Ja, koe is stukken beterquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:17 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Biggetje? omdat ze een kont in der broek heeft? Big vind ik overdreven...![]()
Liesje stuurt jou Jelly Beans?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:36 schreef Copycat het volgende:
LIEF LIESJE!!!
Ligt er gewoon een zak vol troost Jelly Beans op mijn deurmat met een allerliefst kaartje erbij. Ik was ontroerd! En heb meteen twintig boontjes in mijn muil gestouwd.
![]()
![]()
Dat wolkje voeg ik wel toe, maar of het melk is? Het is wel romig!quote:
How sweet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:36 schreef Copycat het volgende:
LIEF LIESJE!!!
Ligt er gewoon een zak vol troost Jelly Beans op mijn deurmat met een allerliefst kaartje erbij. Ik was ontroerd! En heb meteen twintig boontjes in mijn muil gestouwd.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Liesje stuurt jou Jelly Beans?
Ze wil wat van je!![]()
Je lichaam waarschijnlijk![]()
Foto's!
Een trio met Liesje en haar negertquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Liesje stuurt jou Jelly Beans?
Ze wil wat van je!![]()
Je lichaam waarschijnlijk![]()
Foto's!
Neuh, is best moeilijk, maar wel verslavendquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
hey Ian, dat basketbal-spelletje is best moeilijk, of doe ik iets verkeerd?/
Aw, wat lief!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:36 schreef Copycat het volgende:
LIEF LIESJE!!!
![]()
![]()
Ik heb het even bij die eerste lading gelaten.quote:
Alle zuren heeft ze er natuurlijk zelf al uitgepikt. Om haar zuurspiegel op peil te houden.quote:
Wat een zoete trut!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alle zuren heeft ze er natuurlijk zelf al uitgepikt. Om haar zuurspiegel op peil te houden.
quote:
Teun, eat your heart jelly beans out.quote:
Geduld! Eens zal jij de fipo hebben!quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Aw, wat lief! slim![]()
Vooral voor zo'n zuur dom trutje.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alle zuren heeft ze er natuurlijk zelf al uitgepikt. Om haar zuurspiegel op peil te houden.
AANVALLLLEEEEEUHHHHH!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:59 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
noem je haar nou een zure sloot ?
![]()
dat mag niet hoor dat is aanvallend enzo heb ik vanmorgen meegekregen !
Wil jij twee weken op vakantie?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:59 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
noem je haar nou een zure sloot ?
![]()
dat mag niet hoor dat is aanvallend enzo heb ik vanmorgen meegekregen !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil jij twee weken op vakantie?Ik snap niet wat je nu bedoelt! Waar doel je op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik bedoel? Op vakantie gaan, twee weken langquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je nu bedoelt! Waar doel je op?
Gatver?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:07 schreef remlof het volgende:
Ik wil wel een koekje bij m'n bier in de trein. Dat is een betere combo dan jelly beans with beer.
O ik dacht even op dat stukje dat Remlof graag met Teun twee weekjes weg wilde. Mijn fout!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat ik bedoel? Op vakantie gaan, twee weken lang
Da's toch niet zo moeilijk?
Mijn opmerkingen zijn universeel wat betreft linkjes en bruggetjes.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ik dacht even op dat stukje dat Remlof graag met Teun twee weekjes weg wilde. Mijn fout!
Een ware goeroe!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn opmerkingen zijn universeel wat betreft linkjes en bruggetjes.
Vraag het haar als ze terug is van vakantiequote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:14 schreef Marrije het volgende:
Ik zie net dat Lavenderr geen mod meer is op VKZ. Waarom dat zo?
Die zit ook in de zon, Spanje.quote:
Doe niet zo saai manquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme, wat is iedereen op vakantie met zijn of haar dikke bek!
Ik ben toch ook niet op vakantie?
Gewoon even tussendoor: zou ze mod-af zijn vanwege de vakantie?
En niemand die ons mee vraagt...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:19 schreef Marrije het volgende:
Dat meen je, die ligt ook gewoon op het strand met een baco in dr hand![]()
Ik wacht wel 2 weken hoor
Daar ben ik wel eens geweest geloof ik.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:00 schreef beequeen het volgende:
Oh, ik ga niet rellen hoor.
Stratford-upon-Avon, wie wil daar nou niet wonen?
Beetje flauw om nu grappen over huizen te maken, zekerquote:
+1 scherpquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Beetje flauw om nu grappen over huizen te maken, zeker.
Ik heb Mera gisteren al een goed alternatief gebodenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Beetje flauw om nu grappen over huizen te maken, zeker.
Meertje
Ik kan je verhuisdoos wel gebruiken straksquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb Mera gisteren al een goed alternatief geboden
Heeft ze een grote doos ja?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik kan je verhuisdoos wel gebruiken straks![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:28 schreef Laysa het volgende:
Zijn er dan al foto's geplaatst van de kittens?
Wel van der doos, nog niet van der poesje(s)quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:28 schreef Laysa het volgende:
Zijn er dan al foto's geplaatst van de kittens?
Echt waar, wat leukquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Daar ben ik wel eens geweest geloof ik.
-edit- *plaatjes opzoekt* ja, daar ben ik met school wel eens geweest, 4 dagen in een gastgezin verbleven.![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben geweldig op vakanties, altijd entertainment.
Ja die schonk de cocktails enz....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jo, en dan ben ik zeg maar die negert.
Ja, die houden van kip.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:58 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja en je weet wat ze daarvan zeggen..
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:36 schreef Copycat het volgende:
LIEF LIESJE!!!
![]()
![]()
-edit- ik wilde quoten
OMGquote:
Ze zijn echt schattigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |