzie vandaag.
Ik stem foto 2....quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral dat triutje vind ik helemaal geweldig.
[ afbeelding ]
En dit jurkje ook![]()
En mag ik jullie wijzen op de dikke Orb bij het rode stoeltje?
En geloof mij, dit was nog maar een klein deel! Noek je bent geweldig, super bedankt!
Geen idee?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus. Hè.
Ik heb dus zeg maar een mooi groot halve liter glas dinges. En aangezien het zaterdag is vier ik dat ik de week heb overleefd door bij de drankhandel een ruime voorraad verschillende sapjes en frisdranken in te slaan. En deze week (lees: een half uur geleden) stond mijn pet naar Schweppes: Indian Tonic Water. Want: je moet toch wat.
Dus ik gooi 7 tot 8 vers gemaakt ijsblokjes in mijn mooi groot halve liter glas dinges, draai de fles Schweppes: Indian Tonic Water open, giet het glas vol en mijn ijsblokjes zijn verdwenen.
Nu begrijp ik dat de Schweppes: Indian Tonic Water niet ontzettend koud was maar toch, dit was wel HEUL snel. Dus komt dit nou door het type frisdrank of heeft een wilde neger in de luttele seconden dat mijn aandacht meer op de fles dan op het glas gericht was de ijsblokjes gestolen en meegenomen naar zijn wilde negerhol?
Wie weet het?
Ze waren echt WEG. Terwijl ik vaker kamertemperatuur drank over fris gemaakte ijsblokjes tief, en dat vinden ze dan niet leuk, en dan krimpen ze ook best snel. Maar helemaal WEG heb ik nog nooit gezien.quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
Geef het niet in handen aan een besmettelijken zieke.
Het was toch ook wat met al die melaatsen in Eindhoven.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
Toen het Strijpse antwoord op Sieneke het podium betrad, ben ik gevlucht. Niet dat het veel uitmaakt qua herrie. Maar ik heb wel drie boeken gescoord. Eentje is een oud jeugdboek: De Sasmeester en zijn Pleegzoon van J. Stamperius, blijkbaar ooit meegepikt van de Philips schoolbibliotheek. Staat deze waarschuwing op zo'n stempelblad voorin:
Philips' Onderwijs
Wasch je handen voordat je in dit boek gaat lezen.
Maak je vingers niet met speeksel vochtig bij het omslaan van de blaadjes.
Leg het boek in een krant gewikkeld veilig weg als je ophoudt met lezen.
Geef het niet in handen aan een besmettelijken zieke.
Lever het boek in voor of op den hierachter genoemden dag.
Als je het boek beschadigd of bezoedeld zoudt terugbrengen, zou je de schade moeten vergoeden.
Hoe schattig. Kan alleen nergens een jaartal vinden.
Past allemaal goed he? Leuk!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
En geloof mij, dit was nog maar een klein deel! Noek je bent geweldig, super bedankt!
gejailbreakedquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Fuck nee!
Ik heb Juud's iphone gejailbreaked zodat ze de apps gratisch kan downloaden.
Apps zijn kleine software programma's die je op je iPhone kan installeren, spelletjes bijvoorbeeld. Als je een iPhone "jailbraked" omzeil je zeg maar het gedeelte waar je ervoor moet betalen om die software te downloadenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gejailbreaked
apps gratisch
en dan wil jij beweren dat jij mijn posten soms niet snapt, nou ik de jouwe ook niet
dank je Ian, ja weet ik veel, allemaal dure woorden hahaha daarom, maar Dementor snapt mijn poste af en toe niet dus daarom zette ik het ff zo neer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Apps zijn kleine software programma's die je op je iPhone kan installeren, spelletjes bijvoorbeeld. Als je een iPhone "jailbraked" omzeil je zeg maar het gedeelte waar je ervoor moet betalen om die software te downloaden
Huh, ik dacht dat ze liepen te gillen dat jij geen mod meer was?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ach, het weer valt hier best mee, al was het op Ibiza toch net een tikkie anders![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ach, het weer valt hier best mee, al was het op Ibiza toch net een tikkie anders![]()
Ale je het over de duivel hebt. . .quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
Hallo allemaal![]()
van vkz. . . Lavenderr was dubbel mod, net zoals Pietquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat ze liepen te gillen dat jij geen mod meer was?
Ja, weet ik veel, ze maken iedereen maar een beetje mod tegenwoordig.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
van vkz. . . Lavenderr was dubbel mod, net zoals Piet
Lief hequote:
hinase hic enda thuquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, ze maken iedereen maar een beetje mod tegenwoordig.
Ja, liefquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief he![]()
Ze hebben vannacht de hele nacht door geslapen of heb ik was zo diep in slaap dat ik ze niet heb gehoord![]()
Vanmorgen hebben ze flink lopen ravotten met elkaar, ze sprongen zo hard in hun mand dat die een halve meter opschoof en dat is heel wat als je ziet hoe klein en licht de katjes zijn. Nu liggen ze al een tijdje samen te maffen op een stoel onder de tafel, half over elkaar heen.
Oh ja?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ale je het over de duivel hebt. . .
Ik had het gisteren nog over je
Denk je dat daarom verschil maakt?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, lief
Dat ze familie zijn is wel fijn, want hoewel mijn katten geen hekel aan elkaar hebben zullen ze nooit zo close zijn als de jouwe
Om sommige plantenpotten lag vanmorgen allemaal aarde en gisteren klommen ze de gordijnen in, voor dat soort dingen staat nu een plantenspuitje op tafel want nu is de tijd om ze om te voeden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:37 schreef Marrije het volgende:
Je krijgt er vast nog veel mee te stellen Dees!
Ik denk dat dat uitmaakt, ze weten immers niet beter dan dat ze bij elkaar horenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk je dat daarom verschil maakt?
Ik denk dat het net als met mensen is hoor, dat je het goed kan treffen met familie of je hebt met goede vrienden veel meer dan met je familie.
En het is natuurlijk ook zo dat ze hier thuis niet zo snel goede vrienden tegen kunnen komenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat uitmaakt, ze weten immers niet beter dan dat ze bij elkaar horen
Eensquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat uitmaakt, ze weten immers niet beter dan dat ze bij elkaar horen
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om sommige plantenpotten lag vanmorgen allemaal aarde en gisteren klommen ze de gordijnen in, voor dat soort dingen staat nu een plantenspuitje op tafel want nu is de tijd om ze om te voeden.
Mijn vriend nam twee jonge zusjes mee uit het asiel en die waren tot ze ruim een jaar waren close met elkaar, maar daarna verdween dat en nu gaan ze ieder hun eigen gang.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, lief
Dat ze familie zijn is wel fijn, want hoewel mijn katten geen hekel aan elkaar hebben zullen ze nooit zo close zijn als de jouwe
Als beequeen dit leest reist ze ook af, want hij woont toch op Ibiza?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:25 schreef Lavenderr het volgende:
Jullie raden nooit wie ik gisteren ontmoet heb op het vliegveld van Ibiza. Nicolaas van DGK!!!!!!!!!
Wat een leuke gozer is dat. Die lach en die ogen wauw. We zaten te wachten voor boarding, had eerst niet eens in de gaten naast wie ik zat, en ineens zag ik het.
Hebben we gezellig over DGK zitten praten
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:25 schreef Lavenderr het volgende:
Jullie raden nooit wie ik gisteren ontmoet heb op het vliegveld van Ibiza. Nicolaas van DGK!!!!!!!!!
Wat een leuke gozer is dat. Die lach en die ogen wauw. We zaten te wachten voor boarding, had eerst niet eens in de gaten naast wie ik zat, en ineens zag ik het.
had hij nog wat leuks te vertellenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:25 schreef Lavenderr het volgende:
Wat leuk Lavenderr. Jaloers is.....quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:25 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, hij woont daar nu, ze gingen even naar Nederland voor familiebezoek.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Als beequeen dit leest reist ze ook af, want hij woont toch op Ibiza?
Ik lig in een deuk om die katjes van je. Hooligankatjes, wat Ian zegt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:30 schreef Deisyy het volgende:
Tom klom net de hordeur in![]()
Eigenlijk moet ik er vooral om lachen![]()
Ik ga eens kijken of ze een beetje gefilmd willen worden.
In het echt is hij nog leuker, hij heeft een heel mooie lach. Maar volgens mij weet hij dat wel hoor, want hij lacht veelquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat leuk Lavenderr. Jaloers is.....
Niels, wat een lekker ding is dat als hij niet bezopen is.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat een leuke katten heb je! Ik vind Tom de leukste, wat een snoepie!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:30 schreef Deisyy het volgende:
Tom klom net de hordeur in![]()
Eigenlijk moet ik er vooral om lachen![]()
Ik ga eens kijken of ze een beetje gefilmd willen worden.
Kijk, dat soort dingen willen we wetenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel een paar dingetjes gehoord die ik nog niet wist. Hij vertelde bijvoorbeeld dat hij al van te voren precies wist hoelang hij in DGK zou blijven, beide periodes dat hij er gezeten heeft.
Dat is nog eens inside infoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In het echt is hij nog leuker, hij heeft een heel mooie lach. Maar volgens mij weet hij dat wel hoor, want hij lacht veel.
Ja, ik heb wel een paar dingetjes gehoord die ik nog niet wist. Hij vertelde bijvoorbeeld dat hij al van te voren precies wist hoelang hij in DGK zou blijven, beide periodes dat hij er gezeten heeft.
zat je niet steeds naar die ogen te staren hahaha oh echt mooie ogen heeft hij.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In het echt is hij nog leuker, hij heeft een heel mooie lach. Maar volgens mij weet hij dat wel hoor, want hij lacht veel.
Over Natasia: vreselijk mens en wil hij nooit meer zien.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kijk, dat soort dingen willen we weten
Heel mooie ogenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zat je niet steeds naar die ogen te staren hahaha oh echt mooie ogen heeft hij.
ik zou met half open mond alleen maar kijken hahahaa.
Dat klinkt niet erg hoopvolquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had hij nog wat leuks te vertellen![]()
en voor deissy, bij mij hielp een plantenspuit niet, geurdingen om af te schrikken hielp ook niet geurdingen ergens op spuiten dat Terror jaap daar ging krabben hielp ook niet, echt van alles geprobeerd niks helpt en hij blijft overal aan krabben, had er al aan zitten denken om zijn nagels te laten verwijderen, want het wordt gewoon te erg alles krabt ie kapot hij krabt ook al aan me kleed onder de salontafel wordt steeds erger.
(ik weet het nagels laten verwijderen is zo zielig maar wordt helemaal stapelgek alles krabt ie stuk) en Terror jaap is nu al 3 jaar en geholpen dus daar ligt het niet aan.
Dus dat was afgesproken werk met de redactie. Die tweede keer leek dat ook wel heel duidelijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:48 schreef Lavenderr het volgende:
Hij vertelde bijvoorbeeld dat hij al van te voren precies wist hoelang hij in DGK zou blijven, beide periodes dat hij er gezeten heeft.
nee heb maar 1 kater, terror jaap, is zelf bang van vogeltjes, als er 1 voorbij vliegt en hij zit op de vensterbank bukt ie al of gaat gauw onder de tafel echt een schijtert durft ook niet naar buiten, wel geprobeerd en als ik op balkon ben en hij ook en doe de deur dicht staat ie helemaal hystirisch aan de deur te krabben, hij komt wel alleen op balkon als ik de deur openlaat maar vliegt dan steeds naar binnen als er wat voorbij komt vliegen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt niet erg hoopvol![]()
Het is nogal wat om hun nageltjes te laten verwijderen, komen jouw katten niet buiten?
als zij lacht zie je die kuiltjes.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel mooie ogen![]()
Het was ook best wel een aparte ervaring hoor. Erg leuk vond ik het.
Btw, wat heeft die Maribel een prachtige bos haar. Die zag er ook heel goed uit.
Ja, de tweede keer is hij overgehaald, hij wilde eigenlijk niet meer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus dat was afgesproken werk met de redactie. Die tweede keer leek dat ook wel heel duidelijk.
Die indruk maakte het dus ook wel. Ik vraag me af waarom hij het heeft gedaan, werd hij er soms voor betaald?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, de tweede keer is hij overgehaald, hij wilde eigenlijk niet meer.
Dat durfde ik dus niet te vragenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Die indruk maakte het dus ook wel. Ik vraag me af waarom hij het heeft gedaan, werd hij er soms voor betaald?
mot je weer een nootje?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, ze maken iedereen maar een beetje mod tegenwoordig.
in zijn 1e kontrakt stond iets dat hij eventueel opgeroepen kon worden voor nog een keer in DGK en ja hij zal er genoeg voor gekregen hebben.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Die indruk maakte het dus ook wel. Ik vraag me af waarom hij het heeft gedaan, werd hij er soms voor betaald?
Ik geloof je onmiddellijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:48 schreef Lavenderr het volgende:
Ja dat zou je denken he? Nee hij vertelde het gewoon.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof je onmiddellijk.![]()
Dat hij dat allemaal zomaar vertelde. Ze hebben toch allemaal zwijgplicht?
Geweldig filmpje. Ik moest hardop lachen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |