Eurosport schakelt doodleuk 10 minuten geleden over naar Dhulgeru - Wozniackiquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:26 schreef luckass het volgende:
Wat is er met Eurosport?
Ik geloof de wedstrijd nu wel, ga maar ff eten.
Uhmm...welke partij zit jij te kijken?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:26 schreef Outlined het volgende:
Lijkt wel of Tsonga er door heen zit.
laatste bal van het punt loopt hij niet meer goedquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Uhmm...welke partij zit jij te kijken?
Thiemo niet danquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:34 schreef Sportex het volgende:
Tsonga wordt echt aanzienlijk vermoeiender hoor.
Dat dan weer wel, alleen zo zonde als je ziet wat hij al aan kansen heeft laten liggen vandaag.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:35 schreef Asskicker14 het volgende:
5 maanden geleden speelde hij uitsluitend challengers, nu geeft hij Tsonga eieren voor zijn geld. Hoe het ook afloopt, De Bakker heeft het goed gedaan voor een nieuwkomer.
Zeg ik dat. Iemand werd net gezegd dat ie een andere partij keek als hij dacht dat Tsonga niet moe werd.quote:
Met name qua kracht,ze zijn beide moe maar Tsonga doet het echt op kracht. Maar dat was al voor de wedstrijd duidelijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Ook qua inzicht is Tsonga een stuk verder.
en vooral qua kracht in de slagenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Goedzo, leuk dat je dit even komt melden, enorme droeftoeterquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:45 schreef Zelva het volgende:
Heb een stukje einde derde set gekeken en het begin van de vierde set, maar man, man wat slecht. Snel uitgezet. Hoeveel smashes kun je nodig hebben om een tegenstander berhaupt een beetje in de problemen te brengen?
Het is eieren voor je geld kiezen en dat heeft niets te maken met wat jij bedoelt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:35 schreef Asskicker14 het volgende:
5 maanden geleden speelde hij uitsluitend challengers, nu geeft hij Tsonga eieren voor zijn geld. Hoe het ook afloopt, De Bakker heeft het goed gedaan voor een nieuwkomer.
Klopt, de bakker liet zijn racket uit zijn handen vallen. Da's gewoon gebrek aan spelinzicht.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zal al te wachten op jouw reactiequote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is eieren voor je geld kiezen en dat heeft niets te maken met wat jij bedoelt.
Ik zal je nooit teleurstellen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:49 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik zal al te wachten op jouw reactie!
Oh, want daar is dit topic niet voor? Waar kan ik de regels lezen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Goedzo, leuk dat je dit even komt melden, enorme droeftoeter
Die staan in de FAQ you.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:51 schreef Zelva het volgende:
[..]
Oh, want daar is dit topic niet voor? Waar kan ik de regels lezen?
Zei hij nou dat hij ziek was en alleen doorging voor het publiek? Daar geloof ik weinig van, dan had ie wel minder gespeeld .... maar goed.quote:
Verwacht je niet, op Roland Garros.quote:
Gekkehuis,,quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Verwacht je niet, op Roland Garros.
Precies, wat een zeikerd. Trouwens, De Bakker heeft een hele grote stap gemaakt. We gaan hem natuurlijk zien om Wimbledon over een paar weken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zei hij nou dat hij ziek was en alleen doorging voor het publiek? Daar geloof ik weinig van, dan had ie wel minder gespeeld .... maar goed.
Goed toernooi van Thiemo, koppie omhoog. Dit soort partijen leer je alleen maar heel veel van en we gaan door
1-6 1-6 1-6quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:58 schreef Federer-fan het volgende:
Derde partij op Chatrier: Hewitt-Nadal![]()
![]()
En bedankt. Ik heb hem nog niet gezien.quote:
Ik en een PotD, het is ook de goden verzoekenquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:02 schreef Nalbandian het volgende:
Wie is Montanjes Kristie?? Kan iemand een cursus logopedie voor haar regelen?
Ik vind haar stem eerlijk gezegd wel geil zoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:02 schreef Nalbandian het volgende:
Damn zeg. Gister al zo'n soft momentje, nu weer...ik begin aan je te twijfelenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik vind haar stem eerlijk gezegd wel geil zo
Weet niet of dit erger is dan als ze het gewoon zou uitspraken alsof het een gewone n is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:02 schreef Nalbandian het volgende:
Verschrikkelijk soms jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:02 schreef Nalbandian het volgende:
Kun je nagaan hoe geil ze "Drassss" gaat zeggenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:10 schreef Drassss het volgende:
Die Kristie presteert het om de letter S zolang te maken dat ik 3x koffie kan zetten in de tussentijd.
Nicequote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe geil ze "Drassss" gaat zeggen
Och man men stoel wordt er nu al nat van.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe geil ze "Drassss" gaat zeggen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:27 schreef Federer-fan het volgende:
Dat hoofd van Petrova zeg.
Ik hoop dat Rezai wint.
Echt Chanelle bijna in de 4e ronde van een Slam. Dat doet mij deugdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:32 schreef Szura het volgende:
Gadver Nalbandian![]()
Scheepers serveert voor de match
Tegen wie moet ze?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Chanelle gaat door deze 4e ronde van plaats 145 virtueel naar plaats 83
Lijkt Wozniak te worden danquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dementieva of Wozniak. Maakt ze nog kans op een QF ook
Game voor die tank helaas.quote:
Persoonlijk had ik meer van Monaco verwacht, maar we missen DelPo en Nalby natuurlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:01 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Is toch niet gek? Nalby deed niet niet mee.
Nu mag Troicki het proberen op 62 *65quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Youzhny vergeet de 2e set uit te serveren op 5-3 en wordt teruggebroken ...
Het lukt net niet, 6-6quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nu mag Troicki het proberen op 62 *65
Ook hij faalt, tiebreak dusquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nu mag Troicki het proberen op 62 *65
Ik lach. Ziet er heel natuurlijk uit.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik lach. Ziet er heel natuurlijk uit.
Die Wozniak ziet er ook serieus niet uit zeg.![]()
Bedoel je dat haar verzet is gebroken of dat ze bezig is met een servicebreak?quote:
Aleksandra heeft haar haar zwart geverfdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik lach. Ziet er heel natuurlijk uit.
Die Wozniak ziet er ook serieus niet uit zeg.![]()
Ik moest hieraan denken, uit die tekenfilmserie Journey to the Center of the Earth van uit de jaren 50, toen ik klein was:quote:
Zie is ook niet zwanger.quote:
Eerstequote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je dat haar verzet is gebroken of dat ze bezig is met een servicebreak?
Uiteraard, maar Wozniak krijgt de ballen er nog amper overheen en in de rally verliest ze nu echt alles.. jammer voor der.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:51 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dude, heb je Dementieva zien serveren?
5-5!
Ik vond Dommel leukerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik moest hieraan denken, uit die tekenfilmserie Journey to the Center of the Earth van uit de jaren 50, toen ik klein was:
[ afbeelding ]
Wat een jinx zegquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:51 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dude, heb je Dementieva zien serveren?
5-5!
Ik hoop niet dat ze met scherp schietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:59 schreef Federer-fan het volgende:
Theo Bakker zegt dat Rezai oorlog voert met de tegenstander. Wat doet ze dan?
Vind ik wel gerechtvaardigd als je tegenover een tank staat.quote:
Die service van d'r heeft anders weinig vuurkrachtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind ik wel gerechtvaardigd als je tegenover een tank staat.
Tis bijna donker hequote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Youzhny heeft ineens haast, 26 76 *52
Niks ervan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:10 schreef TheArt het volgende:
Wedden, Sveta gaat weer door het oog van de naald kruipen verdomme
Ze zijn chauvinistisch, maar dat is niet meer dan begrijpelijk. Over het algemeen vind ik het Franse publiek best goed te pruimen hoor ...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:13 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind dat Franse publiek vreselijk, maar als ze tegen die tank zijn vind ik het niet erg.
Ik vind het het meest onsportieve publiek dat er is. Met dat klappen bij dubbele fouten van een niet-Frans iemand tegen een Frans iemand bijvoorbeeld. En dat geroep tijdens de rallies.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ze zijn chauvinistisch, maar dat is niet meer dan begrijpelijk. Over het algemeen vind ik het Franse publiek best goed te pruimen hoor ...
Ik denk dat Verdasco het met je eens isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het het meest onsportieve publiek dat er is. Met dat klappen bij dubbele fouten van een niet-Frans iemand tegen een Frans iemand bijvoorbeeld. En dat geroep tijdens de rallies.
Hoera.quote:
Dat gejoel ook. Bestaat dat publiek uit verstandige gehandicapten ofzo?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:18 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik denk dat Verdasco het met je eens is!
Misschien is het een goed idee als de supervisor nu op de baan komt voor een discussie van twintig minuten.quote:
Ja het zijn Fransen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat gejoel ook. Bestaat dat publiek uit verstandige gehandicapten ofzo?
Balt ze al maanden meequote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Okey, ik ga iets inhoudelijks over vrouwentennis zeggen
Wat een lelijk jurkje heeft die Rezai aan zeg
Ik vind het wel mooi, alleen te lang.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Okey, ik ga iets inhoudelijks over vrouwentennis zeggen
Wat een lelijk jurkje heeft die Rezai aan zeg
Wat betekent dat?quote:
Tis een terrier.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik Rezai nou een lekker wijf vindt of niet ....
Bedankt, ik zocht er iets van GSM in.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:28 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=GMTA
Ja, da's waar, denk ik ook. Hopelijk is het dan 7-7.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:32 schreef Eppie_NL het volgende:
Na deze game stoppen ze ook denk ik bij Rezai - Petrova.
Ik heb vernomen dat ze bij 8-6 ook stoppen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, da's waar, denk ik ook. Hopelijk is het dan 7-7.
Ik denk van wel, maar dat kan ook komen omdat ze steeds in beeld komt na Petrova. Hup Aravanequote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik Rezai nou een lekker wijf vindt of niet ....
Ja, dat lijkt me nogal logisch.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:36 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat ze bij 8-6 ook stoppen.
Oh, je bent weer wat verder in je meningsvorming.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik denk van wel, maar dat kan ook komen omdat ze steeds in beeld komt na Petrova. Hup Aravane
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:36 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat ze bij 8-6 ook stoppen.
Ik zou d'r niet mijn bed uit schoppen. Petrova ook niet, die dient gerold te worden.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik denk van wel, maar dat kan ook komen omdat ze steeds in beeld komt na Petrova. Hup Aravane
Die zijn er genoeg. Het probleem is om er een te vinden met enig niveau.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:40 schreef luckass het volgende:
Een vrouwenwedstrijd die zowaar spannend is
Ja.quote:
Da's waar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe onsportief misschien ook, dat publiek maakt het ook wel heerlijk hoor
quote:
Was al een paar keer gepost maar toch bedankt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:06 schreef SalsedoNL het volgende:
http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/schedule/schedule12.html programma morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:05 schreef Eppie_NL het volgende:
Leuke OOP morgen.
http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/schedule/schedule12.html
Heel mooi gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |