Nah ja, het ligt ook wel een beetje aan mij, ik kan alles wat groter is dan een centimeter of 30 bij 30 al niet fatsoenlijk meer vasthouden.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:51 schreef trui het volgende:
[..]
dat is dan wel een nadeel van zo'n groot project zeg, ik heb er nog geen ervaring mee.
Geen linkje, maar zo uit mijn hoofd een paar: Drops komt uit Noorwegen, Phildar uit Frankrijk, Durable (breikatoen) uit NL, Schachenmayr (Catania!) uit Duitsland, Rowan uit de UK, Scheepjeswol uit NL.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:45 schreef trui het volgende:
jannuk, is ie van puur katoen? dat is wel vrij zwaar garen inderdaad.
over garen gesproken: ik heb me in een vlaag van enthousiasme opgegeven voor een yarn-swap in de lucy-groep op ravelry en nou ga ik dus garen voor iemand kopen in amerika. ik wil voor haar 't liefst iets kopen dat ze daar niet zo makkelijk kan krijgen, maar ik vind het lastig te achterhalen welke merken nou typisch amerikaans of typisch europees zijn. heeft iemand hier misschien een handig linkje naar een overzicht van garens en hun herkomst?
haha, dat zei mijn vriend ook al, het lijkt op zo'n boardmarker, maar het is toch echt een kunststof haaknaaldquote:Op maandag 31 mei 2010 16:00 schreef Lijnloos het volgende:
Ilske, ben je die zpagetti nou met een pen aan het haken?
Mooi gs-jes! en leuk om je ripple te zien!
Deze heb ik gekocht bij Hand Made Heaven in Amsterdam, maar Hobbydoos heeft ze ook (zoek op ergonomische haaknaald of Clover Soft Touch)quote:Op maandag 31 mei 2010 16:06 schreef Lijnloos het volgende:
Oh, ja de "haak" zit ook aan de andere kant dan gefotografeerd denk ik?! Laat maar, heb nu goed gekeken... Wel lekker dik
Oh en waar heb je die andere haaknaald gehaald? Ziet er heel fijn uit. Ik heb gewoon van die simpele aluminium dingen, maar zo'n dikkere grip met dun eindje lijkt me best prettig... Ik glij altijd weg...
Toffe projecten! Leuke kleuren van de zpagetti, wat ga je daarvan maken? Dat ripple effect blijft toch ook erg tofquote:Op maandag 31 mei 2010 15:56 schreef Ilske het volgende:
It's picture-time!!!
start met zpagetti:
[ afbeelding ]
mijn granny-squares nog tegoed:
[ afbeelding ]
start van mijn ripple-cushion (nog altijd wat opkrullend, maar wordt beter):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit lijkt me ook wel een fijn setje! heb je ze meteen in allerlei maten. en ik heb vernomen dat ze goed zijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:06 schreef Lijnloos het volgende:
Oh en waar heb je die andere haaknaald gehaald? Ziet er heel fijn uit. Ik heb gewoon van die simpele aluminium dingen, maar zo'n dikkere grip met dun eindje lijkt me best prettig... Ik glij altijd weg...
Ik zou die wel willen bestellen maar is er iemand die wilt meedoen? Het is 4,50 voor verzendingskosten, dus mss kunnen we dan delen?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:13 schreef trui het volgende:
[..]
dit lijkt me ook wel een fijn setje! heb je ze meteen in allerlei maten. en ik heb vernomen dat ze goed zijn.
In een zelfgehaakt etuitje.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:31 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil eventueel wel meedoen.
Ik moet een etuitje hebben daarvoor, maar ik heb geen zin om daar ook weer geld aan uit te geven. Waar laten jullie je naalden?
Is het niet makkelijker als ik het bijvoorbeeld doe? Anders moet jij meermaals verzenden naar Nederland (buitenlands tarief), terwijl ik goedkoper zou kunnen sturen naar de mensen in Nederland en alleen voor jou is het dan duurder.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef StefanieV het volgende:
Ik heb anders wel Mastercard en zie dat het zo ook kan. Ik wil gerust de bestelling plaatsen, als mensen die geļnteresseerd zijn even een pb'tje sturen?
Bij de fournituren afdeling van de stoffenwinkel in Dordrecht. Ik heb toen ook van die sleutelhangerhaakjes gekocht voor eventueel sleutelhangersquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:40 schreef trui het volgende:
Inu, waar heb jij eigenlijk die ringetjes gekocht destijds voor in je kettingen? ik ben ook op zoek naar zoiets maar heb geen idee waar ik moet wezen.
Ik heb hem echt alleen tussen mijn wijs en middelvinger, want dan kan ik tegelijkertijd mn werk vasthouden met mn duim en wijsvingerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:53 schreef kwakz0r het volgende:
@ inu: ik hou hem ook "onderhands" vast, tussen duim en middelvinger met soms mn wijsvinger erop, en ik vind het juist heel comfortabel dat de naalden zo dun zijn.
[ afbeelding ]
ik vind t setje er erg mooi uitzien, maar ik houd het even bij de simpele dunne metalen naalden.
de larkfoot bestaat eigenlijk ook uit dubbele rijen, maar dat zie je minder duidelijk. ze vormen samen 1 dikkere rij.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:00 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind de grannies heel erg leuk! vooral in dubbele rijen. als je enkele rijen wilt vind ik de larkfoot leuker
en ja, bovenhands is een betere omschrijvingik haal die twee altijd door elkaar, ook met tennis
de haak zit onder mn hand zeg maar hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |