quote:'Stadionverbod voor Sylvie van der Vaart'
De KNVB wil Sylvie van der Vaart-Meis een stadionverbod geven. Reden: de spelersvrouw is het gezicht van de Bavaria-voetbaljurk, terwijl de voetbalbond een groot sponsorcontract heeft met Heineken.
Als Sylvie de komende twee oefeninterlands tegen Ghana (in Rotterdam) en Hongarije (in Amsterdam) in Bavaria-outfit verschijnt, wil de KNVB haar uit het stadion weren.
Haar man Rafael reageerde als volgt: "Je moet wel een grote jongen zijn om Sylvie buiten het stadion te houden".
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:38 schreef Tahiti het volgende:
Nike is toch ook sponsor van de KNVB? Moeten alle spelers straks verplicht op Nike's spelen?
Achterlijke KNVBwas er vier jaar geleden ook al niet zoiets met bavaria?
Ik vermaak me die 2x 1:45 wel met haar.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]whehehe KNVB is lekker bezig. Mooie reactie ook van Rafael
Nee de enige mafkees ben jij....quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:46 schreef porsche1 het volgende:
Haar man Rafael reageerde als volgt: "Je moet wel een grote jongen zijn om Sylvie buiten het stadion te houden".
Stoer hoor, mafkees.
De reclame-oorlog tussen Bavaria en Heineken is nu al legendarisch. Gaaf om te zien.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:56 schreef Montov het volgende:
KNVB zorgt voor meer reclame voor Bavaria. Goed bezig.
inderdaadquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:56 schreef Montov het volgende:
KNVB zorgt voor meer reclame voor Bavaria. Goed bezig.
Ik vind het eigenlijk wel een gepaste reactie (van RvdV dus).quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:46 schreef porsche1 het volgende:
Stoer hoor, mafkees.
bavariapetje opquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:00 schreef CartWOman het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof ze zo op de tribune gaat zitten.Sukkels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |